Reisen fra jente til mor. <3

Jeg sitter her og prøver å tenke.. huske hvordan de første ukene i svangerskapet mitt med Noah var.
Jeg glemmer nesten at jeg er gravid jo :O
Skjønner ikke at det går an. Det er nok fordi symptomene mine er veldig svake foreløpig. Jeg kjenner jo at det strekker nedi der, men føler meg ikke sånn super-gravid akkurat :p men tror ikke kvalmen og det kom før i uke 7 sist. Bare symptomer før ikm sånn som nå også trekker det seg litt tilbake og kommer tilbake for fullt i uke 7? Må vel bare nyte det enn så lenge [emoji85]
 
Jeg sitter her og prøver å tenke.. huske hvordan de første ukene i svangerskapet mitt med Noah var.
Jeg glemmer nesten at jeg er gravid jo :O
Skjønner ikke at det går an. Det er nok fordi symptomene mine er veldig svake foreløpig. Jeg kjenner jo at det strekker nedi der, men føler meg ikke sånn super-gravid akkurat :p men tror ikke kvalmen og det kom før i uke 7 sist. Bare symptomer før ikm sånn som nå også trekker det seg litt tilbake og kommer tilbake for fullt i uke 7? Må vel bare nyte det enn så lenge [emoji85]

Jeg har tilnærmet ingen symptomer og glemmer det ofte :hilarious: Men alt er jo fint :)
 
Ja, jeg er fornøyd med formen :)
Jeg har én digital igjen! :eek: sist kom jeg til 4+4, så mulig den digitale ryker da :p ellers venter jeg til 5+0. I dag er jeg 4+1 :) ikke lett å henge med på alle hvor de ligger an nå! Det er jo skikkelig babyboom nå :D
Uff :( ja det skjønner jeg veldig godt! Det er virkelig frustrerende og sårende når folk stiller høyere krav til deg enn deg selv. Har opplevd det er par ganger pga sykdom som få kan sette seg inn i. Og når man i tillegg presser seg selv fordi han allerede setter for høye krav til seg selv... jeg er utrolig glad for at du har den nydelige spiren inni magen din nå. [emoji173] Livet er hardt og tungt og full av kontraster. Heldigvis så er det ikke mange mnd til du får oppleve det mest fantastiske du kan oppleve i ditt liv![emoji7] selvom du har det tungt nå, så har du kanskje "lært" en viktig ting her i livet som de fleste tar kanskje litt forgitt. Du kommer til å få den mest fantastiske oppspisende kjærlighet til ditt nydelige barn! Kjenn på følelsene og kjærligheten [emoji173][emoji173][emoji173] og du kan også tenke på at en bit av din far ligger i ditt barn. Han kommer alltid til å være bestefar [emoji173][emoji173][emoji173]

Gleder meg til den siste digitale :D

Ja, nå ble det skikkelig babyboom! Det er leng siden sist så det var koselig :D

Det var veldig fint skrevet ❤️❤️
 
Jeg har tilnærmet ingen symptomer og glemmer det ofte :hilarious: Men alt er jo fint :)

Gleder meg til den siste digitale :D

Ja, nå ble det skikkelig babyboom! Det er leng siden sist så det var koselig :D

Det var veldig fint skrevet [emoji173]️[emoji173]️

Hehe, bra det er flere [emoji28][emoji87] ja jeg har en følelse på at alt er bra [emoji4]
Ja jeg også! Bare redd jeg kommer til å ta den for tidlig! [emoji15]
[emoji173][emoji173][emoji173]
 
Hehe, bra det er flere [emoji28][emoji87] ja jeg har en følelse på at alt er bra [emoji4]
Ja jeg også! Bare redd jeg kommer til å ta den for tidlig! [emoji15]
[emoji173][emoji173][emoji173]
Jeg også har en veldig avslappet følelse til spiren. Egentlig veldig deilig. Husker jeg var mye mer nervøs sist svangerskap ;)
 
Jeg er på Rhodos når jeg er 12 uker. Så bør eg bestille til 11+2 eller til 12+5?

Jeg brukte ultralyd klinikken sist. Og var veldig fornøyd der :)

Grunnen til at jeg vil før uke 12 denne gangen er fordi jeg vil se om det er en eller to inni der :p sist gikk jeg i uke 14 og det var veldig kjekt. Da kunne han jo egentlig se at det ble gutt også :) men hvis jeg går enda tideligere enn 11 så er det så lenge til oul i tillegg at det kan skje så mye frem til uke 12. Så da ble det bare sånn :p ferdig med saken [emoji85]
Så hvis du skal på ul enda tidligere i tillegg så ville jeg drøyd til uke 13-14 :)
 
[emoji173]️[emoji173]️[emoji173]️ baby [emoji173]️[emoji173]️[emoji173]️
 
Back
Topp