Skravletråd for lag Tellus

Liten presentasjon av meg:
Ble vist 34 år i sommer, har tre barn 14 og 10 år + attpåklatten som kom i desember 2017 og har bikket 8 mnd. Samboer med min bedre halvdel og vi bor på møre:)
Er vant til å trene styrke 5-7 ganger i uka, men etter et høyrisiko svangerskap der jeg var sengeliggende 80 % av tiden har muskler blitt fett og nå er det på tide å gjøre noe med det:smiley-bounce012 Vet at kropp fysisk og psykisk har godt av å komme på rett kjør igjen.
Prøvde å komme igang etter karantenetiden etter ks, men har slette med smerter i magen og har måte holdt meg til trilleturer.

Men nå har jeg trua på at det går:smiley-angelic001 Har meldt meg på bootcamp to dager i uken og målet er å fylle på med tre dager egentrening i ellers så hektisk hverdag:smiley-angelic006
 
Jeg er 36, har 2 barn. Elsmdste er 5år og yngste 11mnd. Jeg har gått opp ca 12kg i begge svangerskap, og vært nesten nede i startvekt ila noen uker uten å prøve, men så har kjedsomhetsspisingen, jegertrøtt-spisingen, kosesegpåcafe osv osv tatt over, så har endt opp på høygravidvekt igjen. Det samme skjedde sist, og jeg gikk ned igjen med hard jobbing, men jeg hadde tydeligvis ikke lært. Eller så funker ikke hjernen min trøtt, så den skriker kake og sjokolade. Ikke har jeg kommet i gang med trening igjen heller. Så nå er det bra hverdagslivet er på plass! :) Jeg jobber som økonomisjef og styrer dagene mine selv, likevel er matpakke til hjemturen vanskelig å huske, og innen jeg da kommer hjem etter å ha henta i bhg tømmes skapene.
 
Noen som vet hvordan man tager medlemer for å være sikker på at de har sett trådene? Sendte pm til de som ikke hadde opprettet plass i veiietråden.

Jeg kommer fra og med neste uke å legge kopi av lagets utregning i veiietråden, da vil det være enklere evt å ta over om jeg trenger hjelp en gang:)
 
Last edited:
Jeg ser noen har lagt inn nedgang osv på uke 1, men skal man det nå? Trodde det bare var startvekt? Eller har jeg misforstått?
 
Jeg hadde lagt inn alt jeg siden jeg trodde vi skulle gjøre det [emoji85][emoji85]
 
Jeg ser noen har lagt inn nedgang osv på uke 1, men skal man det nå? Trodde det bare var startvekt? Eller har jeg misforstått?
Jeg hadde lagt inn alt jeg siden jeg trodde vi skulle gjøre det [emoji85][emoji85]
Skal bare legge inn vekta fra i dag. Neste uke starter man med nedgang i kg og prosent.
 
Hva skjer nå da? Nå som vekten er registrert hva skal vi gjøre nå? :eek: syntes jeg leste noe om poeng for godtefri dag og vann osv.. Er dette fra idag liksom? Sorry jeg er helt grøn på dette :wideyed:
 
Hva skjer nå da? Nå som vekten er registrert hva skal vi gjøre nå? :eek: syntes jeg leste noe om poeng for godtefri dag og vann osv.. Er dette fra idag liksom? Sorry jeg er helt grøn på dette :wideyed:
Utfordringen bli lagt ut i morgen og vil gjelde fra søndag til torsdag.
 
Alle har meldt inn startvekten:smiley-bounce012 Blir ei spennende uke i møte for oss alle;)

Utfordringen er også kommet ut:dance018 Bare å brette opp armene og sette igang nå:dance008
 
Last edited:
Alle har meldt inn startvekten:smiley-bounce012 Blir ei spennende uke i møte for oss alle;)

Utfordringen er også kommet ut:dance018 Bare å brette opp armene og sette igang nå:dance008


Hvor finner jeg det ? Må være noe jeg har oversett siden jeg ikke henger meg akkurat nå :p
 
Må vare spørr [emoji85] når det gjelder mosjon om sånn rockering med vekt telles som mosjon ? [emoji28]
 
Må vare spørr [emoji85] når det gjelder mosjon om sånn rockering med vekt telles som mosjon ? [emoji28]
Ja, det vil jeg jo tro?!

Hvordan går det med første dag av utfordringen for dere alle sammen? Jeg har motstått sjokoladen, selv om vi uheldigvis har det i hus(håper jeg holder ut resten av kvelden og) Og jeg har gått tur med vogna 1 time
 
Ja, det vil jeg jo tro?!

Hvordan går det med første dag av utfordringen for dere alle sammen? Jeg har motstått sjokoladen, selv om vi uheldigvis har det i hus(håper jeg holder ut resten av kvelden og) Og jeg har gått tur med vogna 1 time
Men skal jeg bare legge inn de minuttene på den utfordringlisten da ? [emoji85] eller skal jeg legge inn slutten av dagen i dag ? [emoji848]

Har godteri på bordet [emoji33] men har vært flink å ikke spist det. følte meg litt stolt for å motstå [emoji1305]
 
Men skal jeg bare legge inn de minuttene på den utfordringlisten da ? [emoji85] eller skal jeg legge inn slutten av dagen i dag ? [emoji848]

Har godteri på bordet [emoji33] men har vært flink å ikke spist det. følte meg litt stolt for å motstå [emoji1305]
Det blir vel opp til deg selv om du vil oppdatere fortløpende eller vente. Jeg kan fortsatt ikke redigere innlegg så kommer til å føre inn for hele uka på torsdag/fredag. Og så bra at du har klart å motstå snop da!! Super innsats! Og ja, ta med de minuttene
 
Det blir vel opp til deg selv om du vil oppdatere fortløpende eller vente. Jeg kan fortsatt ikke redigere innlegg så kommer til å føre inn for hele uka på torsdag/fredag. Og så bra at du har klart å motstå snop da!! Super innsats! Og ja, ta med de minuttene
Tenkte å oppdatere ettersom så jeg ikke glemmer å føre opp [emoji28][emoji28]

Kaka ligger nå da ennå på bordet foran meg, heldigvis så er det ikke som når man henter pizza ell noe annet og lukten svever i hele rommet [emoji85][emoji23][emoji23]
 
Back
Topp