Prøver på første skatten

Tok en i natt, så antydning til strek før jeg la meg, og når jeg stod opp så den slik ut[emoji1] rosa strek!
9bdadc7cb8079407dc618fd5f7f83a9c.jpg


Også tok jeg en når jeg stod opp, den ser jeg bare antydning til strek på, må vel vente til den og tørker [emoji12]
e7b2c21f66214fd02dcdc9acd1ec6533.jpg
 
Har ikke tatt wild yam idag, hadde to dager med nedtrapping, så følte det var trygt å stoppe [emoji4]
Håper bare ikke det klusser til noe [emoji85]
 
Røk på en cbd idag med utvannet urin som ble negativ [emoji57] hadde egentlig ikke regnet med annet, er jo bare 9 dpo og har ikke fått noen sterke streker på strimler enda, men må si jeg ble mildt sagt skuffa.
Kjenner veldig på frykten for enda en kjemisk.. skjer det denne gangen også blir det utredning videre for ha.. håper grapefruktjuice, solvipect, salvie-te og wild yam har gjort jobben sin, og at det bare er nyrene mine som er litt for flink i jobben sin! [emoji12]
 
Røk på en cbd idag med utvannet urin som ble negativ [emoji57] hadde egentlig ikke regnet med annet, er jo bare 9 dpo og har ikke fått noen sterke streker på strimler enda, men må si jeg ble mildt sagt skuffa.
Kjenner veldig på frykten for enda en kjemisk.. skjer det denne gangen også blir det utredning videre for ha.. håper grapefruktjuice, solvipect, salvie-te og wild yam har gjort jobben sin, og at det bare er nyrene mine som er litt for flink i jobben sin! [emoji12]

Ja du er tidlig enda. Satser på at to tydelige fine streker lyser mot deg snart[emoji2][emoji173]️
 
Drømte faktisk i natt at jeg fikk så positive tester man kan få! [emoji28] var rimelig kjipt å våkne! Også hadde jeg en del andre livlige drømmer, men husker ikke hva de handlet om lenger.
Men i løpet av dagen har det poppet opp ikke mindre enn tre kviser på ene kinnet mitt!! Eneste gangen jeg har hatt kviser i kinnene var da jeg ble gravid i februar [emoji1]
 
Drømte faktisk i natt at jeg fikk så positive tester man kan få! [emoji28] var rimelig kjipt å våkne! Også hadde jeg en del andre livlige drømmer, men husker ikke hva de handlet om lenger.
Men i løpet av dagen har det poppet opp ikke mindre enn tre kviser på ene kinnet mitt!! Eneste gangen jeg har hatt kviser i kinnene var da jeg ble gravid i februar [emoji1]

Dette høres ut som bra tegn iallefall [emoji2] Blir så spennende å se testene dine fremover nå[emoji1360]

Jeg har forresten også fått to store kviser, en på hver pupp! Hahahah[emoji23]
 
Dette høres ut som bra tegn iallefall [emoji2] Blir så spennende å se testene dine fremover nå[emoji1360]

Jeg har forresten også fått to store kviser, en på hver pupp! Hahahah[emoji23]
Håper virkelig på bra stigning framover, er så klar for å bli mamma!! [emoji7]

Hihihiii, såpass ja?! [emoji23] vi tolker vel de som gode tegn? [emoji1]
 
Kom faktisk på i stad at jeg er meget tidlig i syklus i forhold til normalt! Idag er jeg 2+5 hvis jeg er gravid, har jo en uke og to dager til jeg normalt ville hatt ikm [emoji12]
Skal prøve å stresse litt ned med testing og tolking av de svake strekene jeg får. Må prøve å holde meg til maks en test daglig hvertfall [emoji56][emoji23]
 
Glemte å ta en test da jeg stod opp idag, var altfor trøtt og utrolig tissetrengt [emoji23] men tok en nå, den er svaaaak... mistenker enda en kjemisk nå :(

cafc07f960c141ce9715f92771012998.jpg
989c8ce57f41c4590a66322e3388a2ed.jpg
 
Håper det et en liten skatt i magehuset [emoji7] men etter to kjemiske på rad kjenner jeg på at håpet mitt synker litt for denne gangen også, blir nok utredning neste.
 
Håper det et en liten skatt i magehuset [emoji7] men etter to kjemiske på rad kjenner jeg på at håpet mitt synker litt for denne gangen også, blir nok utredning neste.

Ja den ser jeg[emoji173]️[emoji173]️ Men denne gangen satser vi på at det ikke er noe tull!

Jeg mister også litt håp for denne pp'en for min del, da den ikke i dag heller ble positiv :( men får se om jeg får TR i morgen eller dagen etter da, for den kommet alltid til rett tid iallefall..
 
Ja den ser jeg[emoji173]️[emoji173]️ Men denne gangen satser vi på at det ikke er noe tull!

Jeg mister også litt håp for denne pp'en for min del, da den ikke i dag heller ble positiv :( men får se om jeg får TR i morgen eller dagen etter da, for den kommet alltid til rett tid iallefall..
Heier på at tanta holder seg langt unna for oss begge!! [emoji1][emoji173]
 
Er nesten forbi å være utålmodig nå [emoji23] dette er min 4. graviditet på 5 mnd, håper det sitter nå! [emoji28]
 
Røk enda en test her XD
Denne gangen hadde jeg hvertfall klart å holde meg en time eller to, og fikk en svak strek med en gang.
Må legge til at den herlige popcornlukta er tilbake hver gang jeg tisser [emoji23]
2cfadf4f56d26a040afc06d9a55ce116.jpg
 
Back
Topp