skravleglade novemberdamer

Alita

Elsker forumet
Tilgangsansvarlig
VIP
Novemberlykke 2015
hva med en skravletråd nå som aktiviteten har blitt så bra?
 
Hvilke planer har du i dag?
Jeg skal ut på tur med hundene straks, så har jeg et par ærender i byen om jeg gidder..
 
Jobber jo halvt, så nå er det bytur med 19 småtasser :) strålende sol og god temperatur her. Så dette blir nok en herlig dag :)
Tur med hunden hørtes jo koselig ut i dag :)
 
Hello :)

Jeg er sykemeldt denne uka, har influensa. Skal ut å treffe barnehagen kl 13:30. Det er sånn barnehage dag (igår) men, pga av været er det idag. Skal treffest på ett flott tur område, og grille fiskekaker ! Gleder meg, er sååååå nydelig vær idag! Krysse fingrene for at jeg er i god form, er ihvertfall det nå :)
 
Jeg er også sykemeldt så jeg prøver å kose meg mest mulig. Hørtes koselig ut med bål og grillekos :)
 
Jeg er på jobb. Skal til legen snart og be om henvisning til ul pga blødninger. Tenkte å be om å få teste hcg, men det sa damen på telefonen at de ikke kunne gjøre i dag, så da håper jeg på henvisning!
 
Jeg er på jobb. Skal til legen snart og be om henvisning til ul pga blødninger. Tenkte å be om å få teste hcg, men det sa damen på telefonen at de ikke kunne gjøre i dag, så da håper jeg på henvisning!
Håper det går bra :)
Nå skinner sola, så nå er det på med turskoa!
 
Her er det en hjemme dag alene :)
Har fått vaska noen klær ( andre maskin er i gang) støvsuga nede ( det likte ikke bekkenet ) rydda kjøkkenet å begynnt smått på middagen faktisk :) kokt klar poteter å gulrøtter som skal legges i en form sammen med torsk :)
Nå slengte jeg kroppen i sofaen å slapper sv med en serie å strikker litt :D
 
Skulle vært på jobb, men er så forferdelig plaga med forkjølelse/influensa! Så da blir det forum og sofasliting ;)
 
:confused5 Jeg tenker på at jeg er altfor glad I kaffe. Vet at man burde begrense seg, men det er så vanskelig....:coffee2
 
:confused5 Jeg tenker på at jeg er altfor glad I kaffe. Vet at man burde begrense seg, men det er så vanskelig....:coffee2
Det er jo koffein man bør begrense. Kjøp koffeinfri kaffe :)
 
Her er det en hjemme dag alene :)
Har fått vaska noen klær ( andre maskin er i gang) støvsuga nede ( det likte ikke bekkenet ) rydda kjøkkenet å begynnt smått på middagen faktisk :) kokt klar poteter å gulrøtter som skal legges i en form sammen med torsk :)
Nå slengte jeg kroppen i sofaen å slapper sv med en serie å strikker litt :D
Har du fått gjort alt det mens du er så aktiv på forum? Jeg får ikke gjort noen ting jeg.. Jeg må lære meg å bli mer effektiv..
 
Det er jo koffein man bør begrense. Kjøp koffeinfri kaffe :)
Har ikke det på kaffemaskinen på job, veldig dumt! :whacky011
Har ikke lyst til å avsløre noe så tenker det blir mistenksomt å plutselig begynne å ta med egen kaffe. Hmmmm får fortsette ei stund å prøve å begrense meg. :bounce
 
Back
Topp