Skravletråd Januar

Jepp. Ganske rett. Dårlig kveld og dårlig natt resulterer i trøtt mor
Lang kveld og litt for tidlig start gir trøtt mor. Og trøtte unger.

Lang kveld med lite mat gir sulten flokk.

Da må vi bare ha i mat
 
Fått alt... så er det jo egentlig jobb i morgen :(
Syns ofte det er sånn. Her var omgangssyken og kraftig forkjølelse med feber rett etterhversndre . Drit nå i jobben . Er man syk så er man syk
 
Lang kveld og litt for tidlig start gir trøtt mor. Og trøtte unger.

Lang kveld med lite mat gir sulten flokk.

Da må vi bare ha i mat

Jepp. Samme her. Gjorde det enkelt. Tok den maten som tok kortest tid å lage. Hadde lyst på kokt egg, men det krevde mer så jeg orka ikke :p
 
Skulle hatt koffein intravenøst idag kjenner jeg. Kroppen er stiv og støl. Sovet lite og uten smertestillende på en stund. Gleder meg til mannen står opp og forhåpentligvis har litt mer energi enn meg :p
Haha hadde vært greit av og til ;)
 
Har vle vært sjuk hele jula du?
Ble syk om kvelden på julaften. Så hele fri julen min har gått i vasken:( ungene er syk og da...
 
Høres helt greit ut med en slik morgen. 1.1 er en daff dag :p mange er nok trøtte etter sene kvelder.
Ja, mange hadde nok senere kvelder enn oss også
 
Ble syk om kvelden på julaften. Så hele fri julen min har gått i vasken:( ungene er syk og da...

Høres ut som jula vår i fjor. Eldste ble syl under julemiddagen. Og lå hele jula på sofaen i armene mine med høy feber og ørebetennelse som varte i to mnd. Jeg var nettopp blitt gravid og spydde og var dårlig. Fikk vel og en uvi når jeg tenker meg om i den tiden. Så typisk at man blir syk da når man endelig har fri
 
Men der og da ja . Så mye kaffe hmmm not Good ;)

Kommer til å bli urven i magen av all kaffen kjenner jeg :p men håper jeg våkner mer snart. Tatt paracet og ibux. Håper det hjelper bare litt på kroppen her :)
 
Back
Topp