Sier kjæresten din stygge ting til deg?

LadyZ

Gift med forumet
Og om han gjør det, hva sier/gjør du da? Min samboer er dessverre veldig stygg i munnen sin mot meg. Når han er sint kan han finne på å si de styggeste ting til meg. I dag kalte han meg en jævla hurpe! Før jul sa han at jeg var så stygg at det svei i øynene hans når han så på meg. Jeg blir så satt ut og aner ikke hva jeg skal gjøre...
 
Nei han gjør normalt ikke det. Om vi krangler, kan han kanskje kalle meg noe i affekt, men jeg vet jo at han ikke mener det, og han sier alltid unnskyld med en gang. Jeg er og litt saftig i språket innimellom, så det går greit. 
 
NEI! Sjølvsagt kan han sei noko i ein krangel/diskusjon, men trur faktisk ikkje det heller har skjedd. Om han hadde sagt så stygge ting til meg som du skriver om, så hadde eg bedt han flytta ut på dagen!!!! Du må ikkje finna deg i sånt!
 
Eksen min sa/sier også sånn når han blir skikkelig sint.. Han mener det ikke, og jeg vet det - men det betyr ikke at det er noe mindre vondt å høre det for det.. Jeg begynte som regel å gråte, nå blir jeg bare forbanna og gidder ikke å ta det til meg.
 
Han har aldri vært stygg med meg. Hvis vi "krangler" så krangler vi om den tingen det faktisk gjelder. Vi synker aldri så lavt at vi er stygge med hverandre, og hadde han vært sånn hadde jeg sparket han på hue og ræva ut.
 
eksen min gjorde det veldig veldig ofte. Type "er det noen som har fortjent å miste faren sin så er det faen meg deg! Ikke rart han valgte den utveien når han ser hva han har produsert"
"du er det dummeste mennesket som lever på denne jorda og du kommer ALDRI til å klare en dritt alene, ditt hjelpesløse møkkatryne"

Jeg sa at han er EKS nå??
Ikke finn deg i det!
 


CaritaA skrev:
Han har aldri vært stygg med meg. Hvis vi "krangler" så krangler vi om den tingen det faktisk gjelder. Vi synker aldri så lavt at vi er stygge med hverandre, og hadde han vært sånn hadde jeg sparket han på hue og ræva ut.

Enig. 
 


Ylva82 skrev:
Nei, aldri.


 


CaritaA skrev:
Han har aldri vært stygg med meg. Hvis vi "krangler" så krangler vi om den tingen det faktisk gjelder. Vi synker aldri så lavt at vi er stygge med hverandre, og hadde han vært sånn hadde jeg sparket han på hue og ræva ut.


Signerer denne. Jeg har ved etpar anledninger kalt han naiv og distrè, men så er jeg den med mest kjeftament. Forøvrig er det jo ikke akkurat slik at vi krangler på fast basis. Sist var i sommer, og da hadde vi vel god grunn. 
 
Nei, det gjør han ikke. Ikke til vanlig, og heller ikke hvis vi krangler. 

Synes absolutt ikke du bør finne deg i at han kaller deg stygge ting, selvom det kan komme ut i sinne/frustrasjon og han ikke mener det. 
 
Vi har ALDRI kalt hverandre noe sånt. Vi krangler heller aldri så busta fyker, det går aldri lenger enn diskusjon. Det må da gå an å beholde folkeskikken selv om man er uenige?! Hadde aldri funnet meg i å bli behandlet sånn..
 


CaritaA skrev:
Han har aldri vært stygg med meg. Hvis vi "krangler" så krangler vi om den tingen det faktisk gjelder. Vi synker aldri så lavt at vi er stygge med hverandre, og hadde han vært sånn hadde jeg sparket han på hue og ræva ut.

Signerer denne, jeg!
 

Her er det sånn med gubben. Men vi måtte begge jobbe med kommunikasjonen..Han sa mye stygt når han ble sint, og før det kom til det punktet, kunne jeg stå med fingern oppi trynet hans og poengtere "alt" han gjorde galt. 

Heldigvis har han greid å jobbe med temperementet sitt, og jeg med mitt. Vi har gådd fra hyling og slenging av ting i veggen, til å kunne stoppe hverandre før vi fyrer oss fullstendig opp. Nå er det 3mnder siden han sa noe skikkelig stygt i sinne, og for to år siden gikk det maks to-tre uker.

Når jeg gikk over til å bli " pft, prøv deg ikke med å komme med pisspreik nå, kontroller kjeften din mer.", så greide han faktisk å lukke kjeften også. Men, det fungerer jo ikke for alle.


rodstilk skrev:
Eksen min sa/sier også sånn når han blir skikkelig sint.. Han mener det ikke, og jeg vet det - men det betyr ikke at det er noe mindre vondt å høre det for det.. Jeg begynte som regel å gråte, nå blir jeg bare forbanna og gidder ikke å ta det til meg.


 
Nei aldri! Hadde aldri funnet meg i det! Det handler om respekt.
 
Hadde han kalt meg stygg, hadde jeg kalt ham eks.
Både fordi jeg ikke vil være sammen med en som synes jeg er stygg, og fordi jeg ikke vil være sammen med en som kommer med så dårlige argument i en krangel, at han synker ned til å kommentere utseende mitt bare for å få et overtak. Pingle, rett og slett.
 

Ser nå at mange skriver ting som går på utseende..det har han heldigvis ikke gjort. Det hadde såra meg mer enn "You are fucking stupid, you dont do shit", blablabla. "European women are like this and this", blablabla. Han blir ufin, rett og slett.

( Og det ble jeg også, før jeg ble gravid..hormonene gjorde at jeg rett og slett ikke orket å krangle. Blæh. Unødvendig energi. )

 
Nei, aldri. Det hadde jeg aldri funnet meg i.
Det "styggeste" han kan finne på å si er vel: "Lenge har du tenkt til å være sur nå a?" :P
 
Han har aldri sagt eller kalt meg noe stygt
 
Back
Topp