skravleglade novemberdamer

Stripa håret (måtte blande ny 3 ganger da..), klippa, minicolor + hårkur.. Betalte ca 2000;- for samme behandling i Kristiansand da jeg bodde der før, men andre priser her på Østlandet tydeligvis :p
Men 1000 kr forsjell er sykt mye da :/ hadde jammen blitt sjokka selv. Men er blitt sykt dyrt å gå til frisør :/
 
God morgen, alle novemberdamer :)
 
God morgen, alle novemberdamer :)
God morgen :)
Lørdag er deilige dager:) Trøstet meg med en digital CB siden jeg ikke fikk svar på hcg-prøven min, og den viste "Gravid 3+" :)
Hvilke planer har dere for dagen da? Jeg skal mulig kjøpe nye innedører dersom butikken har flere igjen. Og til kvelden skal jeg gjøre INGENTING! Er så trøtt om dagene så det skal bli tidlig kveld. Kanskje en film og sofa og nyte litt å være alene. Synes det er godt å få en alenekveld innimellom. Da kan jeg skikkelig kose meg med litt egenpleie :)
 
Har vært ute med hundene, og så har jeg vært i butikken. Siste timene har jeg sett på Netflix. Kjenner en liten høneblund er på sin plass snart. :) Jeg og hundene har samme døgnrytme om dagen. :)
 
Men 1000 kr forsjell er sykt mye da :/ hadde jammen blitt sjokka selv. Men er blitt sykt dyrt å gå til frisør :/

I know! Helt vilt!!! Burde egentlig dratt hver 3-4 mnd (håret vokser veldig raskt), men det får jeg ikke råd til nå, hahaha.
 
Er jeg gal som kjøper småtteri for å feire positiv test? Gjorde det sist også.... Og denne gangen fant vi den søteste bamse onepiecen.... :p Går det galt denne gangen også så får det bare være. Klærne får vi bruk for en gang uansett!! :)
 
Er jeg gal som kjøper småtteri for å feire positiv test? Gjorde det sist også.... Og denne gangen fant vi den søteste bamse onepiecen.... :p Går det galt denne gangen også så får det bare være. Klærne får vi bruk for en gang uansett!! :)

Du er ikke gal!!! :D Det er jo så gøy!

Selv venter jeg nok en stund til, handlet sist etter OUL (samme dag) og kommer nok til å gå like amok denne gangen ;)
 
Du er ikke gal!!! :D Det er jo så gøy!

Selv venter jeg nok en stund til, handlet sist etter OUL (samme dag) og kommer nok til å gå like amok denne gangen ;)
Forstår veldig godt lysten til å kjøpe inn ting, men avventer nok også til etter oul.

Har derimot satt opp lister av ting vi trenger/ ting vi har lyst på - så veldig klar når vi kommer så langt ;)
 
Forstår veldig godt lysten til å kjøpe inn ting, men avventer nok også til etter oul.

Har derimot satt opp lister av ting vi trenger/ ting vi har lyst på - så veldig klar når vi kommer så langt ;)
Lister er lurt! Vi måtte bare kjøpe noen feireting, vi har ventet litt på dette <3
 
Jeg sitter å vurderer å kjøpe litt lillelam ting på babyshop nå, er på tilbud :D Er jeg helt gal da?
 
Jeg sitter å vurderer å kjøpe litt lillelam ting på babyshop nå, er på tilbud :D Er jeg helt gal da?

Det kan jo være lurt å handle litt nå også, så det ikke blir så mye på en gang! Men jeg ville kanskje ikke kjøpt masse i de minste størrelsene, var Iallefall ikke sååå masse jeg fikk bruk for da minsta var såpass liten :)
 
Jeg begynte å handle litt, i det jeg var sikker på at jeg skulle gjennom forsøk.
Gjorde det først og fremst for å prøve å få meg til å forstå hva jeg egentlig holdt på med.
Ikke at det hjalp stort. Hele prosessen var "bare noe jeg holdt på med", klarte ikke å tenke resultat.
Har nettopp funnet frem alt jeg har kjøpt og pakket det ned i en eske. Nå blir det ikke mer shopping før til sommeren. :)
 
Hrmf.. Etter en lang dag med ul, møte på skolen, apotek tur, innom posten, valg av fliser til kjøkken, henta småtasser, dusja minsta, gjort lekser , laga middag å rydda kjøkkenet skulle jeg liksom farge håret.. Men der sa kroppen stopp gitt :eek:
det ville den ikke være med på :/ ligger som ett slakt i sofaen nå å får vell heller bare høre etter :)
 
Hrmf.. Etter en lang dag med ul, møte på skolen, apotek tur, innom posten, valg av fliser til kjøkken, henta småtasser, dusja minsta, gjort lekser , laga middag å rydda kjøkkenet skulle jeg liksom farge håret.. Men der sa kroppen stopp gitt :eek:
det ville den ikke være med på :/ ligger som ett slakt i sofaen nå å får vell heller bare høre etter :)
Jeez, du har jo fått gjort masse! ^-^

Har vært på jobben, på vei hjem nå og vurderer å gå rett i seng - utslitt
 
Jeez, du har jo fått gjort masse! ^-^

Har vært på jobben, på vei hjem nå og vurderer å gå rett i seng - utslitt
Å keg har hatt eletrikker på besøk som har hengt opp en lyse krone :p å nå kommer ei dame jeg skal hjelpe med en blogg så ble ikke mye soving her i gården :p

Er hardt å være på jobb da så sjønner du vurderer det :) hadde å gjort det vis jeg hadde kunnet :)
 
Hrmf.. Etter en lang dag med ul, møte på skolen, apotek tur, innom posten, valg av fliser til kjøkken, henta småtasser, dusja minsta, gjort lekser , laga middag å rydda kjøkkenet skulle jeg liksom farge håret.. Men der sa kroppen stopp gitt :eek:
det ville den ikke være med på :/ ligger som ett slakt i sofaen nå å får vell heller bare høre etter :)

Godt at kroppen sier ifra ;D Høres ut som du har gjort mer enn nok idag! Haha.

Selv var jeg ute og gikk 1,5 time i regnværet, tok meg en laaaaang dusj etterpå og koste meg med kakao m/krem & Greys på skjermen etterpå! Så var jeg et slakt på sofaen fram til middagstid. Fikk besøk av bonusgutten og moren hans til middag, så da ble hele lasagnen slukt. Supert :)

Nå er snuppa i seng, og vi er klar for å se Frikjent! Episode 4 er klar på Sumo! #Hekta
 
Back
Topp