Pokemon Go

Jeg er forresten jonjeschr... Skikkelig teit, men er blanding av navna våre. Sønnen min sitt nick er mye kulere - PresidentVinsk
 
Dere som har barn som spiller, hva gjør dere med dem og venner? Min sønn har enn så lenge bare meg og venn. Og er litt misunnelig på at jeg har så mange (ikke alle dere enda. Bare fire. Legg meg gjerne til, jeg få ellers ta en runde når jeg har tid .men på korpstur skjer noe stadig vekk). Og i stuss på at jeg jo ikke egentlig kjenner dere.

Lar man en niåring ha venner på pokemon som er vilkårlige nummer fra nett?
 
Dere som har barn som spiller, hva gjør dere med dem og venner? Min sønn har enn så lenge bare meg og venn. Og er litt misunnelig på at jeg har så mange (ikke alle dere enda. Bare fire. Legg meg gjerne til, jeg få ellers ta en runde når jeg har tid .men på korpstur skjer noe stadig vekk). Og i stuss på at jeg jo ikke egentlig kjenner dere.

Lar man en niåring ha venner på pokemon som er vilkårlige nummer fra nett?
Jeg ville ikke latt barna få random venner...
 
Dere som har barn som spiller, hva gjør dere med dem og venner? Min sønn har enn så lenge bare meg og venn. Og er litt misunnelig på at jeg har så mange (ikke alle dere enda. Bare fire. Legg meg gjerne til, jeg få ellers ta en runde når jeg har tid .men på korpstur skjer noe stadig vekk). Og i stuss på at jeg jo ikke egentlig kjenner dere.

Lar man en niåring ha venner på pokemon som er vilkårlige nummer fra nett?
Min har meg som venn og ei til av mine venner vi har spilt med noen ganger. Han er med rundt og raider, og vi møter ofte de samme folka, så blir nok fler etterhvert. Han er bare 5, da, så helt tilfeldig er ikke greit. Samtidig spiller han jo kun sammen med en av oss voksne. Men han kan ha venner fordi jeg ikke har oppgitt at han er under 13, for profilen hans er registrert på en av mine epostadresser.
 
Fant ut hvorfor jeg ikke fikk noen kule egg. I tilfelle flere enn meg lurer på det samme: Du må ledig plass til egg når du åpner gaven. Lønner seg derfor å åpne gaver like etter klekking :)

Ja, det er viktig! Glad jeg oppdaget det før jeg fikk min første pakke. Så egget klekkes om et par km bare :D
 
Fant ut hvorfor jeg ikke fikk noen kule egg. I tilfelle flere enn meg lurer på det samme: Du må ledig plass til egg når du åpner gaven. Lønner seg derfor å åpne gaver like etter klekking :)
Smart!!
 
Mangler jeg noen?? Hester lhsaphira mangler du meg på lista så si o fra eller bruk koden 2143 4051 2990
Meg tror jeg. Jonjeschr 7111 6062 9882.

Sitter på mobil og får ikke kopiert inn, er jo umulig å huske alle talla. Fler?
 
Meg tror jeg. Jonjeschr 7111 6062 9882.

Sitter på mobil og får ikke kopiert inn, er jo umulig å huske alle talla. Fler?

Jeg fikk kopiert fra mobil. Men jeg mangler bol flere av dere
 
Back
Topp