Prøvere ved St.Olavs

Jeg satt otrivrlle for 17 dager siden (24/1)
Uttak 26/1
Innsett 29/1 :)

HELT klart babystrek!! Du er GRAVID[emoji173]️[emoji173]️[emoji173]️ du er 15 dpo!
 
Wow det kan ikke være mulig! Takk :) men fortsatt pessimist så tror det ikke før en evt ny positiv test i morgen. Siden jeg ventet litt med å lese av, men innenfor testens frist i bruksanvisning
 
Wow det kan ikke være mulig! Takk :) men fortsatt pessimist så tror det ikke før en evt ny positiv test i morgen. Siden jeg ventet litt med å lese av, men innenfor testens frist i bruksanvisning

Det der er vel en A1 test? Sålenge du har lest av innen 30 min så er den gyldig[emoji7]
 
Wow det kan ikke være mulig! Takk :) men fortsatt pessimist så tror det ikke før en evt ny positiv test i morgen. Siden jeg ventet litt med å lese av, men innenfor testens frist i bruksanvisning
Den blir ikke så sterk uten at det er hcg i deg :)
 
Ble jo brått kvalm å alt mulig av dette her xsmile9 har veldig mens murringer, men det kan jo være symptom å. Skal slippe jubelen løs om test er positivt også i morgen :)

Du kan fiiiiint ta en digital med den der streken[emoji1303]
 
22. Januar fikk vi vårt andre ICSI- barn med hjelp fra St. Olavs! Med akkurat samme team som sjenket oss storebror.

Vi kunne ikke vært mer takknemlige!

Jeg må innrømme at jeg ikke har veldig lyst til å la de tre på frys gå til de evige vinterland. Jeg har heller ikke lyst på flere stimuleringer i fullverdige forsøk, men kunne godt gå gjennom innsettinger av de tre for å få tredjemann.

Mannen min har ikke noe forhold til embryoer på frys, men det har faktisk jeg.
Jeg forstår hannes synspunkt, samtidig tror jeg ikke han ser mitt.

Er det flere som føler det sånn som jeg?
Eller er det flere som føler sånn som mannen, at det bare er noen frø som ikke er viktig fordi det enda ikke har noe liv ?


For meg representerer de embryoene alt jeg har vært gjennom for å " få dem til". Alt fra sprøytesetting, forsinkelser i studier og arbeidsliv til abortene. Ikke minst det potensialet som jeg ser har blitt to nydelige barn.
 
22. Januar fikk vi vårt andre ICSI- barn med hjelp fra St. Olavs! Med akkurat samme team som sjenket oss storebror.

Vi kunne ikke vært mer takknemlige!

Jeg må innrømme at jeg ikke har veldig lyst til å la de tre på frys gå til de evige vinterland. Jeg har heller ikke lyst på flere stimuleringer i fullverdige forsøk, men kunne godt gå gjennom innsettinger av de tre for å få tredjemann.

Mannen min har ikke noe forhold til embryoer på frys, men det har faktisk jeg.
Jeg forstår hannes synspunkt, samtidig tror jeg ikke han ser mitt.

Er det flere som føler det sånn som jeg?
Eller er det flere som føler sånn som mannen, at det bare er noen frø som ikke er viktig fordi det enda ikke har noe liv ?


For meg representerer de embryoene alt jeg har vært gjennom for å " få dem til". Alt fra sprøytesetting, forsinkelser i studier og arbeidsliv til abortene. Ikke minst det potensialet som jeg ser har blitt to nydelige barn.

Jeg skjønner veldig godt hva du mener med det at man har på frys! Nå har ikke vi noen ennå, men vi har snakket om at vi skal gjennom det som er av stimuleringer for å få to dersom vi er heldige å få en! Men vi har også snakket om å bruke det som evt er på frys for å få en tredje! Jeg hadde ikke klart å la dem gå til «spille», og det føler mannen også!
 
22. Januar fikk vi vårt andre ICSI- barn med hjelp fra St. Olavs! Med akkurat samme team som sjenket oss storebror.

Vi kunne ikke vært mer takknemlige!

Jeg må innrømme at jeg ikke har veldig lyst til å la de tre på frys gå til de evige vinterland. Jeg har heller ikke lyst på flere stimuleringer i fullverdige forsøk, men kunne godt gå gjennom innsettinger av de tre for å få tredjemann.

Mannen min har ikke noe forhold til embryoer på frys, men det har faktisk jeg.
Jeg forstår hannes synspunkt, samtidig tror jeg ikke han ser mitt.

Er det flere som føler det sånn som jeg?
Eller er det flere som føler sånn som mannen, at det bare er noen frø som ikke er viktig fordi det enda ikke har noe liv ?


For meg representerer de embryoene alt jeg har vært gjennom for å " få dem til". Alt fra sprøytesetting, forsinkelser i studier og arbeidsliv til abortene. Ikke minst det potensialet som jeg ser har blitt to nydelige barn.
Jeg har samme tankene... men han er ferdig etter to og jeg tror ikke han vil ikke rikke seg :( jeg vil gjerne ha tre. Blir det tvillinger på første så er han også ferdig...
 
Back
Topp