Pokemon Go

Vi var med på ca 9 raid. 5-åringen fikk 4 shiny, jeg ingen. Det var han bra fornøyd med :p Vi koste oss ute i sola et par timer :)
 
5raid men bare fanget 3. Menmen :)
 
Noen som har tips til å fort gjennomføre 10 raids?
Kjøp raidpass (siden du bare får 1 gratis hver dag, så maks 2 stk en dag gratis om man sparer fra dagen før), dra til en by sammen med andre, så klarer dere alle lvl raidene. Eller ta de laveste selv og møt opp ved klekk på de harde og håp på det beste (andre der) ;) Lykke til! Eller bli med i raidgruppe-chat via fb.
 
Det var en måte å lurer seg unna med å kun bruke ett pass. Men dette har de fikset opp i tror jeg. Så den muligheten er ikke der lenger:/ Er jo helt klart en mulighet og prøve.
Gå inn på en lvl 1 eller lvl 2 raid, også bare dodger du unna helt til tiden på raidet går ut. Dette gjentar du 9 ganger til.
Men jeg er som sagt usikker på om det fortsatt er mulig.
Når du har prøvd en gang vil du se om du har kommet videre på oppgaven eller ikke:)
 
Mannen har tatt ungene og dratt til svigermor.
Kommer hjem tidligst torsdag.
Lurer på om jeg skal ta en tur ned til Oslo sentrum i morgen etter jobb og gå på jakt og raide litt....
 
Jeg stemmer for det!
Hadde ikke vært noe å lure på her! ;)
Hadde jeg nok fort gjort.
Det høres ut som en god plan![emoji1][emoji295]️
Er litt stiv i kroppen i dag etter en litt vel lang spasertur i går, men kan da ikke la denne muligheten slippe unna [emoji14]
Regner med å dra fra jobb rundt 1530 og ned til byen.
Noen her som spiller i Oslo jeg kan møte?
 
Back
Topp