Resultatet uke 6

Sara

Forumet er livet
VIP
Desemberglede 2015
Januarlykke 2016
Denne uken var tallenes tale klar i begge konkurranser

Poeng
Rødt hadde masse
Og grønt ikke

Vekt
Rødt ned 100 gram. Dvs 0,0219%, med bonus 0,1328
Grønt, til tross for frafall, ned 1,5 kg og altså 0,4221%

Så derved vinner grønn. Og den som fikk mest opp på rød ryker denne gangen, Cosacita. Legg deg inn i wildcard

Derved er rødt lag 4 deltakere
Og på grønn ryker også kaffedama og Maja<3 pga manglende levering i tide. Så de er bare to

Derved er det slutt på lag og alle mot alle
Og er det da vi tar inn den beste fra wildcard, er det ikke?

Og slutt på utfordringen, eller hvordan var det? En stund siden jeg har vært med...
 
Gratulerer med vekttapet grønt lag.
 
Vi har prøvd med individuelle utfordringer en gang tidligere, men det var ikke helt suksess. Så ja, er vel ferdig nå. Men det blir vel immunitet litt lenger? Eller?

Gratulerer Grønn :)
 
immunitet husker jeg ikke... det er vel det frem til finalen, er det ikke? Jeg bare glemte å ta det med
 
Ingen har fulgt opp wldcard, så derved er det vel den som røyk ut og havna der i dag som skal inn igjen da?
 
  • Liker
Reactions: EJ
Jeg lurer på hvordan er veien videre nå?
 
Jeg lurer på hvordan er veien videre nå?
Ja. Jeg er bittelitt usikker,

Men jeg mener det nå er alle mot alle uten utfordring til dere er 4 igjen

Den som går ned minst ryker hver uke, samt se som ikke leverer.

Og så er det to uker "finale" altså ikke veiing (rapportering av vekt, fritt frem å veie seg selvsagt) uken i midten. Og så kårer vi vinneren, som ikke er den som går ned mest de to ukene men den som da har gått ned mest samlet sett i løpet av krigen av dem som er med.
 
Okei spennende :) tusen takk for svar! :)
 
Sovnet fra hele slankekrigen i går, og våknet av melding på telefonen om at resultatene hadde kommet! Kjipt, men sånn er det...
Lykke til med individuelt jenter!
 
Det har vært utrolig motiverende å være med!! Dere er en herlig gjeng og vi har vært flinke!!:)
 
Back
Topp