Skravletråd GULT LAG

Jeg har gått litt opp :-(
Skjer ofte i helga så satser på å gå ned igjen og da litt mer så jeg havner på minus totalt sett.
 
Snopefri dag i dag- jeg klarte det! [emoji2] Men fader så vanskelig når det ligger snickers og rester av en skuffekake i skuffen [emoji28]
 
Vært en ok dag her, men skeia ut litt til kvelds [emoji53] imorgen blir det skjerpings! Sunn mat og trening SKAL gjennomføres imorgen! [emoji846]
 
Ser jeg hadde flaks på fredag som fikk bli. Har ferie nå, så får ikke bidratt så mye på utfordringen. Det er vanligvis ikke noe jeg er så opptatt av uansett, er en del av tinga der som passer best for de som er i permisjon feks. Spent på vekt denne uka, fikk mensen i dag men har klart å holde meg unna snop, tror jeg ryker i morra da. Da skal vi kjøre langt og jeg blir alltid så kvalm i bil, så har noe salt lett tilgjengelig.
 
Ser jeg hadde flaks på fredag som fikk bli. Har ferie nå, så får ikke bidratt så mye på utfordringen. Det er vanligvis ikke noe jeg er så opptatt av uansett, er en del av tinga der som passer best for de som er i permisjon feks. Spent på vekt denne uka, fikk mensen i dag men har klart å holde meg unna snop, tror jeg ryker i morra da. Da skal vi kjøre langt og jeg blir alltid så kvalm i bil, så har noe salt lett tilgjengelig.
Flaks hadde jeg også.

Utfordringen er dels lettere for de som ikke jobber ja, dengang jeg var i permisjon og trillet 1-2 timer tur hver dag fikk jeg jo noen timer mer Mosjon enn jeg klarer nå, men jeg gjør det jeg gjør og har mest fokus på vekt. Som desverre ikke er så pen hos meg. Jeg vet vi har hatt veldig tung middag nå i tre dager så vi får kjøre litt lettere et par dager og se hvordan det går.

Klarer du å få veid deg og registre vekt (rett, du har ikke faktisk fylt ut etter malen sist uke) i tide denne uka? Litt viktig. For vi får ikke mer slack og flaks på å få være med mer nå, nå er det ut med de som skal ut.
 
Gangsperre i lårene etter knebøy, kneløft og utfall i går [emoji106] Nå har jeg unnagjort litt situps og «bekkenløft»(aner ikke hva sistnevnte egentlig heter) [emoji4]
 
Måtte snikveie litt i dag og ser jeg har gått litt ned, så det er jo bra :)
Så bra da, jeg har derimot gått opp jeg fra fredag. Og det er ikke bra for det er veldig snart fredag....

På tide å finne frem hoppetau eller sykkel tror jeg...
 
Så bra da, jeg har derimot gått opp jeg fra fredag. Og det er ikke bra for det er veldig snart fredag....

På tide å finne frem hoppetau eller sykkel tror jeg...
Hoppetau er utrolig bra trening da! Hjelper nok godt på...
 
Kjøttfritt middag og om jeg klarer å ikke spise så dumt til kvelden bør denne middagen bidra til å redusere det jeg har gått opp de tre dagene med potetball. (det er i tillegg salt så jeg drikker mye og binder en del vann i kroppen av det så det bør være mulig å gå ned igjen)
 
Jeg får liksom ikke trent jeg! Mosjon får jeg litt av. Challenge går greit! Og vann og snop(faktisk)! Jeg må prøve å gjøre knebøy og utfall til en vane... det blir spennende på fredag!
 
Dårlig på snop her, men vann får jeg ikke bonus på men i alle fall drikker jeg minst en liter på jobb. Trapper får jeg en del av, jeg jobber i tredje etasje og bruker ikke heisen, og var nede og sjekket posten to ganger (var ikke kommet) og nede med søpla en gang i dag, i tillegg bor jeg i et hus med tre etasjer, den øverste bruker jeg ikke så mye da, men opp og ned mellom første og andre er jeg 2-3-4 ganger før jeg kommer meg på jobb og sikkert minst ti etter jobb bare sånn helt på det jevne. ned på do, ned for å bytte bleie, ned for å hente jakka jeg glemte, ned for å pusse tenner og legge lille, ned for å pusse tenner og legge de store, ned for å gi hudnen vann, ned for å lufte hunden, ned for å hente mobilen jeg glemte nede...

Knebøy jobber jeg med å gjøre til en vane, utfall kunne vært det men jeg har "knebøy når jeg går på do" som vane og toalettet på jobb er et veldig lite rom. Kneby går. om man står rett vei...

Vel, holdt meg til en lett kvldsmat og håper dette gjør nytten og være flink i morgen i tillegg...
 
Gikk forholdsvis greit igår, greit kosthold foruten om at det ble usunn frokostblanding til kveldsmat[emoji85] idag har jeg spist to speltlomper med kremost, spekeskinke og salat til frokost. Blir nok salat med kyllingkjøttboller og fetaost til lunsj(300-400kcal). Vurderer å kjøre kavkarbo fra neste uke for å få litt fart på sakene, for føler ikke dette går rette veien. Men vet ikke om jeg klarer å holde meg til lavkarbo da[emoji53]

Ble ikke noe hardtrening igår, men spilte volleyballkamp, så litt bevegelse fikk jeg iallefall. Idag har jeg lova hunden at vi skal på joggetur, så så lenge det ikke regner må jeg vel prøve å holde meg til det[emoji13]

var så godt i gang med trening den uka før vi begynte, men så dro jeg på konferanse og har ikke kommet igang igjen[emoji53]
 
Vel, jeg er lettere i dag enn i går men fortsatt tyngre enn sist fredag så her blir det muligens exit på krigleder denne uken istedet da.

Håpløst at jeg ikke kommer igang på en måte. Litt stuck
Ikke noe flink med kosten, vet det sa.
Spist ei skive med hamburgerrygg og drakk et glass jus til frokost nå, det er sunnere enn rista brød med syltetøy og et krus kakao, i det minste...

Men jeg fryser, tåka ligger tykt ute, jeg er trøtt (våken siden litt etter fem pga lillemor som forøvrig ikke sov så godt i natt..) og et stort krus kakao hadde vært godt....
 
Ble en joggetur idag gitt![emoji123] 5km, og tiden ble bedre enn forventet! [emoji846] nå håper jeg bare å holde ut resten av kvelden uten å hive innpå noe greier[emoji85] kunne virkelig tenkt meg et glass oboy, men må prøve å holde meg unna!
 
Har dere fått gjort mange av challenge, jenter? Jeg har gjort mer enn 10, men mindre enn 15! Får også noen bonuser denne uken [emoji56] Jeg har ikke skritteller, men går på jobb hele dagen. Noen som har en app å anbefale? Aner ikke om jeg får såpass som 10000 på en vanlig dag...[emoji4]
 
Jeg har ikke helt tallet på hvor mange det ble, men målet var ti, vi får se når jeg oppdaterer, hvilket jeg skulle gjøre i kveld men det blir i morgen for lilemor er våken og lei seg (og med faren mens jeg går på badet)
 
Klarer du å få veid deg og registre vekt (rett, du har ikke faktisk fylt ut etter malen sist uke) i tide denne uka? Litt viktig. For vi får ikke mer slack og flaks på å få være med mer nå, nå er det ut med de som skal ut.

Forrige fredag var helt krisehektisk, i morgen har jeg fri så da må jeg bare huske det. ;) hva mener du med at jeg ikke har fylt ut rett?

Det ble faktisk noen poeng på utfordringen også, så ikke challengen før jeg skulle fylle ut nå men har da gjort litt. Ser at jeg er langt unna en del av de andre, men sånn er det med meg.
 
Forrige fredag var helt krisehektisk, i morgen har jeg fri så da må jeg bare huske det. ;) hva mener du med at jeg ikke har fylt ut rett?

Det ble faktisk noen poeng på utfordringen også, så ikke challengen før jeg skulle fylle ut nå men har da gjort litt. Ser at jeg er langt unna en del av de andre, men sånn er det med meg.
Sånn det så ut da jeg så på det hadde du ikke skrevet vekt, bare endring (0)

Har ikke sett på det i ettertid da

Jeg er langt unna alle andre på utfordringen jeg også. Alltid.
 
Back
Topp