Prøvere ved St.Olavs

Er det mulig?! <3 kjenner jeg ble skjelven! Hadde forberedt meg på flere forsøk!
Jeg håper virkelig dere andre også vil lykkes. Januar virket som en bra mnd :)
 

Vedlegg

  • IMG_0043.JPG
    IMG_0043.JPG
    296,8 KB · Visninger: 72
Er det mulig?! <3 kjenner jeg ble skjelven! Hadde forberedt meg på flere forsøk!
Jeg håper virkelig dere andre også vil lykkes. Januar virket som en bra mnd :)

Se der ja[emoji7][emoji7][emoji7] full klaff på første forsøk!!!

Gratulerer[emoji173]️[emoji173]️

Fått positive tester idag jeg også!! 9 dpo og rugedag 6[emoji79] men tør ikke helt slippe jubelen løs enda!!
 
Se der ja[emoji7][emoji7][emoji7] full klaff på første forsøk!!!

Gratulerer[emoji173]️[emoji173]️

Fått positive tester idag jeg også!! 9 dpo og rugedag 6[emoji79] men tør ikke helt slippe jubelen løs enda!!
Åååå håper virkelig det kan være med deg også! :) krysser alt jeg har
 
Åååå håper virkelig det kan være med deg også! :) krysser alt jeg har

Håper jeg også! Ser hvertfall veldig positivt ut foreløpig[emoji7][emoji7] takk for kryssing[emoji8]
 
Jo[emoji5] den var ute for to dager siden[emoji5]
Da er det babystrek nå, uten tvil :rulez
Nå må den bare bli der!
*hviske til knøttet* værsåsnill å bli der til du er fullgrodd baby :biggrin
 
Da er det babystrek nå, uten tvil :rulez
Nå må den bare bli der!
*hviske til knøttet* værsåsnill å bli der til du er fullgrodd baby :biggrin

Garantert ingen ovitrellestrek, og heller ikke falsk! Mine falske/skyggestreker forsvinner alltid fra testen, og disse er der fortsatt! Også fått strek på en babyplan stav-test! Så nå må bare ligge spire fortsette å grave seg ned og bli der heeeelt til slutten av oktober[emoji7]
 
Jeg har samme tankene... men han er ferdig etter to og jeg tror ikke han vil ikke rikke seg :( jeg vil gjerne ha tre. Blir det tvillinger på første så er han også ferdig...

:(

Jeg skjønner jo mannen min litt også. Man skal jo oppdra dem, tenke på økonomien i familien også. Så det er jo ikke vanskelig å forstå argumentene hans sånn egentlig.
Det er bare dette store mammahjertet og ikke minst de langdryge kampene for å komme gjennom prøverørssirkuset med resultat på den andre siden. Da har man liksom ikke lyst til å ofre mer, da vil man utnytte hele resultatet tenker nå jeg.
 
Så hærlig med så mange fine babystreker her! Gleder meg til å følge etter om ikke lenge ❤️
 
[emoji173]️[emoji173]️[emoji173]️[emoji173]️

Image1518458356.296866.jpg
 
Gratulerer Er jo fantastiske resultater her inne!
Jeg har ringt inn resultatet Idag, og første UL bestilt om 3 uker :) for meg har det ikke gått opp enda, uvirkelig!
Forstår ikke de ukeberegningene da, iflg app er det 5 uker Idag. St. Olav sa det var 4 uker Idag..
 
Gratulerer Er jo fantastiske resultater her inne!
Jeg har ringt inn resultatet Idag, og første UL bestilt om 3 uker :) for meg har det ikke gått opp enda, uvirkelig!
Forstår ikke de ukeberegningene da, iflg app er det 5 uker Idag. St. Olav sa det var 4 uker Idag..

St.Olavs regner innsett som befruktningsdag, altså 2+0, uavhengig om man setter inn 2,3 eller 5 dagers! Da blir man 4+0 på testdag uansett! Vi regner 2+0 på uttaksdagen! Og setter man inn fryst blasto er man 2+5 på innsett!
 
St.Olavs regner innsett som befruktningsdag, altså 2+0, uavhengig om man setter inn 2,3 eller 5 dagers! Da blir man 4+0 på testdag uansett! Vi regner 2+0 på uttaksdagen! Og setter man inn fryst blasto er man 2+5 på innsett!
Takk :) iflg en app så er jeg i svangerskapsuke 5, men har vært gravid i 4 uker. Forvirrende :) er 18 år siden jeg var gravid sist, så må jo sette meg inn i alt på nytt.
 
Back
Topp