Skravletråd GULT LAG

Hvordan har det gått idag jenter? [emoji846] her har det gått ganske greit, og jeg har vært på en lang tur med en venninne [emoji846] 185 poeng på utfordringen idag! Hvordan ligger dere ann på utfordringen?
 
Hos meg går det dårlig, har blitt syk,så får ikke trent og ryker på snopet og, tygger halsdrops jevnt. Orker ikke se på utfordringen ellers akkurat nå.
Spent på vekta, er redd det var en tilfeldig dipp sist fredag.
 
Går ikke så bra her heller. Her er vi syk hele gjengen. Blir ikke noe trening. Håper på bedring i dag.
 
Her har jeg også blitt syk, så innsatsen er deretter.. fikk dog 10000 skritt igår og tatt noen sit-ups blant annet. Får se hva det blir til i dag. På toppen av det hele våknet minstemann kl 05 i morges [emoji28]
 
Min og var oppe grytidlig i dag. Tror det var 0430-tiden. Nektet å sove mer. Masse god bedring...
 
Min og var oppe grytidlig i dag. Tror det var 0430-tiden. Nektet å sove mer. Masse god bedring...

Takk [emoji4] Bah, hva er vitsen med å starte dagen så tidlig da? [emoji14] Slitsomt er det i allefall..
 
Aah, kjipt når de små våkner så tidlig altså! Og god bedring til alle dere som er syke![emoji846]
Her har det gått veldig bra i matveien idag, og jeg satser på å få til en treningsøkt ikveld [emoji846]
 
Her går det fint [emoji4] skikkelig skjerpings på snopfronten, litt dårlig på trening og meditasjon dog.

God bedring til dere som har blitt syke og håper de søte små kan sove litt lengre i morgen [emoji4]
 
Ble en treningsøkt ikveld gitt! [emoji846] har fylt inn poeng i utfordringen nå, og ser at jeg bare mangler 4stk for å ha tatt alle. Så da må jeg jo prøve å ta de 4 siste imorgen, da blir det både yoga og dansing imorgen[emoji106] hadde en stor vektoppgang etter helga, så tror ikke det blir noe særlig nedgang denne uka, men har tro på at hvis jeg bare klarer å fortsette på denne måten nå, så får jeg litt fart på nedgangen! [emoji846] skal i bursdag på søndag da, og bytur på lørdag, så blir nok en del god matt og litt oppgang denne helga også, men skal prøve å ikke dra det utover hele uka[emoji28]
 
Det ble 14/16 her [emoji106] fyller inn tallene i morgen! Spent på vekta ja [emoji4] og jeg gleder meg til en julebrus i helgen! Det tenkte jeg å unne meg hvis jeg fikk bonus på snop [emoji108]
 
Sorry damer. Ble litt mye snop under ferien i Danmark, så det ble 0,1 kg opp her. Ikke har jeg trent så mye heller denne uken siden jeg har vært syk, men jeg fikk med meg vannpolotreningen på onsdag kveld så den hjelper litt på utfordringen i hvertfall.
 
Sorry, dårlig resultat fra meg, har vært syk hele uka og er fortsatt dårlig. Orker ikke summere utfordring, hodet virker ikke.
 
Så synd at vi mistet en [emoji53]

Ble overtid på meg igår, og kom ikke hjem før klokka 5 i morges. Ble derfor ikke full pott på utfordringen som planlagt. Ble lite bevegelse og ingen trening, samt litt drittmat og godis. Var redd for å miste den lille nedgangen jeg hadde på onsdag, men heldigvis var jeg gått ned enda mer når jeg kom meg på vekta! Men idag har jeg vært veldig trøtt og sliten, og det resulterer dessverre i dårlig mat[emoji53] skal også på bytur og bursdagsfeiring i helga, men håper på å ikke gå opp noe særlig! Blir nok ikke noe trening før evt søndagskveld. Hvilke planer har dere for helga jenter?
 
Ja synd vi mistet en ☹️ jeg jobber på dagen i morgen og mannen jobber netter i helgen! Satser på ny snopfri uke fra søndag og ser fram til nye utfordringer på challenge [emoji5]
 
Er dere klare for ny uke, jenter? Det var færre ting å velge i på plukk og mix, blir mye knebøy og knip denne uka da [emoji6] Glad denne helgen er over! Mye jobb og mye brus... [emoji849]
 
Jeg er klar! [emoji123] Blir rene treningsuka dette jo [emoji23] Men ingenting er jo bedre enn det da. Har vært ei lat helg her, dog ikke så mye snop..
 
Back
Topp