Skravletråd GULT LAG

Jeg har gått ned, juhu! [emoji2][emoji2] Bare en halvkilo da, men det er likevel et steg i riktig retning [emoji2] Fått registrert alt også, og kl er ikke 08 engang [emoji23]

Hvilke planer har dere for dagen da, jenter? Her blir det en liten bytur etterhvert [emoji4]
 
Da har jeg lagt inn vekt og poeng i utfordring. Vi er som sagt på ferie og jeg lurer på om noen kan levere vekt og poeng i kveld?
 
Som fryktet har jeg desverre gått opp denne uken.

Om ingen andre kan, så kan jeg dobbeltregne på vår gruppe når alle har levert, men håper egentlig noen andre gjør det så jeg har noen å sjekke tallene mine mot.
 
Jeg har date med mannen i kveld så kan dessverre ikke levere vekt og poeng..
 
Dersom jeg mot formodning får være med en uke til skal jeg ha 0,5-1 kg ned!
 
Alle har levert vekt!

Og jeg gikk minst ned. For jeg gikk opp. Må vente på tall fra de andre lagene for å se om jeg er med neste uke....
 
Som fryktet har jeg desverre gått opp denne uken.

Om ingen andre kan, så kan jeg dobbeltregne på vår gruppe når alle har levert, men håper egentlig noen andre gjør det så jeg har noen å sjekke tallene mine mot.
Tusen takk Sara.
 
Jeg har regnet og dobbelregnet. Og skulle ønske noen andre hadde regnet også, men regnet har jeg, og kontrollert. Og tallene tale er klar :(
 
Yoga og meditasjon er ikke helt min greie! Men vi får se hva det blir til! Prøve å få mest mulig på challenge denne uken også [emoji4] klar for fem nye snopefrie dager i hver fall [emoji5]
 
Yoga og meditasjon er ikke helt min greie! Men vi får se hva det blir til! Prøve å få mest mulig på challenge denne uken også [emoji4] klar for fem nye snopefrie dager i hver fall [emoji5]

Ikke helt meg heller gitt[emoji849] men skal prøve å få poeng på andre ting da! [emoji846]
Har sprukket litt idag da, med en god porsjon smash, og 2 store skiver med sjokade og en halvliter oboy til kvelds[emoji85] så imorgen blir det skjerpings! Håper å klare å holde meg til å skeie ut bare på lørdager fremover! Vurderer å droppe middag imorgen og bare spise noe småtteri isteden siden jentongen skal bort, så sparer muligens litt kalorier der da!
 
Måtte jo bare veie meg før jeg la meg selvfølgelig... opp ca 1,5 kg siden i morges[emoji53] fatter ikke at det er mulig! Vet jo at det er litt fordi jeg nettopp har spist og drukket, og at jeg også sikkert har mer vann enn normalt pga mye salt og karbo, men likevel da! Fra og med imorgen kjører jeg lavkarbo! Jeg har egentlig en avtale med meg selv om at jeg skal under 70kg innen 13november, og kommer til å bli veldig skuffa om jeg ikke klarer det! [emoji53] jeg har «vært på slankern» i hele år, men er tyngre nå enn i februar[emoji53]
 
Måtte jo bare veie meg før jeg la meg selvfølgelig... opp ca 1,5 kg siden i morges[emoji53] fatter ikke at det er mulig! Vet jo at det er litt fordi jeg nettopp har spist og drukket, og at jeg også sikkert har mer vann enn normalt pga mye salt og karbo, men likevel da! Fra og med imorgen kjører jeg lavkarbo! Jeg har egentlig en avtale med meg selv om at jeg skal under 70kg innen 13november, og kommer til å bli veldig skuffa om jeg ikke klarer det! [emoji53] jeg har «vært på slankern» i hele år, men er tyngre nå enn i februar[emoji53]

Det klarer du! Jeg har og skeiet ut i helgen, det må være lov [emoji56] jeg mangler å få på plass trening, jeg vet at hvis jeg fikk løpt litt i tillegg til å holde meg unna snop og usunn mat hadde målet blitt nådd fortere! Vi får bare være flinke til uka og prøve å ikke miste noen denne gangen [emoji4]
 
Det klarer du! Jeg har og skeiet ut i helgen, det må være lov [emoji56] jeg mangler å få på plass trening, jeg vet at hvis jeg fikk løpt litt i tillegg til å holde meg unna snop og usunn mat hadde målet blitt nådd fortere! Vi får bare være flinke til uka og prøve å ikke miste noen denne gangen [emoji4]

Ja må være lov å skeie ut litt innimellom [emoji846]
Jeg har heller ikke fått på plass trening, var ute å jogga en tur på torsdag, men ikke trent etter det, og ikke noe særlig før det heller[emoji28] men har tenkt å jogge en tur ikveld, og ta en danseøkt imorgen, så må bare være flink å holde meg til det jeg planlegger! Er så fort gjort å velge sofaen isteden[emoji53] men skal jeg klare å komme meg under 70 på 4 uker så må jeg skjerpe meg [emoji13] håper virkelig jeg klarer å holde meg til lavkarbo og at det setter fart på vektnedgangen!
 
881219eda6f15f82d6b953b8ac295481.jpg

Dro med barna og søstersen ut på en tur idag :) rolig tempo da, men har iallefall fått beveget meg litt! Også skal jeg komme meg ut på en joggetur ikveld! [emoji846] siden jeg bakte brød igår ble det to skiver med sjokade til frokost, men prøver å kjøre lavkarbo fra nå av [emoji846]
Hva har dere gjort idag?
 
Så flink [emoji122] Vi har vært i skogen, men det blir ikke tempo med unger og ikke vet jeg hvor langt det ble. Kanskje jeg må ønske meg sånn klokke til jul? Er det noen med anbefalinger så rop ut! Også har jeg holdt meg unna snop,laget middag fra bunnen og kun drukket vann [emoji106]
 
Så flink du er! [emoji846] jeg anbefaler virkelig polar a360, er den jeg har [emoji846] men jeg ønsker meg polar a370 nå da, den måler puls hele tiden istedenfor bare på treningsøkt, og har bedre søvnregistrering [emoji846]

Nå har jeg nettopp laget kyllingkjøttboller av 3 pakker kjøttdeig for å ha til salaten min til lunsj fremover, så satser på å ha en stund nå! [emoji846] ble også en joggetur på mølla, så nå er jeg svært godt fornøyd med dagens innsats og sitter og koser meg med et glass cola zero! Har full pott på plukk og miks på utfordringen idag [emoji846]
 
Det ble poeng på snop, challenge og litt på mosjon i dag [emoji4] Har gjort 8 forskjellige, skal få til flere! Hvordan går det med dere?
 
Så flink du er! [emoji846] her fikk jeg uventet besøk idag, så da ble det plutselig treningsfri, også ble det is til kveldsmat[emoji53] så det var den lavkarboen[emoji23] prøver på nytt imorgen! Men har vært sunn resten av dagen da heldigvis! Imorgen skal jeg sette på vippeextensions. Så da blir det ikke noe hard treningsøkt imorgen siden de skal holdes tørre i 24 timer. Men håper å kanskje få til en grei gåtur da! [emoji846]
 
Back
Topp