Skravletråd Januar

God morgen. Frokost inntatt og kaffen drikkes pp høykant. Trøtt idag gitt [emoji848]
 
Tenk å starte 2018 med nyfødt baby ved brystet. Lykken er komplett, min lille familie.. hvem hadde trodd det sist nyttår. Da var alt så usikkert.

Godt nyttår folkens :Heartred
Nyt året med den lille!
 
God morgen. Frokost inntatt og kaffen drikkes pp høykant. Trøtt idag gitt [emoji848]
God morgen.

Jeg bestemte at 1.1 serveres ikke fin frokost til hele familien med dekket bord og kaffi og orden, men rett og slett "finn deg et fat og en plass" etthvert som ungene våknet. Bordet trenger en stor opprydding, ikke alle våkne samtidig, sultne folk.

Mannen er den eneste som drikker kaffi. Og den eneste som ikke er kommet opp. Så jeg prioriterte mat til sultne mager etter en lang natt også lager vi heller fin og god lunsj om et par timer :)
 
Hva ble det til frokost? Her ble alt for sent
Her har ungene fått skive med sjokopålegg, jeg tok skive med skinke og tomat og et glass jus. Enkle løsninger.
 
Håper du fikk sove litt mer.

Her innså jeg kl 8 at oppvåkningen 7.45 sovnet hun ikke til igjen etter. Mellomste kom like etter åtte med neseblod og eldstemann holdt løftet sitt. Fikk han være oppe til midtnatt skulle han sove til ni. Men ni våknet han (han har en absurd indre klokke altså!) og sto opp
 
Her har ungene fått skive med sjokopålegg, jeg tok skive med skinke og tomat og et glass jus. Enkle løsninger.
Ja skjønner det. Her har jeg enn så lenge kun drukket kaffe. Guttungen sover. Mannen kom akkurat ned. Frøkna spist en skive med makrell og 1 banan
 
God morgen.

Jeg bestemte at 1.1 serveres ikke fin frokost til hele familien med dekket bord og kaffi og orden, men rett og slett "finn deg et fat og en plass" etthvert som ungene våknet. Bordet trenger en stor opprydding, ikke alle våkne samtidig, sultne folk.

Mannen er den eneste som drikker kaffi. Og den eneste som ikke er kommet opp. Så jeg prioriterte mat til sultne mager etter en lang natt også lager vi heller fin og god lunsj om et par timer :)

Høres helt greit ut med en slik morgen. 1.1 er en daff dag :p mange er nok trøtte etter sene kvelder.
 

Skulle hatt koffein intravenøst idag kjenner jeg. Kroppen er stiv og støl. Sovet lite og uten smertestillende på en stund. Gleder meg til mannen står opp og forhåpentligvis har litt mer energi enn meg :p
 
Back
Topp