Prøver lykken

Gratulerer så mye med ett perfekt egg inn [emoji4]
 
De ringte meg fra Porsgrunn nå og det siste egget hadde stoppet å utvikle seg så da ble det ingen på frys. Har de ringt deg ang ditt siste?
 
De ringte meg fra Porsgrunn nå og det siste egget hadde stoppet å utvikle seg så da ble det ingen på frys. Har de ringt deg ang ditt siste?
De ringte meg også, samme her.. Ingen på frys desverre. Med det jeg hadde fått satt inn hadde visst toppscore på alle kriterier, så da er det bare å krysse fingrene!
 
De ringte meg også, samme her.. Ingen på frys desverre. Med det jeg hadde fått satt inn hadde visst toppscore på alle kriterier, så da er det bare å krysse fingrene!

Så bra du fikk inn et som er så bra!!! Jeg begynte å teste i dag for å vite hva som evt er ovitrelle når jeg uansett hadde røket på en tidlig test! Greit å innse sin begrensning noen ganger[emoji23]
 
Gleder meg til testing ❤️
 
Blendatest 12 dpo...
 
Så kjedelig. Tenkte nettopp på deg og skulle inn og sjekke og da hadde du nettopp oppdatert. Du fikk egentlig testedag fredag du?
Offisielt testdag er fredag ja. Men håpet for fulltreffer ble vesentlig redusert i dag desverre.
 
Back
Topp