Pokemon Go

Får ikke lagt til noen her siden jeg får invalid, men min kode er 7568 3388 3130

Har mange pakker til overs, og ønsker meg mange egg til i morgen :D
 
Fant en super mamma med to barn som jeg og mannen raidet med i dag. Så mye bedre enn de gruppene som haster avgårde og tar raid mens de løper til neste. Lille var storfornøyd. To store barn å leke med!
 
Weer, vi fikk til 6 raid(hadde pass fra i går og fikk jo 5 gratis). Jeg fikk shiny på tredje og da var det en litt sur 5-åring, men han fikk på siste. Og han fant det reinsdyret, som han ikke hadde fra før, så da ble det 2 fine timer i sola :D
Så heldige, da. Vi tok 7 raids, fikk med oss 4 hver - kun en shiny. Moren min som fikk, på første forsøk. Innså det kun mye senere, når hun skulle sortere «fangsten» [emoji23]

Møtte på wn gruppe som hadde tatt 28, ene hadde fremdeles okker fått shiny :O
 
Fant en super mamma med to barn som jeg og mannen raidet med i dag. Så mye bedre enn de gruppene som haster avgårde og tar raid mens de løper til neste. Lille var storfornøyd. To store barn å leke med!
Så koselig :) vi hektet oss ikke på noen, måtte ta det litt i tempoet til toåringen som ciller sykle [emoji14]
 
Her ble det to shiny uten solbriller, et dusin vanlige med solbriller, og en jeg kunne utvikle med 98 iv. Nice. Var i byen og det var så mye at jeg ikke rakk å fange alle jeg så :p Og fikk klekt sikkert 10 egg, godt å komme gjennom de :)
 
Back
Topp