Pokemon Go

Kjekt med en ny i det minste [emoji4] Men litt skuffet over den delen av eventen. Fikk utnyttet dobbelt xp idet minste..
Brukte et lucky egg da jeg hadde mange å utvikle, og da raste jeg fort over til nytt level.
Nå har jeg ganske mange pokemons, så jeg kunne vel ikke forvente så veldig mange nye:p

Men blir jo alltid ekstra ivrig når det er events :)
 
Je
Porygon var ikke så dumt da [eii4] er den god eller utvikler du bare for å fylle pokedexen?
Jeg har flere av han, så han skal utvikles. Vet ikke hvordan han blir. Men utvikler ikke før jeg bruker Lucky egg.
 
Vel. Jeg samla over 300 candy, men noen av dem under en event hvor vi gikk 1/3 av lengden. Også fanget jeg vel 2-3 stykker underveis. Men jeg gikk langt.
Det var bra ja! Man være godt fornøyd når man utvikler da:)
 
Je

Jeg har flere av han, så han skal utvikles. Vet ikke hvordan han blir. Men utvikler ikke før jeg bruker Lucky egg.
Tenkte på om den har god iv [emoji6] Vanskelig å vite om angrepene er perfekte før etterpå, hehe...

Bruker luckyegg når jeg utvikler jeg og.
 
Brukte et lucky egg da jeg hadde mange å utvikle, og da raste jeg fort over til nytt level.
Nå har jeg ganske mange pokemons, så jeg kunne vel ikke forvente så veldig mange nye:p

Men blir jo alltid ekstra ivrig når det er events :)
Har fult fra gen 1 nå etter å fått grimer, så forventet ikke nye, men trodde det sku være flere sjeldne. Hørt rykter om lapras! Det hadde vært gøy å få en ny og bedre en [emoji23]
Ikke minst få dratini sånn at jeg fikk candy til min 100% iv dargonite! Det hadde vært gøy!
 
Har fult fra gen 1 nå etter å fått grimer, så forventet ikke nye, men trodde det sku være flere sjeldne. Hørt rykter om lapras! Det hadde vært gøy å få en ny og bedre en [emoji23]
Ikke minst få dratini sånn at jeg fikk candy til min 100% iv dargonite! Det hadde vært gøy!

Jeg fikk en lapras i et 2k-egg, ganske irriterende siden jeg alt hadde en kjempesterk lapras, men det er mange andre pokemon jeg enda mangler fra gen 1.
 
Jeg fikk en lapras i et 2k-egg, ganske irriterende siden jeg alt hadde en kjempesterk lapras, men det er mange andre pokemon jeg enda mangler fra gen 1.
Men du fikk candy til laprasen i det minste [emoji4]
Men jeg ser den. Hadde vært greit å få fylt pokedexen.
 
Hvor lenge samler dere candy og pokemon før dere evolver med lucky egg? Og hvor mange får dere evolvet da?
Rundt 40. Da orker jeg ikke vente mer:p og ikke gidder å kjøpe mer plass:p
 
Jeg fikk en lapras i et 2k-egg, ganske irriterende siden jeg alt hadde en kjempesterk lapras, men det er mange andre pokemon jeg enda mangler fra gen 1.
Jeg skulle gjerne ha fanget en Lapras som er sterk. Min er udugelig:p
 
Jeg teller til jeg har over 70/80 stk som kan bli evolvet og ser ikke så mye på tid imellom. Nå rekker jeg ikke å være aktiv hverdag heller.
Hvor mange har du plass til?
 
Jeg teller til jeg har over 70/80 stk som kan bli evolvet og ser ikke så mye på tid imellom. Nå rekker jeg ikke å være aktiv hverdag heller.

Haha, jeg har sjelden mer enn 20 når jeg utvikler. Tar nok tid, det. :p
 
Jeg prøver å ha 50-60 i alle fall
 
Hvor mange har du plass til?
300 pokemons og 500 i sekken. Hadde flaks med gym i høst. Var i 3 lv10 gymmer i flere uker! Ble jo litt å kjøpe for.

Edit: mulig det var vinter. Det er jo mye det samme på vestlandet... Var uansett en stille periode og få som spilte aktivt.
 
300 pokemons og 500 i sekken. Hadde flaks med gym i høst. Var i 3 lv10 gymmer i flere uker! Ble jo litt å kjøpe for.

Edit: mulig det var vinter. Det er jo mye det samme på vestlandet... Var uansett en stille periode og få som spilte aktivt.
Så kjekt. Jeg har kjøpt noe, men det er takket være Google belønninger (som i det siste har glemt meg :( ). 70 coins på gym bare.
 
Back
Topp