Skravletråd 2.0

Så du hadde sovnet på sofaen igjen stakkar [emoji14] håper du fikk i deg noe godt allikevel
Jada, mannen fikset han ;) han har i tillegg fylt kjøleskapet med diverse sjokolade, men frister stort sett ikke nå :/

Men lakris... Ajajaj :)
 
Er noe lignende her i hjemmet også [emoji14] kommer litt an på da. Om jeg er i uggen form eller er dårlig, så sier jeg nei til pasta carbonara, Alfredo og den slags, mens tomat lignende versjoner sier jeg som regel ikke nei takk til [emoji14] sier jeg nei til det også.. da kan man begynne å lure
Ikke sant. Nei her pleier jeg å regressere tilbake til den enkleste varianten når jeg er syk. Da vil jeg helst bare ha smør og smeltet ost. Hvis jeg takker nei til det, så er det nesten så han ringer legen [emoji14]
 
Fikk jeg lyst på seg i grunn . Hva pleier deee ha som tilbehør?
Enten bakt potet, rømme mais og den slags, eller pommes frittes/noisettes - en god tomatsalat og bernaise med sitron, fløtegratinerte poteter, grillet eller smørstekte maiskolber med ovnsbakte grønnsaker.. eller stekt løk, sopp, paprika og ris med peppersaus eller bernaise [emoji14]
 
Enten bakt potet, rømme mais og den slags, eller pommes frittes/noisettes - en god tomatsalat og bernaise med sitron, fløtegratinerte poteter, grillet eller smørstekte maiskolber med ovnsbakte grønnsaker.. eller stekt løk, sopp, paprika og ris med peppersaus eller bernaise [emoji14]
Åhhh så mye godt :)
 
Ellers må bleielageret fylles på og det må vaskes klær. Vurderer også å bake
 
Back
Topp