Prøver lykken

Måtte tiden gå fort til TUL! Jeg hadde en app på tlf (countdown) for alle UL og avtaler. Hver kveld og hundre ganger til dagen sjekket jeg. Hehe :happy:
 
6+1
Magen har vært helt på tur siste dagene, men tar det som et godt tegn. Selv om det holder meg våken fra 04-tiden, nor slitsomt før dagvakt.. Så håper det ikke varer. Men ikke tegn til kvalme heldigvis.
 
Gratulerer med dobbel lykke [emoji173]️

Å hoi! Gratulerer så masse [emoji813]red[emoji813]red

Hva tenker dere om to ?
Får du noe tettere oppfølgning ?
Tusen takk begge to! Hvis alt ser bra ut på neste ultralyd og begge to henger i så blir det endel ekstra ja, tettere oppfølging av både fastlege, jordmor og sykehuset. Da er de avhengig av UL før å sjekke de at de vokser, istedenfor bare å måle magen som de kan ved vanlig graviditet.

Vi er begge litt i sjokk, men samtidig veldig glade. Vi snakket mye om det i forkant, og det har jo hver sine fordeler å få en og to, tok jo 3 år å få til disse to. Så tenker at dette skal gå veldig bra. Kjenner også fler som har tvillinger.
 
Tusen takk begge to! Hvis alt ser bra ut på neste ultralyd og begge to henger i så blir det endel ekstra ja, tettere oppfølging av både fastlege, jordmor og sykehuset. Da er de avhengig av UL før å sjekke de at de vokser, istedenfor bare å måle magen som de kan ved vanlig graviditet.

Vi er begge litt i sjokk, men samtidig veldig glade. Vi snakket mye om det i forkant, og det har jo hver sine fordeler å få en og to, tok jo 3 år å få til disse to. Så tenker at dette skal gå veldig bra. Kjenner også fler som har tvillinger.
For en spennende reise dere får,og klart det vil gå bra! Men sikkert godt å ha bekjente som har tvillinger, da får en litt råd underveis.

Når er neste ultralyd ?
 
For en spennende reise dere får,og klart det vil gå bra! Men sikkert godt å ha bekjente som har tvillinger, da får en litt råd underveis.

Når er neste ultralyd ?
Neste blir torsdag etter påske, er da 8+3, så da må jeg få se hjerterytmen deres.. selv om jeg egentlig har lyst på en ny til uka allerede [emoji28] men må prøve å holde meg..
 
Gratulerer så mye :Heartpink:Heartpink
 
Neste blir torsdag etter påske, er da 8+3, så da må jeg få se hjerterytmen deres.. selv om jeg egentlig har lyst på en ny til uka allerede [emoji28] men må prøve å holde meg..
Har du planer i påsken eller ? Kanskje tiden går litt fortere da :happy:

Jeg skulle gjerne hatt ul hver uke jeg så gjør det som føles riktig for deg :D
 
Gratulerer så mye [emoji813]pink[emoji813]pink
Tusen takk [emoji173]
Har du planer i påsken eller ? Kanskje tiden går litt fortere da :happy:

Jeg skulle gjerne hatt ul hver uke jeg så gjør det som føles riktig for deg :D
Skal heldigvis bort i påsken, og tenker at jeg bør holde meg, for å kunne se god fremgang og vekst mellom undersøkelsene [emoji173]
 
Tusen takk [emoji173]

Skal heldigvis bort i påsken, og tenker at jeg bør holde meg, for å kunne se god fremgang og vekst mellom undersøkelsene [emoji173]
Det er jo gøy når en ser litt forskjell på veksten!
Hvor går reisen?
 
Det er jo gøy når en ser litt forskjell på veksten!
Hvor går reisen?
Skal på hytta med resten av familien, så blir et lite sjokk på mamma når hun får vite at hun skal bli bestemor igjen, også til to!
 
Dette har jeg ikke fått med meg! Gratulerer så mye [emoji173]️[emoji173]️
 
Dette har jeg ikke fått med meg! Gratulerer så mye [emoji173]️[emoji173]️
Takk! Begynner å bli virkelig for meg også [emoji173]
 
Å Nei! Flekk med gammelt blod blandet med utfloden i dag.. og kommer svakt på papiret når jeg tørker meg. Logikken sier det normalt men bekymringene er der allikevel...
 
Gratulerer så mye med to på vei! [emoji173]️[emoji173]️ Skjønner bekymringen din, men er ofte vanlig å få litt blod i utfloden under svangerskap. Har du merket noe annet?
 
Gratulerer så mye med to på vei! [emoji173]️[emoji173]️ Skjønner bekymringen din, men er ofte vanlig å få litt blod i utfloden under svangerskap. Har du merket noe annet?
Det murrer litt, men det har det jo gjort av og på hele veien. Så håper jo alt er bra, skal ha neste UL på torsdag og håper alt er bra da.
 
Back
Topp