Parforholdet

Jeg gleder meg til å kunne barbere meg igjen. Føler meg som et troll nå :oops: vurderer å klippe litt og barbere bittelitt men det blir sikkert helt jalla :banghead:
 
Jeg gleder meg til å kunne barbere meg igjen. Føler meg som et troll nå :oops: vurderer å klippe litt og barbere bittelitt men det blir sikkert helt jalla :banghead:
Guder, ja!!! Jeg gleder meg masse!
 
Jeg gleder meg til å kunne barbere meg igjen. Føler meg som et troll nå :oops: vurderer å klippe litt og barbere bittelitt men det blir sikkert helt jalla :banghead:

Guder, ja!!! Jeg gleder meg masse!

Jeg tok øverst, så langt ned jeg kom uten å være i nærheten av sting eller der det var ømt og herja, den dagen vi kom hjem fra sykehuset :hilarious: Og skikkelig overalt etter rundt 2 uker. Det var fantastisk! Jeg følte meg SÅ ufresh.
 
Jeg tok øverst, så langt ned jeg kom uten å være i nærheten av sting eller der det var ømt og herja, den dagen vi kom hjem fra sykehuset :hilarious: Og skikkelig overalt etter rundt 2 uker. Det var fantastisk! Jeg følte meg SÅ ufresh.
Det skal jammen jeg også prøve på nå, gå det nye året i møte uten troll følelsen. :hungover: ammer for harde livet nå sånn at lille sover en stund :angelic:
 
Vi prøvde her om dager, 4 uker etter. Alt var som normalt :p hadde ingen skrammer eller sting etter fødselen [emoji1305]
 
Guder, ja!!! Jeg gleder meg masse!
Fremdeles ikke barbert meg, men ikke hatt tid og ork til å tenke på det heller.

Dessuten har magen vært så stor at den har dekket til, så jeg har ikke sett det. Og jeg blør jo litt enda, så har alltid truse og bind på, så merker ikke alt håret heller.

Men nå er magen mindre, så nå kommer jeg nok til å ta det snart.
 
Begynte å barbere meg igjen for noen dager siden. Herregud så rart å rekke helt ned under igjen! :p

Blør litt enda, så det blir noen dager til, og første gang må gjøres forsiktig pga. at jeg fremdeles er litt usikker på ha jeg klarer og ikke med keisersnittsåret. Men mannen gleder seg VEEELDIG og gjør alt han kan for å kåte meg opp. Han gleder seg til å kunne ha sex igjen uten å dytte borti sønnen sin. :rolleyes:
 
Herregud, det håper jeg da ikke! Trodde seks uker var for trening og mer "voldsomme" aktiviteter. Kommer nok til å ta det nice and easy i begynnelsen, og være vàr på om noe gjør vondt.
Man MÅ ikke vente 6uker med å utføre noe hanky-panky, men det er sterkt anbefalt å bruke beskyttelse for å unngå infeksjon slik jeg har forstått det :happy:
 
Herregud, det håper jeg da ikke! Trodde seks uker var for trening og mer "voldsomme" aktiviteter. Kommer nok til å ta det nice and easy i begynnelsen, og være vàr på om noe gjør vondt.
6 uker for sex uten kondom. Fordi livmorhalsen ikke er ordentlig lukket før da, så det er infeksjonsfare. Men med kondom går det fint.
 
Hvordan går det med forholdet? Ikke bare sexlivet men generelt :)

I morgen skal vi ha barnevakt og ut og spise. Gleder meg! :) Lille har vært så urolig på kveldene når samboer er hjemme så vi har ikke fått snakket særlig mye sammen og vi trenger et lite pusterom. Ellers har vi gjenopptatt sexlivet og selv om det ikke er så ofte enda er det veldig bra :)
 
Hvordan går det med forholdet? Ikke bare sexlivet men generelt :)

I morgen skal vi ha barnevakt og ut og spise. Gleder meg! :) Lille har vært så urolig på kveldene når samboer er hjemme så vi har ikke fått snakket særlig mye sammen og vi trenger et lite pusterom. Ellers har vi gjenopptatt sexlivet og selv om det ikke er så ofte enda er det veldig bra :)
Her går det fint. Litt kjefting til tider fra begge sider, men ordner fort opp :) ikke gjenopptatt sexlivet enda, men nå er det 6ukers kontroll for meg imorgen, så får se etter det (hvis lillegutt er rolig på kveldene videre hvertfall) :)
 
Hvordan går det med forholdet? Er det mye krangling eller samarbeider dere bra?
 
Her går det 98% av tiden veldig fint. Vi koser oss i foreldre rollen ;)
 
Back
Topp