Prøver lykken

Hvordan gjør andre det ifht å legge inn aksjer? Leste om ei som fikk det til ved å ha sex CD 16-17-18, og hadde EL på dag 18, da satt spiren.

Har selv CD 16 i morgen, men vet jo ikke helt når EL blir, men antar det må bli rundt CD 18 på meg også, syklusen ligger normalt på 29-33 dager..

Hatt jevnt sterkere teststrek siste dagene, men bare halvveis til positiv. Vil den bare gå gradvis, eller plutselig stige mer..?
Min ble gradvis sterkere for hver dag, før det var to dager med like sterk strek.. :) Bør vel legge inn aksjer annen hver dag de neste dagene for å være sikker. Kan også være lurt å teste to ganger til dagen slik at du får med deg EL. Den kan være negativ på morgenen, positiv på kvelden, for så å være negativ neste morgen igjen.

Jeg har syklus på 30-35 dager, sist mnd var den 33 dager, med EL på CD 18/19. :)
 
Jeg hadde EL på CD 18 sist - og da var alle testene før VELDIG negative (du så omtrent bare en strek. Kunne mulig skimte strek2)... Og så ble testen positiv en kveld, og var negativ som pokker neste kveld. Så - det varierer. Legge inn aksjer kan du gjøre slik du vil med. Sist la vi inn aksjer ca annen hver dag sist.. men siden jeg er såå redd for dårlig sædkvalitet (jeg har ingen grunn til å tro det - jeg er bare redd alt) eller så, så prøver jeg (.. er jeg som tar initiativet her i gården) å hoppe i høyet ca hver tredje dag.. Jeg leste det var mer ideelt mtp dårlig sædkvalitet. :p Blir også å legge inn ekstra aksjer når testen blir positiv, uansett.
 
Takk for svar begge to :)
 
CD 17
Neg EL! Nå må den da snart bli positiv... Satse på i kveld eller i morgen tidlig :confused:
 
Enda negativt?
Er så kjedelig å bare vente på EL.. :p
 
CD 18
Og dagens er den som ligger for selg selv.. yet again negativ. Tror jeg neste gang ikke trenger teste før CD 14-15. Leker jo katt og mus med EL letingen, cant't catch me!
 

Vedlegg

  • 1439623474236.jpg
    1439623474236.jpg
    44,9 KB · Visninger: 71
Måtte zoome på nr 5 og 6 i rekka. På avstand så de positive ut..
Får krysse fingrene og håpe på at du får en "akutt" positiv i kveld da :)
 
Måtte zoome på nr 5 og 6 i rekka. På avstand så de positive ut..
Får krysse fingrene og håpe på at du får en "akutt" positiv i kveld da :)
De er svakere enn kontrollstreken, og da er den jo negativ... Ikke lett å bli klok på :/
 
De er svakere enn kontrollstreken, og da er den jo negativ... Ikke lett å bli klok på :/

Så det - det bare var veldig nært..
Men altså.. Min EL forrige syklus ble ikke 100% positiv den heller. Liksom - strekene var tilnærmet like sterke den dagen, men da testen hadde tørket, så var streken litt svakere enn kontrollstreken..
Men det var den eneste testen i den pp som var sterk i det hele (resten var jo helt blendahvite.. Men jeg testet riktig nok bare 1x daglig), så det var nok det som var LH-toppen min..

Men håper du får en mer klar positiv snart! Kjedelig å bare vente (og evt prøve tyde om streken er sterkere eller ikke)..
 
Ønsker deg lykke til :)
 
Så det - det bare var veldig nært..
Men altså.. Min EL forrige syklus ble ikke 100% positiv den heller. Liksom - strekene var tilnærmet like sterke den dagen, men da testen hadde tørket, så var streken litt svakere enn kontrollstreken..
Men det var den eneste testen i den pp som var sterk i det hele (resten var jo helt blendahvite.. Men jeg testet riktig nok bare 1x daglig), så det var nok det som var LH-toppen min..

Men håper du får en mer klar positiv snart! Kjedelig å bare vente (og evt prøve tyde om streken er sterkere eller ikke)..

Kan jo se sånn ut her, men skal teste i kveld og i morgen tidlig, er jo rundt nå EL egentlig skal være... Hadde jo håpet å endelig få se en positiv test(selv bare EL :p ).. Skal ikke være lett denne babymakingen :) skulle ønske jeg var en av de som plutselig ble gravid, uplanlagt, hadde gjort dette så mye bedre :p
 
Kan jo se sånn ut her, men skal teste i kveld og i morgen tidlig, er jo rundt nå EL egentlig skal være... Hadde jo håpet å endelig få se en positiv test(selv bare EL :p ).. Skal ikke være lett denne babymakingen :) skulle ønske jeg var en av de som plutselig ble gravid, uplanlagt, hadde gjort dette så mye bedre :p

Ser den! Er såå mye enklere å bare plutselig være gravid..
 
CD 19
Negativ EL, så tenker det var rundt CD 16 hvis jeg skal tolke testene. Tester nok en dag eller to til for å være sikker når jeg ikke har fått noen skikkelig positiv test. Så får man bare prøve å tenke på noe annet frem til lørdag om 2 uker :) Det er uansett jobb i morgen etter 4 uker ferie og det skal nok merkes!
 
CD 20, 3 dpo
Negativ test rett over tre etter å gått en hel dag på jobb uten å gå på do. Så antar EL var rundt CD 16(torsdag som var). Da var testene på det sterkeste, selv om de ikke var positive. Lander da på ca 3 dpo, og være 15 dpo ved ikm.. spennende par uker, men skal legge tankene(og testene) til siden, fokusere på jobb og samboeren. Satser på at tiden går fort og før jeg vet ordet er det helg(og enda en helg.. :p )
 
Får håpe tiden går fort : ))
Dpo-land er tidvis litt tortur, så.. :p
 
Får håpe tiden går fort : ))
Dpo-land er tidvis litt tortur, så.. :p
Synes hele syklusen består av torturperioder, venting på testing av el kan begynne, vente på el, vente på negativ el, vente på positiv graviditetest.. Men den som venter på noe godt.. :D
 
Synes hele syklusen består av torturperioder, venting på testing av el kan begynne, vente på el, vente på negativ el, vente på positiv graviditetest.. Men den som venter på noe godt.. :D

Haha, ja.. Det er mest venting! Lurer på å drite i ALT av tester og sånt i neste pp. Ikke følge med på kalenderen, eller noen ting.. (kanskje det funker? :p)
 
Haha, ja.. Det er mest venting! Lurer på å drite i ALT av tester og sånt i neste pp. Ikke følge med på kalenderen, eller noen ting.. (kanskje det funker? :p)
Du har jo de som velger å drite i alt, og der satt den! Selv fulgte jeg halvveis med i pp1, mer i pp2, ingenting i pp3 og nå med haukeblikk i pp4. Så vi får se om denne metoden virker for meg :)
 
Back
Topp