Sier kjæresten din stygge ting til deg?

Han har vel aldri kalla meg stygge ting, men vi "kjefter" ganske likt til hverandre.

Han klikker hvis jeg ødelegge noe som er hans, brenner sausen o.l
 (rar greie, eg blir ALDRI sur for sånne ting):
 Kan du ikke lage mat eller??herregud!
Det går an å være mer forsiktig!! Du er ikke til å stole på!!

Og jeg blir sur når han lager svinesti i hele huset:
" trur du jeg er mora di??? SE  hvordan du roter og griser?? Er du 5 år???
 
Jeg ble litt satt ut over at dette er så vanlig jeg.. Og like satt ut over at dere godtar det..

Det er jo faen ikke normalt å snakke sånn til andre mennesker, kjæreste eller ikke!
 
Sjokkert over hva enkelte får seg til å si, hadde aldri kunnet hatt et forhold til noen som oppfører seg sånn da respekten i forholdet hadde vært borte!
 
Han har aldri sagt et stygt ord til meg tror jeg! Det verste jeg har kalt han er vel dust! Hadde aldri tolerert å bli kalt stygge ting!
 
Nei. Hvorfor finner man seg i sånt egentlig, er man ikke verdt mer? 
 
Når han er sint sier han de verste ting. Han har en fryktelig stygg ordbruk og sier ting som sårer uten at det fra hans side egentlig er så ille.
 
Nei, han sier som regel aldri noe stygt til meg.
Men når vi krangler, eller jeg er sint så kan han komme med ett eller annet, selvfølgelig. Men aldri noe som går på utseendet mitt, heldigvis, da hadde jeg blitt knust.

Jeg er desverre litt verre når det kommer til det der. Men det går som regel i den samme setningen.. "Fy f***, er det virkelig mulig å være så tjukk i huet?".... :/ Men det skal sies, at DA har han virkelig gjort noe som ikke har vært veldig gjennomtenkt.

Men vi angriper ikke hverandre uten grunn, og takk gud for det!
 
Jeg hadde blitt så sint, at jeg lover deg, han hadde ikke gjort det flere ganger!

Mannen i huset kan si ting uten å tenke seg om. Ting som ikke skal være stygge i utgangspunktet, men som bare vrir seg og kommer feil ut!:P
"Det høres smart ut inni hodet mitt, men så skjer det noe på veien ut! ~Ole Brumm~" er et sitat som passer mannen min veldig godt..

Han har vel sagt noe på fylla tenker jeg, men det skjer bare en gang!
 
Her er det jeg som kan være litt bitch når vi krangler, men vi kaller hverandre aldri ting når vi krangler. Det syntes jeg er dumt
 


villvin skrev:
Ja det har han gjordt, omtrent ihver eneste krangel.
her blir jeg kaldt alt fra stokk dum, søppel, motbydelig, stygg, hore, at jeg får passe på så jeg ikke kler av meg hvis jeg finner meg noen andre for da skremmer jeg han vekk, for det er vist ikke mye pent å se på. at han sku ønske jeg var død.ja egentlig det meste, han sier som regel unnskyld å at han ikke mener det når han har roet seg ned.
men er like vondt å høre alikavel


emoticon
Det hadde jeg aldri funnet meg i at mannen min sa til meg!!
 
Nei. Selv ikke under krangler kaller han meg navn. Hadde han gjort det, hadde jeg nok grått og gått ut av rommet og vekk fra han. Må også spørre dere som opplever dette: Hvis mannen sier slike ting jevnt og trutt, hvorfor forsvarer dere han med at han egentlig ikke mener det? Det er ikke mange av oss som gidder å gjenta ting vi ikke mener, så tilslutt vil dere jo tro på det selv. Man skal bli satt pris på at det mennesker som elsker en, ikke misbrukt.
 
Første gangen vi kranglet så kalte han meg for ei jævla drittkjerring..
Jeg ble så satt ut, hadde ALDRI vært borti noen som kalte meg sånne ting, og det kunne heller aldri falt meg inn å kalle han ting, selvom jeg var sint..

Jeg satte meg ned med han etterpå, og fortalte hvor utrolig lei meg jeg ble av det.. Han beklaget seg, og han har ikke sagt noe sånt rett til meg etter det. .Men hvis vi krangler å han går unna, så hender det han sier ting som "kjerring ass" til seg selv liksom Det er så teit vettu.. Når jeg tenker meg om nå, så begynner det å bli lenge siden han har sagt noe sånt..
 


LillianneLie skrev:
Han har aldri sagt et stygt ord til meg tror jeg! Det verste jeg har kalt han er vel dust! Hadde aldri tolerert å bli kalt stygge ting!


Signerer denne. 
Kan aldri se for meg at vi skulle stått og slengt dritt til hverandre i en krangel. Vi krangler aldri heller da, men diskuterer med saklige argumenter. Og går det på følelser så sier vi "jeg føler at..." osv osv i stedet for beskyldninger og karakteristikker a la "du er så dum" eller "du hører aldri etter". 
 
Nei, og hadde han gjort det, hadde han ikke vært kjæresten min lengre!
Ingen fortjener å bli snakket sånn til..
 
Nei, det gjør han faktisk aldri.
Jeg går heller ikke tl personangrep på han.
Jeg kan ikke komme på noe som helst stygt sagt mellom oss som går så direkte på person..
 
Eksen gjorde det hele tiden hvis vi kranglet eller hvis han var sur.
Orker ikke rippe opp i det han sa, men det var skikkelig stygg.
Jævla hurpe blir liksom et kompliment i forhold:P
Jeg ble veldig såret, ikke fordi jeg tok meg nær av de ordene han sa, men fordi han fikk seg til å si det. Det såret meg veldig. Jeg visste jo at han ikke mente det, men det at han bevisst ville såre meg var vondt.
 
Nei, han kan jo finne på å si "er'u helt dum eller?" og "hold kjeft!" men det kan virkelig jeg også om vi er skikkelig uenige om noe, så tar ikke det til meg.. Bare ber han om å snakke ordentlig til meg, så gjør han det sålenge jeg gjør det samme.
Jeg hadde blitt skikkelig såra om han sa stygge ting relatert til utseende mitt, personligheten og sånne ting.. Hadde aldri funnet meg i det.
 
Nei, selv når vi krangler/diskuterer så opplever jeg aldri at han snakker stygt til meg.
Kjenner jeg blir litt irritert på dine vegne. Han må da skjønne at når han sier slikt så sårer det deg. Selv hvor masse man krangler eller diskuterer, så syntes jeg ikke at det er noen unskyldning for å snakke på den måten.
 
Back
Topp