Parforholdet

Jolanda

Forumet er livet
Desemberlykke2017
Februarbarna 2020
Hvordan går det med forholder og sexlivet så langt i graviditeten? Er mannen tålmodig og forståelsesfull? Hvordan er sexlysten?
 
Lysten er ganske laber, men han får seg noe av og til fordi om :hilarious: Han er som regel veldig tålmodig og passer på meg, men han kan jaggu erte på seg en stein av og til, føler jeg :p Hvordan går det for dere?:)
 
Forholdet er fint, sexlivet heller labert[emoji85] ikke helt tørke heldigvis, men jeg venter fremdeles på den graviditetslysten[emoji848][emoji848] mannen er litt nervøs for sex under graviditeten, søt som han er[emoji28][emoji28] vi koser mye da[emoji4]
 
Forholdet går bra bra :) Han er (som alltid) veldig snill, forståelsesfull og tålmodig og siden jeg har et stabilt humør (enn så lenge) har vi det veldig bra. Sexlivet er litt så som så.. Jeg har knapt hatt sexlyst siden jeg ble gravid og nå som magen har kommet og sparkene kan både sees og kjennes utenpå synes jeg det er litt awkward. Jeg føler meg heller ikke særlig sexy om dagen. Altså, jeg føler meg fin med magen men ikke sexy liksom.
 
Forholdet går veldig fint.
Jeg har litt kortere lunte nå, og blir fort sliten. Da er han kjempeflink til å foreslå litt mat eller tar i litt ekstra så jeg kan slappe av.
Også erter han meg når humøret er på topp. :)
Sexlivet er fint. Føler meg for det meste ganske feit, så det er ikke så hyppig som tidligere..
 
Jeg har mye bedre sexlyst nå enn i første trimester. Men kjæresten er deprimert, så det skjer ikke så mye der. Kan heldigvis ha det hyggelig med meg selv, da.. :)
 
Her er forholdet ikke eksisterende. Men det er pga omstendighetene. Har vel ikke vært det siden jeg var 10 uker på vei og vi fant ut av dette
 
Her er forholdet ikke eksisterende. Men det er pga omstendighetene. Har vel ikke vært det siden jeg var 10 uker på vei og vi fant ut av dette
*klem*
Da gjør du som meg, og skaffer deg en god vibrator. [emoji14]

Jeg vet det ikke er det samme som fysisk nærhet med et annet menneske, men det dekker i hvertfall ett behov.
 
Forholdet er veldig bra og han er verdens beste! Men jeg små-maser/hinter på mannen nesten hver dag, mens han er sliten etter jobb og også er litt redd for å skade babyen, ja. Så det blir mest fiksing på egen hånd her også. :confused: Blir mye kosing i armkroken og sånn, da.
 
*klem*
Da gjør du som meg, og skaffer deg en god vibrator. [emoji14]

Jeg vet det ikke er det samme som fysisk nærhet med et annet menneske, men det dekker i hvertfall ett behov.

Haha, har vibrator men jeg har hverken lyst eller behov for sex på samme måte dette svangerskapet. Vil heller sove for jeg er mye sliten. Men savner nærhet, kos og kyss og klem.
 
Akkurat nå er det på topp. Han blir vell litt for håpefull når han blir med i dusjen (dusjer ofte siden det lindrer bekkenet). Med veldig glad for han venter og tar nei for et nei når jeg ikke orker. Men det går opp og ned både lyst og forhold.:p :) Men sexen har vært sykt bra i det siste, sikkert mer følsom nå hahaha. Anbefaler å prøve litt :p
 
Akkurat nå er det på topp. Han blir vell litt for håpefull når han blir med i dusjen (dusjer ofte siden det lindrer bekkenet). Med veldig glad for han venter og tar nei for et nei når jeg ikke orker. Men det går opp og ned både lyst og forhold.:p :) Men sexen har vært sykt bra i det siste, sikkert mer følsom nå hahaha. Anbefaler å prøve litt :p


Hei :)
Kan hende jeg misforstår her altså. Men det er vel ikke sånn at man skal være glad for at noen tar nei for et nei? Noe annet er vel ganske sinnsykt eller?
Som sagt, kan hende jeg misforstår deg.. :)
 
Hei :)
Kan hende jeg misforstår her altså. Men det er vel ikke sånn at man skal være glad for at noen tar nei for et nei? Noe annet er vel ganske sinnsykt eller?
Som sagt, kan hende jeg misforstår deg.. :)
Jeg regner med at hun mener at han ikke blir "snurt" eller smisker videre?;) Min gir i hvertfall ikke bestandig opp håpet selv om jeg sier "neeeh, ikke idag.." Jeg har heller ikke lyst like ofte som før, og da skjønner jeg jo veldig godt at kjæresten min blir litt skuffet og frustrert! Men han vet at jeg er redd for at han skal føle seg avvist, så han har også begynt å forstå at jeg faktisk ikke bestandig har lyst..:p
 
Forholdet er fortsatt like stabilt og godt som det egentlig alltid har vært [emoji5] Sambo er kjempeforståelsesfull og gjør mye mer i huset enn jeg hvertfall forventer.
Sexen går det dårlig med, siden jeg var vanvittig kvalm de første 3-4 mnd og etter det har hatt vondt nederst i magen. Magevondten kom visst av forkortet livmorhals, så vi fikk sex-nekt fra legen [emoji849]
Jeg skulle gjerne kost litt mer, men ryggen og bekkenet krangler i senga, så mannen er dessverre byttet ut med BBHugMe [emoji17]
Savner kos, men vi koser og kysser på dagtid da [emoji847][emoji176]
 
Forholdet er kjempe fint! [emoji3]jeg føler meg som den værste heksa som er sur, klagete og grinete men han synes jeg er kjempe søt og snill som alltid (sier han selv[emoji23])
Blir litt lite action på soverommet, har liksom ikke helt ork til det [emoji23]
 
Hei :)
Kan hende jeg misforstår her altså. Men det er vel ikke sånn at man skal være glad for at noen tar nei for et nei? Noe annet er vel ganske sinnsykt eller?
Som sagt, kan hende jeg misforstår deg.. :)
Altså som i at jeg f.eks er skikkelig kvalm,har vondt og at han ikke "presser" meg til kos hvis jeg ikke klarer det eller er i form til det Og at han har forståelse. Syns det er veldig kjipt selv at kroppen og formen min setter en stopper i blant :p Og at han ikke føler seg avvist og prøver igjen neste dag f.eks :)
 
Jeg regner med at hun mener at han ikke blir "snurt" eller smisker videre?;) Min gir i hvertfall ikke bestandig opp håpet selv om jeg sier "neeeh, ikke idag.." Jeg har heller ikke lyst like ofte som før, og da skjønner jeg jo veldig godt at kjæresten min blir litt skuffet og frustrert! Men han vet at jeg er redd for at han skal føle seg avvist, så han har også begynt å forstå at jeg faktisk ikke bestandig har lyst..:p
Det jeg mente, hehe :p Min gir heller ikke opp og det er jeg takknemlig for. (Også tar jeg initiativ selv hver gang jeg vil og ikke bare venter på at han skal gjøre det :) )
 
Vi har det veldig bra sammen. Selv om jeg er et troll til tider.
Sexen er så som så med, jeg som bestemmer der også:oops: han spøker med når kommer de berømte gravidlystene fram:joyful:
 
Back
Topp