Sier kjæresten din stygge ting til deg?

Han er litt dårlig til å ordlegge seg i blant, så han kan si ting han mener i beste mening på en helt utrolig teit måte som jeg da selvfølgelig tar ille opp.
Men, han har aldri sagt noe stygt til meg for å bevisst såre meg.
 
Her i huset er det nok eg so er "frekkast" i kjæften. Han får til tider høyre at han er både ein tosk og ein idiot... Men det værste han har sagt te meg må være at eg er ei nepe te tider.. Hadde aldri funnet meg i det, og sagt på ein veldig høffelig måte at om det va so vondt å sjå på meg... So ska han sleppe å sjå på meg...
 
Nei, vi er veldig nøye med kommunikasjonen oss imellom. Vi har vært sammen i 5 år og har bare hatt en ordentlig krangel.. syns ikke jeg kan kalle den ordentlig engang, men når vi har vært uenige og hevet stemmen til hverandre sier vi aldri stygge ting om hverandre, da prater vi om den tingen vi er uenige om.
Vi er også veldig overfølsomme begge to, så hvis en av oss skulle sagt noe stygt til den andre, hadde det ført til skuffelse/gråt og lange samtaler før man klemmer og skværer opp igjen ganske fort :P Sånn sett har vi det ganske greit sammen. Helt ærlig, hadde jeg ikke greid å holde ut med en som kalte meg veldig stygge ting hver gang det er surskap.
Det verste min mann og jeg har kalt hverandre er "tosk", men det er bare på tøys. 
 
nei,det har han ALDRI gjort!
Og hadde han sagt slikt til meg som din samboer har sagt til deg, hadde jeg fan meg klikket i vinkel!
 
Ja det har han gjordt, omtrent ihver eneste krangel.
her blir jeg kaldt alt fra stokk dum, søppel, motbydelig, stygg, hore, at jeg får passe på så jeg ikke kler av meg hvis jeg finner meg noen andre for da skremmer jeg han vekk, for det er vist ikke mye pent å se på. at han sku ønske jeg var død.ja egentlig det meste, han sier som regel unnskyld å at han ikke mener det når han har roet seg ned.
men er like vondt å høre alikavel
 
Nei. Aldri. Han har bedt meg holde kjeft en gang. Jeg syntes det var litt voldsomt, men det passet for så vidt til den situasjonen vi var i akkurat da, så greit nok.

Jeg er nok kvassere i munnen mot ham, men jeg kaller ham ikke så stygge ting som det som er nevnt over her.
 


villvin skrev:
Ja det har han gjordt, omtrent ihver eneste krangel.
her blir jeg kaldt alt fra stokk dum, søppel, motbydelig, stygg, hore, at jeg får passe på så jeg ikke kler av meg hvis jeg finner meg noen andre for da skremmer jeg han vekk, for det er vist ikke mye pent å se på. at han sku ønske jeg var død.ja egentlig det meste, han sier som regel unnskyld å at han ikke mener det når han har roet seg ned.
men er like vondt å høre alikavel

" ihver eneste krangel", dvs altså si at det har skjedd flere ganger. Jeg syns det høres ut som at du bør forlate en slik mann.

 
Nei, det har han virkelig aldri gjort! Vi pleier ikke å krangle, og hvis vi diskuterer så er vi likevel to voksne med respekt for hverandre..
 
Nei, han gjør ikke det. Likevel er det ikke greit å lire av seg styggedommer så lenge man sier unnskyld.
 
Nei, og hvorfor skulle han egentlig det?
 
Aldri!! Ikke engang når vi krangler den ene gangen i året som vi pleier å liksom må gjennom... Hadde aldri godtatt det! Enkelt og greit...
 
Nei, det har aldri hendt, og det tror jeg faktisk neppe kommer til å skje heller. Ingen av oss er den typen som sier usaklige ting, eller krangler høylydt, vi er veldig rolige mennesker. Vi pleier som regel å prate om problemer før noe går så langt at en blir sint, eller diskuterer det normalt og rolig og kommer frem til en løsning om en av oss er plaget av noe den andre gjør/har gjort. Kan ikke huske en eneste gang vi har kranglet, på de 3,5 årene vi har vært sammen. Vært uenige ja, men ikke noen store saker.
 
For en dust, tenker jeg.


Nei, det gjør han ikke - da tror jeg ikke  vi ville vært sammen. Jeg husker alt han sier i krangler i en evighet etterpå, hadde han sagt noe sånt så ville jeg konstant tenkt på det.
 


CaritaA skrev:
Han har aldri vært stygg med meg. Hvis vi "krangler" så krangler vi om den tingen det faktisk gjelder. Vi synker aldri så lavt at vi er stygge med hverandre, og hadde han vært sånn hadde jeg sparket han på hue og ræva ut.



 
Nei, det gjør han ikke. Han har vel kalt meg en bitch eller lignende en gang, men det var midt i en krangel etter at jeg kalte ham både idiot, tosk og møkkamann.. høh.. Her er det dessverre jeg som ofte tyr til slike fraser når jeg blir illsint, mannen holder seg somregel for god til det.. <3
Uansett sier vi (jeg) alltid unnskyld etterpå, vi vet jo begge at det ikke er noe mening i det.. Dårlig vane, rett og slett! :S

Har du prøvd å spørre ham om hvorfor han gjør det? Er det når dere krangler skikkelig eller sånn helt uten videre? Hadde nok fortalt ham hvor lei deg du blir av det, prøvd å finne ut hva som ligger i det, og løse det! :)
 
Nei ikke han jeg er sammen med nå,men eksen gjorde det,hver gang vi krangla så var jeg både hore,ludder og felleshøl og jeg var dum,stygg og feit og teit..Til og begynne med tok jeg dette tungt og ble skikkelig lei meg men så viste det seg at han var psykopat og,tilslutt gadd jeg ikke og bry meg om det eller så svarte jeg at "så fint da,men vær klar over at det sier mere om deg enn meg".tilslutt fikk jeg kasta han ut..

Som flere skriver her så burde du og komme deg vekk fra han.
 
Nei han sier da aldri stygge ting til meg! Det må da være måte på, så frekk og ufordragelig er man ikke mot den man elsker.

Jeg hadde aldri blitt hos en mann som var ufordragelig mot meg... (dvs at jeg hadde kvelt forholdet i starten før det ble barn og hus osv.)
 


KatBra skrev:


CaritaA skrev:
Han har aldri vært stygg med meg. Hvis vi "krangler" så krangler vi om den tingen det faktisk gjelder. Vi synker aldri så lavt at vi er stygge med hverandre, og hadde han vært sånn hadde jeg sparket han på hue og ræva ut.

Signerer denne, jeg!

Kan også signere!! Husker en gang i starten av forholdet at han kalte meg en fæl ting, men jeg visste at han og eksen pleide å krangle på den måten. Satt meg ned med han og forklarte at det var en uheldig måte å krangle på som jeg ikke aksepterte.... Mye bedre nå altså:)
 
Back
Topp