Reisen fra jente til mor. <3

Aah, tenk at du er gravid! :D Blir så glad av å se testene deres! :joyful::Heartred

Ja, jeg er virkelig lykkelig nå! :D
Håper operasjonen din går bra og at er raskt tilbake. Da skal spiren sitte på første forsøk! :D [emoji173][emoji173][emoji173]
 
Ååååå wæææ! [emoji7][emoji7][emoji7][emoji7] Grattis! Så digg! [emoji2] nå ble jeg skikkelig glad! Herlig [emoji173]️ Du er gravid[emoji8][emoji8][emoji8]

Ja! Denne gangen så går det heldigvis bra! :D nå er jeg ferdig med å tempe og har bare én siste digital igjen som jeg ikke helt vet når jeg skal ta :p
 
Halleluja! :D [emoji7][emoji173][emoji173][emoji173]
0984617516accc3eeb743e0e3f1da3ac.jpg

Se der ja :) gratulerer så mye igjen :)
 
Ja! Denne gangen så går det heldigvis bra! :D nå er jeg ferdig med å tempe og har bare én siste digital igjen som jeg ikke helt vet når jeg skal ta :p

Ja[emoji173]️ du er 4+1 i dag? Lurer på når jeg skal prøve meg på 2-3..
venter du til 5+noe kanskje?
 
Ja[emoji173]️ du er 4+1 i dag? Lurer på når jeg skal prøve meg på 2-3..
venter du til 5+noe kanskje?

Nei jeg er 4+0 i dag :) ikm! :D
Jeg tenker å åpne testen for å se hvor sterk streken er før jeg vet når jeg tester igjen :)
 
Stemmer det! Du er jo 2 dager foran meg[emoji5] jeg gleder meg å komme til 4+0[emoji16]

Ja :D det var deilig! Nå bare må jeg komme meg forbi 4+4, men det er jeg ganske sikker på at jeg gjør! :D bra du følger rett etter! Dette blir så gøy[emoji173]
 
Back
Topp