Prøvd i 2 år. Venter på IVF ❤️

[emoji23][emoji23][emoji23][emoji23]
Høres kjent ut [emoji23][emoji23][emoji23][emoji23]
Gubben min bare glefser tilbake og går [emoji39][emoji39][emoji39][emoji39]

Godt jeg ikke er alene [emoji23] Min gikk å la seg [emoji85] Får gå ned til han snart stakkars [emoji173]️

Fant en oversikt over hvor mange som tester positivt og negativt ved graviditet 7dpo.
IMG_2501.JPG
 
Godt jeg ikke er alene [emoji23] Min gikk å la seg [emoji85] Får gå ned til han snart stakkars [emoji173]️

Fant en oversikt over hvor mange som tester positivt og negativt ved graviditet 7dpo. Vis vedlegget 244643

Se der ja!
Vent et par dager, så får du positiv [emoji173]️[emoji173]️
 
Der ser du det er tidlig enda :hilarious: den kommer nok skal du se!
 
8DPO - CD24

I dag steg tempen igjen! [emoji7] Forrige pp på denne tiden sank tempen. Lov å håpe [emoji847]

Var på besøk hos svigermor i går, og jeg gikk hele kvelden rundt med en svak kvalme. Vurderte faktisk å si til mannen at jeg tror vi kanskje har klart det denne gangen. Men turde ikke si det før jeg er sikker [emoji85] Kan jo hende jeg er helt på bærtur også, og at TR kommer med et smell om 6 dager [emoji849] Men foreløpig så håper jeg på at det endelig er vår tur!

Tok to stk g-tester i dag hvor begge var blenda.

IMG_2508.jpg
 
Er fullstendig tappet for energi, og har vel egentlig vært det i minst 3-4 dager nå. Er småkvalm nesten hele tiden, og fryser. Ekstremt irritabel, og blir fort stresset. Finner liksom ikke helt roen inni meg [emoji52] Masse mensmurringer og hvit utflod. Dette må jo bare være en baby, ellers blir jeg ekstremt skuffet [emoji85]
 
Er fullstendig tappet for energi, og har vel egentlig vært det i minst 3-4 dager nå. Er småkvalm nesten hele tiden, og fryser. Ekstremt irritabel, og blir fort stresset. Finner liksom ikke helt roen inni meg [emoji52] Masse mensmurringer og hvit utflod. Dette må jo bare være en baby, ellers blir jeg ekstremt skuffet [emoji85]

Jeg krysser alt jeg har for at det er baby! :Heartred:Heartred:Heartred
 
Fin kurve da! Satser på at det er en liten baby på vei :)
 
Fin kurve da! Satser på at det er en liten baby på vei :)

Ja! Spent på morgendagens temp nå. Vært masse mensmurringer i kveld. Mannen bydde på vin, og jeg svarte med «Hallo? Har du glemt hva vi holder på med? Det kan jo hende jeg er gravid!» [emoji85] Fikk til svar at jeg ikke måtte ha de forventningene før vi fikk positiv test. Konkluderer med at menn aldri vil forstå, uansett.... [emoji849]
 
9DPO - CD25

Tempdropp i dag. Vet ikke om det er bra eller dårlig. Men kjente jeg mistet litt av håpet nå [emoji52] Morgendagens temp blir desto ekstra spennende.

IMG_2523.jpg
 
Liker optimismen deres [emoji2][emoji1376] Min optimisme er på bunn i dag. Skikkelige murringer, så er livredd for at det er tr som kommer tidlig [emoji17]
 
Dette skal gå bra! ❤️❤️
Tatt babyklister denne pp?
 
Dette skal gå bra! [emoji173]️[emoji173]️
Tatt babyklister denne pp?

Ja, i bøtter og spann [emoji85] Babyklister, wild yam, vitex, omega 3, inositol, hostesaft, og litervis med grapefruktjuice [emoji85] I tillegg til Letrozol. Klaffet med aksjelegging et par timer før EL. Føler liksom at jeg ikke kunne gjort så mye mer.
 
Kjenner masse stikkinger på venstreside og nesten i midten på livmor i dag. Brystene begynner også å kjennes mer øm. Irritabiliteten har var i overraskende mange dager nå! Jeg som pleier å riste det raskt av meg [emoji849]

Føler meg litt rådvill. Vet liksom ikke hvordan jeg skal finne ro. I dag vurderte jeg å ta kontakt med Hausken for å bestille privat IVF dersom det ikke klaffer denne PP. Men så er det se pengene som står i veien [emoji17] Nå går det mange penger bort i bygging av ny terrasse, diverse oppgraderinger på huset og service på bilen [emoji389]

Tenk så utrolig fint og godt det hadde vært om det ligger en spire og vokser inni meg [emoji7][emoji173]️ Da hadde livet mitt blitt komplett [emoji173]️
 
Gikk til oppgradering for FF VIP i dag. Da jeg sammenlignet min graf med andre grafer, kom det opp at 33% av grafene i FF som er lik min endte i graviditet. Fant en som var ganske lik min graf, og tok overlay på den. Hun var gravid. Ser lovende ut når jeg sammenligner [emoji1376] Min er den lilla, og gravidgrafen er den grønne [emoji4]
IMG_2525.jpg
 
Dette ser kjempe lovende ut ❤️❤️❤️
 
10DPO - CD26

Da var den offisielle første tidlig-test-dagen her! I natt har jeg drømt om 4 positive graviditetstester på meg selv! Men det var negativ i dag.
IMG_2528.JPG

Tempen gikk opp igjen i dag, noe som ellers er uvanlig for meg. I sykluser uten graviditet har jeg hatt et tempdropp på 10DPO og gradvis ned til 14DPO, for deretter å få et stort tempdropp 15DPO. Litt mer optimistisk i dag enn i går [emoji5]
IMG_2527.jpg


Krysser fingrene for at de voldsomme mensmurringene i går evt var festesmerter. Pleier å ha litt mensmurringer i lutealfasen, men ikke så voldsomme som i går. De pleier som regel å komme kvelden før tr eller samme dag som tr. Så var litt redd for at tr skulle komme i går kveld eller jeg skulle våkne med tanta i dag. Det gjorde jeg heldigvis ikke [emoji1376]

Jeg ser også på statistikken over lignende charter som min, at 57% av dem med lik chart var gravide. I går var prosenten på 32 %.
IMG_2526.jpg
 
Back
Topp