Parforholdet

Null sexlyst denne gangen! Kjempe kjipt. Forrige gang var jo sexlivet helt fantastisk! Men utenom det så må jeg si vi har det ganske fint sammen. Jeg får sove så lenge jeg vil om morgenen og han står opp med gutten. Han begynner ikke på jobb før tidligst kl 10 :) så det er deilig og etterlengtet :p lager mat til meg hvis jeg spør han om det. Når han er hjemme så gjør han det meste av arbeid også handler som oftest han også :)
 
Ikke så mye sex her heller, men det har vært ganske hektisk for både mannen og meg. Han har hatt eksamener, startet i ny krevende jobb som gjør at han er borte hele dagen. Småen på 2 år har nettopp begynt i barnehage, så nå kan vi begge slappe mer av. Vi har det veldig fint sammen, ler hver dag og er flinke til å hjelpe hverandre. Sexlivet er veldig bra når vi først har sex, men kjenner at underlivet ikke er helt det samme, haha! :)
 
Mannen er som regel både tålmodig og forståelsesfull, men til tider glemmer han seg litt. I forhold til sexlivet så har det kommet seg veldig etter 1. trimester, da det var mye tørketid. Jeg føler vi er veldig nærme hverandre for tida og med det blir det litt mer sex også. :)
 
Forholdet går kjempe bra. Ny forelsket deluxe:HeartredMeeen, sex lysten varierer.. Sendt meg gjerne litt sexlyst støv dere som har :laughing025
 
Forholdet går kjempe bra. Ny forelsket deluxe:HeartredMeeen, sex lysten varierer.. Sendt meg gjerne litt sexlyst støv dere som har :laughing025
Du skulle gjerne fått noe herfra, hvis jeg hadde noe i det hele tatt :hilarious: (stakkar mannen!)
 
Du skulle gjerne fått noe herfra, hvis jeg hadde noe i det hele tatt :hilarious: (stakkar mannen!)
Hehe, det er ikke bare bare dette..
For meg er det heldigvis bare nå mens jeg er gravid, for ellers er den her. Men kjenner at verken jeg eller mannen er vandt med det. Syns nesten litt synn på oss også.. Ikke bare mannen :hilarious::p:p
 
Her er forholdet kjempe bra :hilarious: sexlysten er litt opp og ned :p men jeg får masse kos og omsorg :happy: mannen min er enestående :love017 jeg kan ikke klage :)
 
Her er forholdet kjempe bra :hilarious: sexlysten er litt opp og ned :p men jeg får masse kos og omsorg :happy: mannen min er enestående :love017 jeg kan ikke klage :)
Deilig :)
Vi er heldige. Har også en mann som gir masse kos, kjærlighet og omsorg. Hadde vert trist å ikke ha noe av det. Er vel det som gjør at vi har det så bra sammen og føler oss nyforelsket :joyful:
 
Deilig :)
Vi er heldige. Har også en mann som gir masse kos, kjærlighet og omsorg. Hadde vert trist å ikke ha noe av det. Er vel det som gjør at vi har det så bra sammen og føler oss nyforelsket :joyful:
Ja vi er kjempe heldige :hilarious: takknemlig for alt han gjør for meg :happy: beste følelsen det, være nyforelsket.. kos dere masse! Viktig å pleie kjærligheten litt ekstra under graviditeten :love7
 
Hvordan er det med forholdet nå som det nærmer seg slutten? :) Og sexlivet?

Her er forholdet veldig bra og det har aldri vært bedre ❤️ Mannen har vært helt fantastisk i svangerskapet og det er så koselig å se at han gleder seg til å møte lille. Sexlivet er rimelig labert nå men han klager ikke. Jeg har hatt så mye plager at jeg rett og slett hverken har orket eller hatt lyst på en stund.
 
Hvordan er det med forholdet nå som det nærmer seg slutten? :) Og sexlivet?

Her er forholdet veldig bra og det har aldri vært bedre [emoji173]️ Mannen har vært helt fantastisk i svangerskapet og det er så koselig å se at han gleder seg til å møte lille. Sexlivet er rimelig labert nå men han klager ikke. Jeg har hatt så mye plager at jeg rett og slett hverken har orket eller hatt lyst på en stund.

Forholdet er veldig bra. Han har vært god til å hjelpe meg med ting hjemme som jeg ikke orker og tar initiativ til husarbeid. Han er mye mer hjemme ( til vanlig veldig aktiv i skog og hei) og tar seg så godt av jenta vår på 2 år. Står alltid opp tidlig med henne så jeg kan få sove!

Sexlivet er ikke mye å skryte av, men jeg har mye vondt i bekkenet og nedentil så jeg orker rett og slett ikke. Men han forstår det selv om han nok skulle ønske det var litt mer aktivitet ;)
Er god fornøyd med min mann [emoji173]️
 
Godt fornøyd her også :Heartred han syns det er litt kjipt at jeg ikke er lysten på sex, men klager ikke ;)
 
Her er det bedre enn det har vært i det siste. Har vært litt tøft for oss, men nå er han veldig flink når han først er hjemme. Men jeg husker ikke sist vi hadde sex [emoji23]
Fikk lysten litt tilbake isted faktisk, så kanskje det skjer noe når han kommer hjem fra jobb i kveld [emoji23][emoji87]
 
Går greit, men skal vi gjøre noe så må det ikke bli for `seint` på kvelden for da er jeg så veldig trøtt og ikke særlig kåt :singing::p Men har like mye lyst som alltid, så er ikke lysten det står på :D
 
Her er det bedre enn det har vært i det siste. Har vært litt tøft for oss, men nå er han veldig flink når han først er hjemme. Men jeg husker ikke sist vi hadde sex [emoji23]
Fikk lysten litt tilbake isted faktisk, så kanskje det skjer noe når han kommer hjem fra jobb i kveld [emoji23][emoji87]
 
Vi har ikke noe særlig sex, men det blir en del kos og nærhet i løpet av dagen. Og jeg onanerer omtrent hver dag. Det er lettere og kjappere enn sex, så mindre belastende på kroppen.
 
Parforholdet går veldig bra og mye bedre enn det har gjort tidligere. Det skyldes vel at vi prøvde så lenge på forhånd at sex og samliv fikk seg en real prøvelse.
Sex blir det, men ikke så ofte som jeg skulle ønske. Men det er jo sånn i hverdagen. Men det blir mye kjærtegn i løpet av dagen, med kyssing og holde rundt hverandre osv.
 
Her er det null sex i svangerskapet. Får vondt ved sex. Og min mann er ikke noe flink på kos og kjærtegn. Så under svangerskap bor vi bare sammen.
 
Vi har det like fint som alltid sammen.
Mye kos og kjærlighet, men kan ikke huske sist vi hadde sex.
Jeg har ingen sexlyst :sorry: og han synes ikke mage er noe sexy i det heletatt. Så det passer ganske fint. :)
 
Jeg som egentlig ikke er sånn veldig fysisk av meg er blitt helt nyforelska og klengete i det siste :p Mannen stortrives med det da. Sexlysten var helt borte en stund, men har begynt å ta seg opp igjen nå, noe mannen også er veldig begeistret for :p
 
Back
Topp