Skravletråd 2.0

Her er det jeg som lager mest mat,men mannen har noen ting han er veldig god på da:)
 
Haha, akkurat ja.

Nei her står han for 95% av matlaging. Er bedre til preparasjon enn forberedelsene selv.

Men pasta kan jeg ;)
Pasta er noe av det beste jeg vet [emoji7] er nam det! Han stekte alt av kjøtt i svangerskapet [emoji14] da klarte jeg nada kjøttlukt eller stekos
 
Pasta er noe av det beste jeg vet [emoji7] er nam det! Han stekte alt av kjøtt i svangerskapet [emoji14] da klarte jeg nada kjøttlukt eller stekos
Åh det reagerte jeg aldri noe på. Bare generelt bedre luktesans
 
Hehe Jasså;) god på biff,burgere og bedre enn meg på pasta
Jeg var sååå glad for happy meals når jeg var lita [emoji14] digget lekene man fikk.. så når mamma sa vi måtte være snille med pappa og kose oss med hjemmelaget pizza, da trodde jeg hun hadde tatt feil av dagen og skulle minne henne på at det var faktisk McDonald's vi skulle på... sant? [emoji23] uff.. pappa ble nok flau da og fikk vel høre det når vi var lagt i seng. Biff.. fikk veldig lyst på..
 
Jeg var sååå glad for happy meals når jeg var lita [emoji14] digget lekene man fikk.. så når mamma sa vi måtte være snille med pappa og kose oss med hjemmelaget pizza, da trodde jeg hun hadde tatt feil av dagen og skulle minne henne på at det var faktisk McDonald's vi skulle på... sant? [emoji23] uff.. pappa ble nok flau da og fikk vel høre det når vi var lagt i seng. Biff.. fikk veldig lyst på..
Var en del på mc Donalds selv gitt ;) mmm ja det er digg med biff
 
Pasta er noe av det beste jeg vet [emoji7] er nam det! Han stekte alt av kjøtt i svangerskapet [emoji14] da klarte jeg nada kjøttlukt eller stekos
Heh, ser den

Er forresten sånn mannen tester om jeg er syk eller ikke. Takker jeg nei til pasta, da står det ille til ;)
 
God morgen damer :) ønsker dere en god tirsdag
 
Heh, ser den

Er forresten sånn mannen tester om jeg er syk eller ikke. Takker jeg nei til pasta, da står det ille til ;)
Er noe lignende her i hjemmet også [emoji14] kommer litt an på da. Om jeg er i uggen form eller er dårlig, så sier jeg nei til pasta carbonara, Alfredo og den slags, mens tomat lignende versjoner sier jeg som regel ikke nei takk til [emoji14] sier jeg nei til det også.. da kan man begynne å lure
 
Back
Topp