Skravletråd bringebær

Spørs om jeg er til å stole på gitt.. i dag tidlig fortsatt 600 gram over forrige notering :sorry:

Ser ikke lovende ut her heller:(
Var 6-700 g over forrige jeg og litt avhengig av hvor badevekta står;)
Men x fingrene. Synes jeg har vært superflink de siste dagene men kanskje litt sent å begynne da;)
 
Har levert greit på utfordringen denne gangen (føler jeg selv). 1000 poeng blank :)
Håper vi kan ta med oss bonusvekt inn i konkurransen i morgen ;)
Hvordan har det gått med dere andre?
 
For en gledelig morgen på vekta!!! Selv med 600 g over i går er jeg 500 g under i dag :D
Herreminhatt, det forventet jeg ikke :D
 
For en gledelig morgen på vekta!!! Selv med 600 g over i går er jeg 500 g under i dag :D
Herreminhatt, det forventet jeg ikke :D
Kjempebra[emoji122] Her går jeg stadig oppover... ser vi er flere denne uken. Men blir litt oppgitt, synes jeg er blitt så flink. Har ikke lyst til å begynne med å telle kalorier heller, men noe må jeg gjøre. Lurer på om jeg skal bytte ut brødet med knekkebrød neste uke, se om det hjelper. Tar gjerne imot tips!
 
For en gledelig morgen på vekta!!! Selv med 600 g over i går er jeg 500 g under i dag :D
Herreminhatt, det forventet jeg ikke :D
Superflink!! [emoji16][emoji16][emoji16]
 
Kjempebra[emoji122] Her går jeg stadig oppover... ser vi er flere denne uken. Men blir litt oppgitt, synes jeg er blitt så flink. Har ikke lyst til å begynne med å telle kalorier heller, men noe må jeg gjøre. Lurer på om jeg skal bytte ut brødet med knekkebrød neste uke, se om det hjelper. Tar gjerne imot tips!
Jeg synes dette med vekt er vanskelig selv. Teller ikke akkurat kalorier, men teller enkelte ting, slik at jeg vet at x antall skiver ost er f.eks 70 kcal, og at to kokte egg tilsvarer ca 160 kcal! Men å bytte ut brød med knekkebrød kan være noe. Ellers kan det hende kroppen sin bygger muskler fordi du har blitt så flink med styrketrening? Muskler veier mer enn fett vet du! Fortsett å jobbe, Så vil jeg tro du skal få se gode resultater:)
 
Jeg synes dette med vekt er vanskelig selv. Teller ikke akkurat kalorier, men teller enkelte ting, slik at jeg vet at x antall skiver ost er f.eks 70 kcal, og at to kokte egg tilsvarer ca 160 kcal! Men å bytte ut brød med knekkebrød kan være noe. Ellers kan det hende kroppen sin bygger muskler fordi du har blitt så flink med styrketrening? Muskler veier mer enn fett vet du! Fortsett å jobbe, Så vil jeg tro du skal få se gode resultater:)
Takk for motiverende ord[emoji8] har spist mye ost før, men har blitt flinkere til å velge skinke istedenfor. Må kanskje kutte ned litt på bananen også, men heller banan enn sjokkis, liksom[emoji4] Og droppe majonesen[emoji106]
 
Kjempebra[emoji122] Her går jeg stadig oppover... ser vi er flere denne uken. Men blir litt oppgitt, synes jeg er blitt så flink. Har ikke lyst til å begynne med å telle kalorier heller, men noe må jeg gjøre. Lurer på om jeg skal bytte ut brødet med knekkebrød neste uke, se om det hjelper. Tar gjerne imot tips!

Syns du er flink jeg! Og vekta vil komme om du fortsetter :)
Å bytte brød med knekkebrød er et av mange gode grep.
En annen ting er å gå av bussen en stopp tidligere og gå den ekstra biten. Alltid parkerer lengst unna på parkeringsplasser eller alltid ta trapp i stedet for heis og rulletrapp (det utgjør kanskje ikke så mye der og da, men over lang tid blir det jo en del).
Å kutte ut eller i hvert fall kutte ned majones er nok også lurt ja, eller evt finnet et alternativ :) Du kan jo f.eks gi deg selv lov til å spise majones 1-2 dager i uken og heller gjøre noe annet ellers ;)
Storhandel er et tips, for da kan du planlegge flere sunne middager fremover og holde deg til de. Blir ingen ekstra handleturer med risiko for å kjøpe noe godt.
Små tallerkener får posjonen din ned i størrelse uten at det ser ut som det er lite mat.
Dette er bare noen av flere grep man kan ta ;)


Superflink!! [emoji16][emoji16][emoji16]

Nja, flink vet jeg ikke, men kanskje litt dehydrert også :p
Får se om det blir ekstra tøft neste uke når jeg kanskje må jobbe ekstra hardt for at det skal fortsette ;)
Du har jo gjort det kjempebra også ser jeg! *klapppåskuldra* :D
 
Siden alle har vært så flinke og levert tallene allerede, så har jeg levert til krigleder også :) Takk for det jenter! :D
Vi gikk totalt sett akkurat i null denne gangen, om vi vinner noen utfordring blir det en liten prosentvis nedgang, men det gjenstår å se. Ser at de andre lagene heller ikke har de beste tallene, så her er det håp fortsatt for at vi alle kan være med videre <3
 
Siden alle har vært så flinke og levert tallene allerede, så har jeg levert til krigleder også :) Takk for det jenter! :D
Vi gikk totalt sett akkurat i null denne gangen, om vi vinner noen utfordring blir det en liten prosentvis nedgang, men det gjenstår å se. Ser at de andre lagene heller ikke har de beste tallene, så her er det håp fortsatt for at vi alle kan være med videre <3
Flink du er ! [emoji4][emoji122][emoji122]godt for alt som er gjort! [emoji16]
 
Lykke til videre jenter[emoji16] Kjedelig å ryke på det vannet. Hadde litt håp når jeg hadde gått ned en kilo fra torsdag til fredag, men holdt akkurat ikke. Gikk på vekta igjen i dag, og ytterligere en halv kilo ned så er nå tilbake til normalen.
 
Skrev visst i feil tråd i går jeg...:shy:
Limer inn her i stedet...

Pokker, så leit at vi mistet deg i dag MaJa<3 :(
Særlig med så små marginer...

Håper du blir med som wildcard og at du fortsetter å henge med oss :)
 
Hva gjør vi med utfordringen?
Jeg får gjester snart så har ikke så masse tid til det i dag... :/
 
Hva gjør vi med utfordringen?
Jeg får gjester snart så har ikke så masse tid til det i dag... :/
Jeg hadde ikke fått med meg at vi fikk den oppgaven! [emoji85] er på vei hjem fra Oslo nå! Likte egentlig forrige ukes veldig godt! Kan vi ikke kjøre noe liknende? Bytte ut et par av oppgavene fra 1-15 kanskje? Eller har vi lov til å gjøre likt? :)
 
Lykke til videre jenter[emoji16] Kjedelig å ryke på det vannet. Hadde litt håp når jeg hadde gått ned en kilo fra torsdag til fredag, men holdt akkurat ikke. Gikk på vekta igjen i dag, og ytterligere en halv kilo ned så er nå tilbake til normalen.
Æsj!! Kjedelig å miste deg! Heng med oss og på Wildcard da!! :) Bra at ting snur for deg! Stå på! [emoji123]
 
Hva gjør vi med utfordringen?
Jeg får gjester snart så har ikke så masse tid til det i dag... :/

Jeg hadde ikke fått med meg at vi fikk den oppgaven! [emoji85] er på vei hjem fra Oslo nå! Likte egentlig forrige ukes veldig godt! Kan vi ikke kjøre noe liknende? Bytte ut et par av oppgavene fra 1-15 kanskje? Eller har vi lov til å gjøre likt? :)
Her går det i ett med jobb og tannfrembrudd, så har ikke rukket å tenke så mye. Om vi tar likt som sist, så må vi gjerne bytte bort den koffeinfrie dagen[emoji85] Den var pyton[emoji23]
 
Jeg er med på en utfordring som ligner jeg :D
Hva skal vi evt. bytte ut?
 
Back
Topp