Resultat uke 17

MiniMe80

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
Vi som prøver :)
Da er det klart hvem som skal gå videre til finalen

Then it is clear who will proceed to the final



Makko86 -0,4614%

Sylvanas 0%

Megamann +0,4149%

Tust +0,5161%

Shortlegs +0,7188%



Det betyr at dessverre er Shortlegs som er ute av krigen.

That means, unfortunately, Shortlegs is out of the war.



Det er en to ukers finale, så det betyr ingen innveiing neste uke. Neste og siste innveiing blir da fredag 1.juni. Dere skal ikke oppdatere i veietråden men sende meg en PM. Den skal inneholde startvekt, sluttvekt og prosentvis nedgang.

It's a two week final, so no weigh-in next week. The next and last weigh-in will be Friday 1st of June. You will not update in the weighing thread but send me a PM. It should contain your start weight, final weight and percentage decrease.



Det er den som har gått ned mest samlet i løpet av hele krigen som vinner.

It is the one that has lost the most from start to finish that wins slankekrigen.
 
Spennende!
 
endelig er denne slankekrigen snart ferdig synes jeg har ventet i en evighet jeg rakk ikke å bli med og synes det ser kjempe motiverende ut har ikke vært med før så det litt for sent :-D viss dere skal ha en ny runde så vil jeg veldig gjerne bli med jeg trenger all hjelp jeg kan få :-D
 
endelig er denne slankekrigen snart ferdig synes jeg har ventet i en evighet jeg rakk ikke å bli med og synes det ser kjempe motiverende ut har ikke vært med før så det litt for sent :-D viss dere skal ha en ny runde så vil jeg veldig gjerne bli med jeg trenger all hjelp jeg kan få :-D
Jeg har Aldri vært borti en så lang krig før altså :p blir nok ny runde, skal du se!
 
Jeg var med i starten, så nå måtte jeg inn og se hvordan dette hadde gått, ogsåfår jeg finaken :D Lykke til!
 
Back
Topp