Prøvere ved St.Olavs

Takk :) iflg en app så er jeg i svangerskapsuke 5, men har vært gravid i 4 uker. Forvirrende :) er 18 år siden jeg var gravid sist, så må jo sette meg inn i alt på nytt.

Ja, den uketellingen der er forvirrende!! Helt enig!!
 
St.Olavs regner innsett som befruktningsdag, altså 2+0, uavhengig om man setter inn 2,3 eller 5 dagers! Da blir man 4+0 på testdag uansett! Vi regner 2+0 på uttaksdagen! Og setter man inn fryst blasto er man 2+5 på innsett!
Gjør de? Så sykt klønete! Høres jo ikke riktig ut!
 
Gjør de? Så sykt klønete! Høres jo ikke riktig ut!

Det er ikke riktig heller! Fastlegen min forholdt seg til det jeg sa når jeg ble gravid sist! Men de er urokkbare på det, jeg prøvde meg på den diskusjonen! Jeg måtte bare gi meg[emoji23][emoji23]
 
Det er ikke riktig heller! Fastlegen min forholdt seg til det jeg sa når jeg ble gravid sist! Men de er urokkbare på det, jeg prøvde meg på den diskusjonen! Jeg måtte bare gi meg[emoji23][emoji23]
Haha, er det mulig :laughing001
 
Kortvarig lykke her[emoji174] Har begynt å blø i dag, og nå i kveld har jeg fått smerter i magen. Ganske sikker på at dette ikke går veien... Helt likt som sist...[emoji24][emoji24][emoji24]
 
Kortvarig lykke her[emoji174] Har begynt å blø i dag, og nå i kveld har jeg fått smerter i magen. Ganske sikker på at dette ikke går veien... Helt likt som sist...[emoji24][emoji24][emoji24]

Neeei!! Det skal jo ikke skje!! Håper det gir seg!!!
 
Tenker på dette med å måtte hoppe over en syklus mellom ferskforsøk og frossenforsøk. Testene er jo negative, så venter bare på mensen som aldri kommer. Så har jeg jo skjønt at st. Olavs vil vente en syklus, så jeg får ikke satt inn frossent rundt EL om et par uker. Men, vil syklusen etter være et alternativ? Altså om rundt 6 uker fra nå? Såklart bare hvis de har kapasitet og det ikke kræsjer for mye med påsken..

Jeg synes jeg ser så mange som har hatt ferskforsøk i februar, som ikke fikk frossenforsøk før april/mai.. Og det er jo lenge til! Nesten så jeg vurderer å droppe ferie i år og gå privat heller hvis det er tilfellet...
 
Tenker på dette med å måtte hoppe over en syklus mellom ferskforsøk og frossenforsøk. Testene er jo negative, så venter bare på mensen som aldri kommer. Så har jeg jo skjønt at st. Olavs vil vente en syklus, så jeg får ikke satt inn frossent rundt EL om et par uker. Men, vil syklusen etter være et alternativ? Altså om rundt 6 uker fra nå? Såklart bare hvis de har kapasitet og det ikke kræsjer for mye med påsken..

Jeg synes jeg ser så mange som har hatt ferskforsøk i februar, som ikke fikk frossenforsøk før april/mai.. Og det er jo lenge til! Nesten så jeg vurderer å droppe ferie i år og gå privat heller hvis det er tilfellet...

Du kan ikke starte på blødningen som kommer nå, men neste igjen! Jeg hadde negativt ferskforsøk i februar ifjor! Og den syklusen jeg kunne starte på kræsja med påsken! Slik blir det for meg nå også om dette ikke går likevel!
 
Du kan ikke starte på blødningen som kommer nå, men neste igjen! Jeg hadde negativt ferskforsøk i februar ifjor! Og den syklusen jeg kunne starte på kræsja med påsken! Slik blir det for meg nå også om dette ikke går likevel!

Jei :)
Da skal det gå fint, dersom syklusen holder seg på ca samme lengde :)
Takk for svar, det er så fint med noen som vet så mye om dette!
Og det skal jo sitte for deg denne runden :D
 
Jei :)
Da skal det gå fint, dersom syklusen holder seg på ca samme lengde :)
Takk for svar, det er så fint med noen som vet så mye om dette!
Og det skal jo sitte for deg denne runden :D

Bare hyggelig å kunne hjelpe[emoji7][emoji7][emoji7]
 
Hvordan er det med deg? :shy:

Litt treig med å svare, men det gikk altså ikke denne gangen[emoji20] Skikkelig nedtur etter å ha fått troen etter positiv test, så kommer nok til å bruke litt tid på å komme over dette tror jeg. Blir litt forumpause fremover, så kommer jeg nok tilbake etterhvert som det nærmer seg nytt innsett.

Lykke til så lenge, håper du får to streker om ikke mange dager[emoji5]
 
Litt treig med å svare, men det gikk altså ikke denne gangen[emoji20] Skikkelig nedtur etter å ha fått troen etter positiv test, så kommer nok til å bruke litt tid på å komme over dette tror jeg. Blir litt forumpause fremover, så kommer jeg nok tilbake etterhvert som det nærmer seg nytt innsett.

Lykke til så lenge, håper du får to streker om ikke mange dager[emoji5]
Det var leit å høre :Heartred
Sender en klem og håper det går bedre neste gang! Skjønner godt at du trenger litt pause fra forum når det blir sånn:Heartred
 
Litt treig med å svare, men det gikk altså ikke denne gangen[emoji20] Skikkelig nedtur etter å ha fått troen etter positiv test, så kommer nok til å bruke litt tid på å komme over dette tror jeg. Blir litt forumpause fremover, så kommer jeg nok tilbake etterhvert som det nærmer seg nytt innsett.

Lykke til så lenge, håper du får to streker om ikke mange dager[emoji5]

Uff, så trist å lese[emoji20][emoji20] ta den tiden du trenger for å komme deg på beina igjen! Og masse lykke til med neste forsøk[emoji8][emoji8][emoji8]
 
St Olavs ringer kun etter egguttak om alle egg faller fra, men, jeg kommer til å dra i dag, å kunne tenkt meg å visst hvordan det ligger an, bare så jeg får forberedt meg[emoji85] noen som har ringt dem for å høre dagen etter uttak allikevel?
 
St Olavs ringer kun etter egguttak om alle egg faller fra, men, jeg kommer til å dra i dag, å kunne tenkt meg å visst hvordan det ligger an, bare så jeg får forberedt meg[emoji85] noen som har ringt dem for å høre dagen etter uttak allikevel?

De ringer kun om alle faller fra! Har ikke prøvd å ringe dem!
 
Liiitt kjipt å tenke på at vi egentlig skulle ha starta opp første forsøk med sprøyter osv i morgen kjenner jeg! Tanta dukka opp tidligere enn forventet, men er spent på lap nå snart ;)
 
Back
Topp