Reisen fra jente til mor. <3

Fiiine streken [emoji173][emoji173]


Hurra! Kjempe fin :) :)

Kjempe fin strek. IKM i morgen???

Så fine tester du har! [emoji5]

Føler jeg har vært gravid så lenge nå at jeg ble usikker på om testen var sterk nok :p men den er nok fin ja :D
I morgen er IKM og én uke siden første testen! Tenker å ta en digital da som jeg håper det står 2-3 på! :D
 
Føler jeg har vært gravid så lenge nå at jeg ble usikker på om testen var sterk nok :p men den er nok fin ja :D
I morgen er IKM og én uke siden første testen! Tenker å ta en digital da som jeg håper det står 2-3 på! :D

Spennende!!! Det blir digital på meg også i morgen[emoji2] heia 2-3[emoji322]
 
Føler jeg har vært gravid så lenge nå at jeg ble usikker på om testen var sterk nok [emoji14] men den er nok fin ja :D
I morgen er IKM og én uke siden første testen! Tenker å ta en digital da som jeg håper det står 2-3 på! :D
Haha, ja jeg og synes du har vært gravid lenge, men så er du ikke over ikm en gang [emoji14]

Heia 2-3!! Er det tvillinger får du kanskje 3+ og [emoji14]
 
Haha, ja jeg og synes du har vært gravid lenge, men så er du ikke over ikm en gang [emoji14]

Heia 2-3!! Er det tvillinger får du kanskje 3+ og [emoji14]

Saaant! :p Hehe går jo eeeevig sakte! Blir godt med en digital i morgen! Tror det bare kommer til å stå 2-3 da :p og så tror jeg at det ikke er tvillinger, men en jente. Utrolig rart, men jeg klarer ikke å se for meg at det er en gutt. Det gjør ingenting altså, bare en følelse jeg har.
I dag var jeg hos mamma også så jeg at det lå nyvasket rosa babyklær som jeg brukte når jeg var nyfødt på bordet :p jeg har ikke sagt at jeg er blitt gravid ennå, men kjenner jeg henne rett så vet hun det nok allerede [emoji23][emoji23][emoji23]
 
Sånn ser forresten grafen min ut nå! Siste tempmåling i morgen! :D
faae1b0d9fac4272ac8f9e963a1e5ec1.jpg
 
Og den tempen din beviser at det er masse håp igjen for tigerbaby også.. hører du tiger????[emoji6]

Litt gøy å se tempen nå som du faktisk er gravid også. Føler jeg alltid har studert grafer som har endt i tr;)

Jeg har bare temper to sykluser og begge ble jeg gravid [emoji23][emoji1319] så aner ikke hvordan min ser uten uten graviditet faktisk :p
Men ja masse håp for tigerbaby [emoji173]
 
Her er det noe som har gått meg hus forbi! Positiv test på 7 DPO?!? :D Så fantastisk! Gratulerer så mye!!!:happy093.
 
Back
Topp