Pokemon Go

Hvordan får du sånne belønninger? Hørt om det før, men er ikke så teknisk av meg...
Tror du må laste den ned på play butikk. Ikke jeg som har det gjort det :p
 
"Google belønning" lastes ned fra Google play. Jeg har linket til den før i denne tråden og kan gjøre det igjen
Korte spørreundersøkelser på mobilen som belønnes med penger som bare kan brukes på Google play
 
Utviklet disse to i dag :)
cee9aefe4d742456ef22ef9d2ea65db7.png
e0afe577ef88f6c38147baadd9b1fad8.png
 
Fikk en omanyte til i dag, så da har jeg endelig nok candy til å utvikle den. :) håper på kabuto neste gang da, tror bare jeg har sånn 6 candy der.
 
Noooo. Var spent på item i går, og så fikk jeg vanndråpen :yuck:
Jeg vil utvikle Skyther (?).. Han er den eneste av dem som mangler, og må jo vente en hel ny uke :sour:

*ilandsproblem* :sorry:
 
Har skjedd en gang før, men tør ikke håpe.

Fikk det en av de første dagene etter at de itemsene kom, men ikke fått etter det. Så virker jo som om det er lurt å få en streak for å få dem. Jeg skulle hatt dag nr 5 i går, men mistet streaken fordi mannen plutselig skulle bort på kvelden og da kunne jeg ikke kjøre og ta stoppen... Såå irriterende, spesielt siden jeg faktisk hadde kjørt ens ærend for å ta stoppen dagen før...
 
Jeg er faktisk fri for egg igjen, så må ta en runde når jeg skal til byen i morgen og prøve å fylle opp igjen. :)
 
Da har jeg sinnsykt flaks. Jeg har fått det 3 ganger!
Jeg klare sjeldent å få 7 dager på rad så mulig de har sympati med i algoritmen [emoji23]

Jeg har bare klart det en gang til nå. :p
 
Back
Topp