Pokemon Go

Jeg fikk shiny Roselia andre dagen. Eneste som kom godt ut av å måtte stå opp med en liten en som mente det var morgen kl.03:00. Venter fremdeles på shiny Magicarp. Snart gått to år uten at jeg har fått en...
Jeg har bare fått 2 shiny totalt jeg :(
 
Ingen shiny roselia her heller, fanget mange! Har lite shinyer da, en shellder, en utviklet charizard og en mareep, har mer flaks med alolan :)
 
Ingen shiny Rosrlia på hverken meg eller 5-åringen :(

Ikke i juni-watergreia heller. Og vi fanga mange følte vi.

Jeg har fått på CD, da.

Guttungen har fanga aron og klekka en hvit som halve er egg i tillegg. Han digger å ha fler shiny enn mamma :D
 
Må nesten spørre først, men moren min lurte på om jeg kunne legge til noen venner hun kan dele gaver med; tenkte på dere over noen helt rabdom fra fb.. men ikke uten å spørre først:)
 
Fritt frem men jeg er ikke like flittig til å dele tilbake. Prøver å fordele dem men tar ikke så mange stopp for tiden. Kanskje mer noen dager i ferien da og når jeg begynner å jobbe tar jeg da minst et om dagen
 
Må nesten spørre først, men moren min lurte på om jeg kunne legge til noen venner hun kan dele gaver med; tenkte på dere over noen helt rabdom fra fb.. men ikke uten å spørre først:)
Hun kan godt meg. Og 5-åringen. Han får bare venner jeg vet hvem er, såhan har meg og en til. Gjerne deg også. Sender koden hans på messenger.
 
Sitter nok i bilen da, drar på ferie i dag
 
Sitter nok i bilen da, drar på ferie i dag
 
Har plan om å dra ut med guttungen. Satse på et par raid :) Tror ikke vi får til flere. Men vi fpr den sikkert ikke i shiny :p
Weer, vi fikk til 6 raid(hadde pass fra i går og fikk jo 5 gratis). Jeg fikk shiny på tredje og da var det en litt sur 5-åring, men han fikk på siste. Og han fant det reinsdyret, som han ikke hadde fra før, så da ble det 2 fine timer i sola :D
 
Back
Topp