Skravletråd Januar

Fader jeg er trøtt! En lang periode uten nok søvn tar på! Må skjerpe meg tror jeg. Det føles bare så kjedelig å legge meg når jeg ikke kommer til å sove godt uansett.
 
Fader jeg er trøtt! En lang periode uten nok søvn tar på! Må skjerpe meg tror jeg. Det føles bare så kjedelig å legge meg når jeg ikke kommer til å sove godt uansett.

Kjenner den. Men ee likevel viktig å prøve :/
 
Å, maks uflaks.

Mamma fikk faktisk også uvi etter influensaen.
Stemmer, det nevnte du faktisk... mulig det er fordi jeg har drukket for lite...
 
Høres ut som jula vår i fjor. Eldste ble syl under julemiddagen. Og lå hele jula på sofaen i armene mine med høy feber og ørebetennelse som varte i to mnd. Jeg var nettopp blitt gravid og spydde og var dårlig. Fikk vel og en uvi når jeg tenker meg om i den tiden. Så typisk at man blir syk da når man endelig har fri
Er vell kroppen som endelig slapper av, og da går på en smell...
 
Er vell kroppen som endelig slapper av, og da går på en smell...

Mhm. Hadde akkurat slutta i jobben på den tiden da jeg fikk ny. Og skulle ha juleferie for første gang på mange mange år. Stressa som en gærning på jobb før jul og var stressa over at jeg ble gravid rett før jeg skulle i ny. Så kroppen fikk nok en reaksjon hos meg ja. Samme hos deg.
 
Back
Topp