skravleglade novemberdamer

Godt at kroppen sier ifra ;D Høres ut som du har gjort mer enn nok idag! Haha.

Selv var jeg ute og gikk 1,5 time i regnværet, tok meg en laaaaang dusj etterpå og koste meg med kakao m/krem & Greys på skjermen etterpå! Så var jeg et slakt på sofaen fram til middagstid. Fikk besøk av bonusgutten og moren hans til middag, så da ble hele lasagnen slukt. Supert :)

Nå er snuppa i seng, og vi er klar for å se Frikjent! Episode 4 er klar på Sumo! #Hekta
For en herlig dag da :D kos deg masse :D
 
Er så spent på UL i ettermiddag! Tror jeg er 7+4, men blir spennende å se om jeg flyttes litt.

Nyter en kopp kaffe før jeg blir henta av kollegaen min, fint med skyss til jobb :) I de to forrige svsk mine har jeg mistet lysten på kaffe noen måneder uti svsk, så nyter den mens den faktisk er god ;)
 
Er så spent på UL i ettermiddag! Tror jeg er 7+4, men blir spennende å se om jeg flyttes litt.

Nyter en kopp kaffe før jeg blir henta av kollegaen min, fint med skyss til jobb :) I de to forrige svsk mine har jeg mistet lysten på kaffe noen måneder uti svsk, så nyter den mens den faktisk er god ;)
Så spennende! Du får kose deg på ul og gi oss beskjed om du blir flyttet litt på ^-^

Du skal privat?
 
Så spennende! Du får kose deg på ul og gi oss beskjed om du blir flyttet litt på ^-^

Du skal privat?
Ja, gjorde det med førstemann og ble så glad i den gynekologen at jeg har fortsatt til henne på alt etterpå! Så hun har vært med på to tidlig ul, to innsetting av spiral, to uttaking av spiral og nå i dag den tredje ul. :) Rart at man knytter seg sånn til en lege :) Og siden vi flyttet ut av Oslo er det et stykke å reise! Men hun er topp!

Ja, privat ja. Koster flesk da!
 
Ja, gjorde det med førstemann og ble så glad i den gynekologen at jeg har fortsatt til henne på alt etterpå! Så hun har vært med på to tidlig ul, to innsetting av spiral, to uttaking av spiral og nå i dag den tredje ul. :) Rart at man knytter seg sånn til en lege :) Og siden vi flyttet ut av Oslo er det et stykke å reise! Men hun er topp!

Ja, privat ja. Koster flesk da!
Forstår deg godt der.

Fastlegen min er på grensen mellom Oslo/Bærum og ikke akkurat "på vei til jobb" eller der vi bor nå, men er så fornøyd med henne at jeg ikke kan tenke meg å bytte :)
 
Jeg fikk vite at fastlegen min har ultralydapparat så håper og tror han kan gi meg en ultralyd når jeg skal på første kontroll uken etter påske... himmel og hav det føles jo ut som eeeeevigheter akkurat nå.

I dag sier babyverden at hjerte har begynt å slå..... håper alt er som det skal der inne :Heartred
 
Er så spent på UL i ettermiddag! Tror jeg er 7+4, men blir spennende å se om jeg flyttes litt.

Nyter en kopp kaffe før jeg blir henta av kollegaen min, fint med skyss til jobb :) I de to forrige svsk mine har jeg mistet lysten på kaffe noen måneder uti svsk, så nyter den mens den faktisk er god ;)
Så spennende :) Lykke til på ul!
Jeg mista smaken av kaffe noen dager før positiv test! Så nå er morgendagen byttet ut med te.. Ikke helt det samme, men det duger.
 
Fikk plutselig sure oppstøt av kaffe idag :( Med forgje syntes jeg at kaffe smakte rart før positiv test, så er kanskje ikke meningen at jeg skal drikke kaffe? :p

Her gjøres det litt husarbeid før senvakt, kjedelig med arbeidshelger :)
 
Er så spent på UL i ettermiddag! Tror jeg er 7+4, men blir spennende å se om jeg flyttes litt.

Nyter en kopp kaffe før jeg blir henta av kollegaen min, fint med skyss til jobb :) I de to forrige svsk mine har jeg mistet lysten på kaffe noen måneder uti svsk, så nyter den mens den faktisk er god ;)

Lykke til på UL idag! Gleder meg til oppdatering :D
 
Jeg har vært på jobb i dag og er overlykkelig for at det er helg nå. Klarer så vidt å holde meg våken gjennom dagen, mellom kvalmebyer og vonde pupper. Har dere noen graviditetstegn? Andre som er kvalme?
 
Da er jeg hjemme etter ul! Fikk høre hjerteslag og se en liten teddybjørn! Herlig! Fikk flott bilder! Teddybjørnen er 14mm og alt så fint ut. Mente jeg var 7+6, så flyttet et par dager frem, men endrer ikke termindatoen her inne likevel, for kan fort endre seg tilbake på oul. Topp dag!
ImageUploadedByBV Forum1426869370.328618.jpg
 
Da er jeg hjemme etter ul! Fikk høre hjerteslag og se en liten teddybjørn! Herlig! Fikk flott bilder! Teddybjørnen er 14mm og alt så fint ut. Mente jeg var 7+6, så flyttet et par dager frem, men endrer ikke termindatoen her inne likevel, for kan fort endre seg tilbake på oul. Topp dag!
Vis vedlegget 108867
Så koselig :) må være veldig deilig å få se og høre lille knøttet ♡
 
Endelig sofaen etter en dag på jobb, besøk hos ett vennepar og lek med bonusgutten i huset! Deilig å kjenne symtomene komme lurende altså, men så.trøtt da!
 
Ungene levert hos faren noen timer. Handelen til helga er unnagjort. Kjæresten er å jobber med hogge ved :) å jeg setter meg ned med noe suppe til lunsj å en god bok :D
 
Har dere november damer mye symptomer enda eller?
Her skulle jeg ønske jeg hadde flere... nesten ikke ømme pupper lenger, ingen kvalme... kanskje bare litt trøttere enn vanlig sånn midt på dagen ish og må opp på natta for å tisse. Blir også litt uggen/svimmel om jeg ikke spiser når jeg er sulten.. også er det 14 dager igjen til ul!!! Er så lenge å vente:confused:
 
Har dere november damer mye symptomer enda eller?
Her skulle jeg ønske jeg hadde flere... nesten ikke ømme pupper lenger, ingen kvalme... kanskje bare litt trøttere enn vanlig sånn midt på dagen ish og må opp på natta for å tisse. Blir også litt uggen/svimmel om jeg ikke spiser når jeg er sulten.. også er det 14 dager igjen til ul!!! Er så lenge å vente:confused:
Rart som 2 uker plutselig virker som 2 år når man venter - vet hvordan du har det..

Har time hos legen den 10.04, og neste ul om 34 dager ><

Symptomene kommer og går. Av og til merker jeg ingenting, andre er jeg uggen/sliten. Prøver å ikke tenke over det.. lite vits å stresse.

Men noen er vel 'heldige' sånn. Søstren min var kvalm i ca 2 dager i første svangerskapet sitt - resten var hun helt fin/veldig lite trøtt. Ble en herlig jente ut av det ;)
 
Rart som 2 uker plutselig virker som 2 år når man venter - vet hvordan du har det..

Har time hos legen den 10.04, og neste ul om 34 dager ><

Symptomene kommer og går. Av og til merker jeg ingenting, andre er jeg uggen/sliten. Prøver å ikke tenke over det.. lite vits å stresse.

Men noen er vel 'heldige' sånn. Søstren min var kvalm i ca 2 dager i første svangerskapet sitt - resten var hun helt fin/veldig lite trøtt. Ble en herlig jente ut av det ;)
Ja sånn er det når man er utålmodig og venter på noe... men er vel som du sier at symptomer kommer og går litt, er vel bare det at man føler seg så mye tryggere med de enn uten ;) jada har jo hørt om mange som ikke var kvalme i det hele tatt, og de har barn hehe... men jeg hadde gitt mye for de symptomene for å si det sånn!!! Og jeg er en av de som ikke kommer til å klage om de kommer.

Hvor langt er du på vei da?
 
Ja sånn er det når man er utålmodig og venter på noe... men er vel som du sier at symptomer kommer og går litt, er vel bare det at man føler seg så mye tryggere med de enn uten ;) jada har jo hørt om mange som ikke var kvalme i det hele tatt, og de har barn hehe... men jeg hadde gitt mye for de symptomene for å si det sånn!!! Og jeg er en av de som ikke kommer til å klage om de kommer.

Hvor langt er du på vei da?
Etter ul ble jeg satt til 7+3.
Kvalmen har vært av og på den siste uken - og er helt enig, føler meg litt tryggere når den er her (klager ikke).

Sist mistet vi mellom uke 6-7, så ligger litt i bakhodet.. men hjelper vel ikke tenke på det heller.
Så prøver å følge rådet fra legen: slapp av, med mindre du blør/har vondt så skal det gå seg til ^-^

Hvor langt på vei er du?
 
Etter ul ble jeg satt til 7+3.
Kvalmen har vært av og på den siste uken - og er helt enig, føler meg litt tryggere når den er her (klager ikke).

Sist mistet vi mellom uke 6-7, så ligger litt i bakhodet.. men hjelper vel ikke tenke på det heller.
Så prøver å følge rådet fra legen: slapp av, med mindre du blør/har vondt så skal det gå seg til ^-^

Hvor langt på vei er du?
Ja men da er du et godt stykke på vei :) Gratulerer!! Ja er noe med den betryggelsen symptomer gir..men da er du forbi da du mistet sist og det er jo veldig bra!
Ja prøver å tenke sånn jeg også, bare at sist så mistet jeg med MA og da merker man det ikke... man tror liksom alt er bra også er det ikke det likevel. Jeg er nå bare 4+4, men testet positivt fra 10 dpo :) venter du første eller har du barn fra før?
 
Back
Topp