Skravletråd JULI ❤

Prøver å legge hun her. Veeeel....
8a603e28ab5def7af0b1345debaeeaf0.jpg
 
2 dager igjen
2 dager igjen
2 dager igjen
2 dager igjen
2 dager igjen
2 dager igjen
2 dager igjen
2 dager igjen
2 dager igjen
2 dager igjen
2 dager igjen
2 dager igjen
2 dager igjen
2 dager igjen
2 dager igjen
Til ferie igjen? [emoji23]
 
Gratulerer så mye

Hvaaaa! Gratulerer med lillesøster [emoji171] T var en luring [emoji2]

Masse lykke til om du ikke er i mål[emoji173]️

Gratulerer så mye med lillesøster da [emoji4]
Takk alle [emoji173]️ Nå sliter vi skikkelig med navn her, og kosekluten jeg hadde kjøpt må vel bare gis bort [emoji28]
Tror det blir ei lita E her i stedet [emoji173]️
 
God morgen
Fredag :)
I dag kommer søster og niese ig skal sove til i morgen
Gleder meg til kl 22 i morgen når huset er tømt for gjester, 10 dager er for mye..
 
Sitter og lurer på om jeg skal være "slem og vekke eldsten.
Først var han umulig å få i seng i går kveld og klarte å dra ut tiden over en time.
Han fikk da beskjed om å gå på badet og så rett i seng, ikke noe Donald lesing siden den tiden hadde han allerede brukt opp.
1,5 timer etter han har gått på rommet sitt hører jeg noen rare lyder fra oven, lurer først på om det er mellomste som gråter i søvne og går opp for å sjekke.
Hun har det helt fint, men døren til rommet til eldste - det pleier den ikke være.
Åpner og der sitter han på gulvet og ser på Youtube på mobilen sin....

Der tror jeg jeg fant årsaken til hans "jeg klarer ikke å sovne på kvelden" som han alltid har som forklaring på hvorfor han er trøtt om morgenen...
 
God fredags morgen.

Ro i huset, bare en unge her denne morgenen igjen. De to eldste på sommerens andre overnatting hos besten, det er gøy med tante og onkel som er på deres egen alder.

Ingen veldige planer for dagen enda. Vi får se. Hvordan er ser med dere da?
 
Sitter og lurer på om jeg skal være "slem og vekke eldsten.
Først var han umulig å få i seng i går kveld og klarte å dra ut tiden over en time.
Han fikk da beskjed om å gå på badet og så rett i seng, ikke noe Donald lesing siden den tiden hadde han allerede brukt opp.
1,5 timer etter han har gått på rommet sitt hører jeg noen rare lyder fra oven, lurer først på om det er mellomste som gråter i søvne og går opp for å sjekke.
Hun har det helt fint, men døren til rommet til eldste - det pleier den ikke være.
Åpner og der sitter han på gulvet og ser på Youtube på mobilen sin....

Der tror jeg jeg fant årsaken til hans "jeg klarer ikke å sovne på kvelden" som han alltid har som forklaring på hvorfor han er trøtt om morgenen...
Det kunne jeg ha funnet på ja. Opp og hopp. Det er frokost og en litt aktiv morgen....

Og mobilen sover heretter på stua. I muligens mange år..
 
Det kunne jeg ha funnet på ja. Opp og hopp. Det er frokost og en litt aktiv morgen....

Og mobilen sover heretter på stua. I muligens mange år..
Den sover egentlig på kjøkkenet, men vi har vært litt slappe den siste tiden når det kommer til å sjekke at den faktisk gjør det..
 
God fredags morgen.

Ro i huset, bare en unge her denne morgenen igjen. De to eldste på sommerens andre overnatting hos besten, det er gøy med tante og onkel som er på deres egen alder.

Ingen veldige planer for dagen enda. Vi får se. Hvordan er ser med dere da?
For øyeblikket er det ganske slapt her.
Eldste sover, mellomste bygger Lego og mini bygger bil- og togbane
 
Back
Topp