Pokemon Go

Så gøy å se at det er flere som spiller[emoji1] Ikke mange her jeg kjenner som spiller fortsatt[emoji854] Jeg er fortsatt avhengig[emoji85]
 
Hvilke lvl er dere på?[emoji4] Hvor mange pokemon har dere i pokèdexen?[emoji295]️
Jeg er på lvl 34[emoji851] har 222 i pokèdexen[emoji108]
 
Fikk det en av de første dagene etter at de itemsene kom, men ikke fått etter det. Så virker jo som om det er lurt å få en streak for å få dem. Jeg skulle hatt dag nr 5 i går, men mistet streaken fordi mannen plutselig skulle bort på kvelden og da kunne jeg ikke kjøre og ta stoppen... Såå irriterende, spesielt siden jeg faktisk hadde kjørt ens ærend for å ta stoppen dagen før...
Jeg får tatt pokestop hver dag, så det er intet problem. Men er så lei de samme:p Mulig jeg har fått uten å vite, for hadde plutselige 3 upgrade:)
 
Så gøy å se at det er flere som spiller[emoji1] Ikke mange her jeg kjenner som spiller fortsatt[emoji854] Jeg er fortsatt avhengig[emoji85]
Spiller ennå! Min last :p
 
Hvilke lvl er dere på?[emoji4] Hvor mange pokemon har dere i pokèdexen?[emoji295]️
Jeg er på lvl 34[emoji851] har 222 i pokèdexen[emoji108]
28 :) og 217 i pokédex :)
 
Da har jeg sinnsykt flaks. Jeg har fått det 3 ganger!
Jeg klare sjeldent å få 7 dager på rad så mulig de har sympati med i algoritmen [emoji23]
Hehe. Pokéstop 15-20 meter unna.
 
Jeg har forresten både vært i Asia og Usa uten å spille... Hva tenkte jeg på :smiley-angry016
 
Som jeg lan få tak i i Norge [emoji23] Burde kanskje understreket det...

Eller lyge om en hemmelig event for spesielle vip spillere slik at jeg har de legendariske [emoji23]
Men det er bare tre som man ikke kan få tak her?
 
Back
Topp