Skravletråd bringebær

Det kan du gjøre!
Om du lager egen på vann kan du evt. bytte den ut med koffeinfri dag på challenge-lista?

Og glemte, ja, har lagt opp til både mosjon og trening. Burde de vært slått sammen?
Tja, de burde kanskje det. Skal man kunne få begge, eller en kombinasjon av 60 min mosjon/30 min trening gir bonus.. ?
 
Spørsmål til: virkelig bare påskedrikker under snop søndag/mandag? [emoji14]
 
Jaaaa! Hilsen hu som hatet den koffeinfrie dagen ☠

Hehe, når du sier det sånn så skulle vi kanskje hatt egen koffeinfri hver dag med bonus? :hilarious::p
 
Tja, de burde kanskje det. Skal man kunne få begge, eller en kombinasjon av 60 min mosjon/30 min trening gir bonus.. ?

For meg er det egentlig ikke så nøye. Jeg personlig får aldri bonus på trening uansett, men mosjon derimot går alltid ;)

Spørsmål til: virkelig bare påskedrikker under snop søndag/mandag? [emoji14]

Det var kanskje for strengt? Kanskje åpne opp for en "enhet" snop? F.eks 1 kakestykke, 1 bolle, 1 vaffel, 1 kvikklunsj, 1 neve smågodt..... Men vanskelig å definere. Noen ideer?

Syns det så veldig bra ut nå sånn ellers da :D
 
For meg er det egentlig ikke så nøye. Jeg personlig får aldri bonus på trening uansett, men mosjon derimot går alltid ;)



Det var kanskje for strengt? Kanskje åpne opp for en "enhet" snop? F.eks 1 kakestykke, 1 bolle, 1 vaffel, 1 kvikklunsj, 1 neve smågodt..... Men vanskelig å definere. Noen ideer?

Syns det så veldig bra ut nå sånn ellers da :D

1. Joda, men tenker.. Hvis noen får lyst til å trene 30 min 2 ganger, og klarer det, og mosjonerer 60 min resten av dagene, fortjener ikke det egentlig en bonus? [emoji14]

2. Likte måten du sa det på - en enhet! Så får man si at det tilsvarer f.eks en kvikklunsj, en neve smågodt, en vaffel eller et kakestykke. Det er en god definisjon med eksempler! :)
 
1. Joda, men tenker.. Hvis noen får lyst til å trene 30 min 2 ganger, og klarer det, og mosjonerer 60 min resten av dagene, fortjener ikke det egentlig en bonus? [emoji14]

2. Likte måten du sa det på - en enhet! Så får man si at det tilsvarer f.eks en kvikklunsj, en neve smågodt, en vaffel eller et kakestykke. Det er en god definisjon med eksempler! :)

1. Helt enig! Når man deler opp er det bare de som har tid/mulighet/overskudd som får bonus på begge.

2. Skal vi bare gjøre det da? Enhet? :)
 
1. Helt enig! Når man deler opp er det bare de som har tid/mulighet/overskudd som får bonus på begge.

2. Skal vi bare gjøre det da? Enhet? :)
Japp! Vi gjør det! :) Redigerer du, om du har mulighet? [emoji16]
 
Husk å skriv FERDIG bak lag når du er ferdig.

Trening: 5 poeng pr. 5 min med trening. (eks: 30min trening = 30 poeng, 1 time = 60 poeng)

Mosjon: 5 poeng pr 10 min med mosjon. (eks: 30min mosjon = 15 poeng, 1 time = 30 poeng)

Snop: 25 poeng for snopefri dag.
Det gis amnesti for en enhet snop 1. og 2. påskedag (søndag og mandag). Dvs. f.eks 1 kakestykke, 1 vaffel, 1 kvikklunsj, 1 håndfull smågodt eller liknende.

Vann: 25 poeng for 1,5 liter vann om dagen. 15 poeng for 1 liter.

Challenge: velg av listen under. Du kan velge de samme hver dag, men bonus gis for de ulike øvelsene du har gjort. Du får poeng for maks 4 pr dag. PS: Nr 2 og 3 kan ikke gjøres på samme dag. Nr. 10, 11 og 12 kan heller ikke gjøres samme dag. SKRIV HVILKEN CHALLENGE DU HAR TATT HVILKEN DAG!
25 poeng per utført, maks 100 poeng per dag.

1. Ha en koffeinfri dag.
2. Gå 10 000 skritt.
3. Gå 15 000 skritt.
4. Dans 10 minutter.
5. Gjør en fitnessblender (treningsvideo). De er gratis på Youtube!
6. Gjør 30 min husarbeid.
7. Lag en ny matrett.
8. Gjør 3 * 15 bekkenbunnsknip i løpet av en dag.
9. Lag en middag helt fra bunnen av.
10. Lag en middag med 1/3 grønnsaker.
11. Spis noe grønt/frukt til alle måltider en dag.
12. Spis minst 5 frukt/grønt en dag.
13. Del en sunn/god oppskrift i egen oppskrifttråd.
14. Løp opp alle trapper du kommer over.
15. Legge seg før 22.30/eller få 8 timer søvn.

Bonus:
Trening/Mosjon: Tren minst 30 minutter eller mosjoner minst 60 minutter hver dag og få 50 poeng i bonus.

Snop: Snopefri alle dager og få 50 poeng i bonus.

Vann: Drikk 1,5 liter vann alle dager og få 50 poeng.

Challenge: Har du gjort 12 ulike øvelser får du 20 poeng i bonus. Har du gjort alle 15 får du 50 poeng. Husk å skriv hver dag hvilken challange du har tatt de ulike dagene!

LAG -

Søndag
Trening/Mosjon:
Snop:
Vann:
Challenge:
Dagens total:

Mandag
Trening/Mosjon:
Snop:
Vann:
Challenge:
Dagens total:

Tirsdag
Trening/Mosjon:
Snop:
Vann:
Challenge:
Dagens total:

Onsdag
Trening/Mosjon:
Snop:
Vann:
Challenge:
Dagens total:

Torsdag
Trening/Mosjon:
Snop:
Vann:
Challenge:
Dagens total:

Sum totalt:
 
Avokado kan endre tittel når hun er innom igjen [emoji111]️
 
Oisann, der ble det visst feil :p
I fix ;)
 
Bra jobbe med utfordringen jenter! Her ble det full fart hele helga, så rakk ikke å bidra her.

For første gang har jeg hatt med treningstøy når jeg har reist bort på helgetur, så noe må ha skjedd med tankegangen. Ble en tur opp på festningen tidlig søndag morgen, selv om jeg var i bryllup på lørdag :)
 
Bra jobbe med utfordringen jenter! Her ble det full fart hele helga, så rakk ikke å bidra her.

For første gang har jeg hatt med treningstøy når jeg har reist bort på helgetur, så noe må ha skjedd med tankegangen. Ble en tur opp på festningen tidlig søndag morgen, selv om jeg var i bryllup på lørdag :)

Er noe med det å sanke poeng[emoji1] Flink som gikk tur dagen derpå da[emoji108]
 
Back
Topp