Pokemon Go

Kopierer videre:
Bv - pogo
Onskedrom - jonjeschr
Kakemonster88 - Kakemonster88
Skjermtrollet - Sjarmtrollet
Sommerbarn88 - 123j****321
Etlitehåp - aiewajev

Bor 7 km fra nærmeste gym og 8 km fra pokestops, så dessverre ikke hver dag jeg får sendt gaver, men prøver så godt jeg kan å henge med :)
 
Skulle si i fra at jeg går med egg. Så jeg åpner når eggene er klekka.

Så det kommer fra meg til tid og annet :)
 
Kopierer videre:
Bv - pogo
Onskedrom - jonjeschr
Kakemonster88 - Kakemonster88
Skjermtrollet - Sjarmtrollet
Sommerbarn88 - 123j****321
Etlitehåp - aiewajev
Fra2til3 - MsKaizer
 
Kopierer videre:
Bv - pogo
Onskedrom - jonjeschr
Kakemonster88 - Kakemonster88
Skjermtrollet - Sjarmtrollet
Sommerbarn88 - 123j****321
Etlitehåp - aiewajev
Fra2til3 - MsKaizer
Totoro^-^ - Zat5
 
Kopierer videre:
Bv - pogo
Onskedrom - jonjeschr
Kakemonster88 - Kakemonster88
Skjermtrollet - Sjarmtrollet
Sommerbarn88 - 123j****321
Etlitehåp - aiewajev
Fra2til3 - MsKaizer
Totoro^-^ - Zat5
Ørkenblomst - kynisk6
 
Bv - pogo
Onskedrom - jonjeschr
Kakemonster88 - Kakemonster88
Skjermtrollet - Sjarmtrollet
Sommerbarn88 - 123j****321
Etlitehåp - aiewajev
Fra2til3 - MsKaizer
Totoro^-^ - Zat5
Ørkenblomst - kynisk6
Anine-lhsaphira
 
Hjelpes meg jeg skal være på båten og da går jeg mye og egg klekkes men jeg for ikke noen pokerstop så jeg for ikke gitt gave tilbake. Så vær så snill send meg gaver så skal jeg være en ivrig gavegiver når jeg kommer hjem om 12 dager [emoji173]
 
Bv - pogo
Onskedrom - jonjeschr
Kakemonster88 - Kakemonster88
Skjermtrollet - Sjarmtrollet
Sommerbarn88 - 123j****321
Etlitehåp - aiewajev
Fra2til3 - MsKaizer
Totoro^-^ - Zat5
Ørkenblomst - kynisk6
Anine-lhsaphira
Sara - taramalama
 
J
Hjelpes meg jeg skal være på båten og da går jeg mye og egg klekkes men jeg for ikke noen pokerstop så jeg for ikke gitt gave tilbake. Så vær så snill send meg gaver så skal jeg være en ivrig gavegiver når jeg kommer hjem om 12 dager [emoji173]
Selvfølgelig! Jeg var i samme situasjon på hyttetur forrige uke.
 
Jeg sender gaver så fremt jeg har men har lite stopp tilgjengelig i hverdagen faktisk mer nå på ferie
 
Jeg har begynt å spille igjen, greit å ha noe som får meg ut og gå nå som jeg har mye fri!

Ikke spilt noe særlig siden det kom ut for to år siden, så ligger nok litt bak da! Level 26 og vil helst gå for meg selv eller med samboer, så dette raid-greiene henger jeg ikke helt med på. Men syntes det er gøy å gå rundt og samle :)
 
Jeg har begynt å spille igjen, greit å ha noe som får meg ut og gå nå som jeg har mye fri!

Ikke spilt noe særlig siden det kom ut for to år siden, så ligger nok litt bak da! Level 26 og vil helst gå for meg selv eller med samboer, så dette raid-greiene henger jeg ikke helt med på. Men syntes det er gøy å gå rundt og samle :)
Synes det var ganske intuitivt, bare å prøve seg på de enkle først, så kommer man seg raskt videre til de litt større :)
 
Back
Topp