Overtidstråden

Snart 2 dager over termin, prøver å innstille meg på at jeg må på kontrollen den 22, ogat jeg tidligst blir satt igang 24, slik at jeg ikke skal bli sprø av ventingen :p

De 2 andre kom rett over termin da, så får se om minste frøken er som de, eller vil leve opp til "tredje er en luring" :p
 
Her ble det fødsel 7 dager over termin!

Gratulerer så mye!! Ser du skrev dag 6 at du hadde mye modning. Som i at du hadde mye mageverk eller at jordmor sjekka at du var moden?
 
Hva skal til for at du får dette? [emoji849]
Hilsen ikke sovet mer enn Max 4 timer på en natt på evigheter!

Knakk sammen på kontroll. Har Max sovet 1,5 time i strekk siden i mai en gang. Våkner om jeg må røre meg. Greide 2,5 t neddopet. Nå er jeg våken igjen (03:45), så håper jeg får noen timer til på øyet, ellers var det ikke mye vits i dette :(
 
Knakk sammen på kontroll. Har Max sovet 1,5 time i strekk siden i mai en gang. Våkner om jeg må røre meg. Greide 2,5 t neddopet. Nå er jeg våken igjen (03:45), så håper jeg får noen timer til på øyet, ellers var det ikke mye vits i dette :(

Smerter som gjør at du våkner eller?
Jeg sover ca like lenge sammenhengende selv, og våkner av at d brenner enten i lårene som er dritt lei av at jeg kun ligger på sidene, eller så brenner d i fingrene pga karpaltunnelsydrom [emoji849] i natt fikk jeg utrolig nok sove mer enn 4 timer! Utrolig nok! Veit ikke om denne samtalen nesten hadde litt placeboeffekt!!
Sovnet du igjen eller?
 
Smerter som gjør at du våkner eller?
Jeg sover ca like lenge sammenhengende selv, og våkner av at d brenner enten i lårene som er dritt lei av at jeg kun ligger på sidene, eller så brenner d i fingrene pga karpaltunnelsydrom [emoji849] i natt fikk jeg utrolig nok sove mer enn 4 timer! Utrolig nok! Veit ikke om denne samtalen nesten hadde litt placeboeffekt!!
Sovnet du igjen eller?

Var oppe å gikk litt en periode,
Men sovnet igjen ca 4.30 og har sovet litt av og på helt til nå :) Er bekkensmertene som gjør mest vondt. Får ikke bevegd meg liggende. Kjennes ut som hoftene dovner bort. Hendene verker jo også, så da må jeg opp å gå litt. I de to andre svangerskapene har jeg slitt med kramper i beina på natt, det var mye enklere merker jeg.
Håper vi får en super lørdag begge to nå :) Med påfølgende fødesøndag :)
 
Gratulerer så mye!! Ser du skrev dag 6 at du hadde mye modning. Som i at du hadde mye mageverk eller at jordmor sjekka at du var moden?

Tusen takk! :D
Jeg hadde mye modning i form av vonde kynnere/maserier, mensmurringer avogpå og nedpress, men det skal sies at jeg har hatt det ganske lenge i forkant, begynte smått allerede i uke 32. Men jeg hadde ikke fått sjekket om det var noe resultat av all modningen, for selv om det føles på kroppen at det er modning så er ikke det nødvendigvis noe som kan måles i form av åpning. Og det samme gjelder i grunn motsatt - kroppen kan modnes uten at man kjenner så mye til det.
 
Jeg ble igangsatt 12.07 og fødte 13.07., 12 dager etter termin. Lykke til dere andre med resten av ventetiden! Premien er såå verdt det[emoji1405][emoji170]
Gratulerer [emoji172] hvor stor var babyen? Hvordan var det å bli igangsatt og hvilken metode? *bare5ukertilterminoggruermeg*
 
Har termin i dag. Ingenting har skjedd her i huset enda, alt er stille og rolig . Jeg vil at hun skal komme NÅ, er sååå utolmodig . Har vært klar til å føde henne mentalt siden uke 37, så hver dag som går nå er bare pining ....
 
Jeg ble igangsatt 12.07 og fødte 13.07., 12 dager etter termin. Lykke til dere andre med resten av ventetiden! Premien er såå verdt det[emoji1405][emoji170]

Gratulerer så mye!! [emoji170] håper det gikk fint, har tenkt masse på deg!
 
3 dager på overtid kom prinsessa mi [emoji166] hadde forventet å gå lenger, så ble gledelig overrasket [emoji179] Lykke til med ventingen dere andre [emoji4]
 
Jeg fødte altså tidlig i går morges. Styrtfødsel! Rakk såvidt bort på sykehuset og dit er det vel ti minutter. Rett inn på føderom og presse ut en stor gutt. Og så jeg som egentlig skulle ha epidural [emoji23] Sååå glad for at jeg er ferdig men har hatt sinnsyke etterrier som kjennes omtrent som føderier, selv med mye smertestillende. Litt uvanlig ifølge jordmødrene her. Håper de gir seg det neste døgnet..
 
Gratulerer til dere som har født [emoji1] Jeg har nettopp vært på trivselskontroll nummer to og fått beskjed om at jeg blir satt i gang i morgen tidlig, med mindre det skjer noe før den tid. Er visst helt moden og har 3 cm åpning, så det skal trolig holde å ta vannet. [emoji847][emoji322]
 
Gratulerer [emoji172] hvor stor var babyen? Hvordan var det å bli igangsatt og hvilken metode? *bare5ukertilterminoggruermeg*

Takk for det[emoji1][emoji173]️ Babyen var gjennomsnitlig selv om han kom på overtid, han veide 3546g og var 51cm. De satte meg igang med tabletter som heter Cytotec. Det er et legemiddel som får livmoren til å trekke seg sammen. Jeg trengte kun 1 pille da pga. Fikk rier kun noen timer etterpå[emoji28] Jeg syns det var helt greit. Fødselen var veldig tøff, men det var ikke pga at jeg ble igangsatt[emoji5]
 
Gratulerer så mye!! [emoji170] håper det gikk fint, har tenkt masse på deg!

Tusen takk![emoji170] Det gikk fint ja, men ingenting ble slik jeg hadde "planlagt" på forhånd, så det med å bli satt i gang klarte jeg å innstille meg på, så det var ikke noe problem. Selv om fødselen var tøff så har jeg fått en veldig fin premie utav det[emoji1348][emoji173]️
 
Urgh... 40+ 5 og jeg vokner fortsatt nok en morgen uten noen som helst action her i huset.... skulle ha hatt jenta vår i armene den 15 juli ... Begynner å bli lei av denne konstante skuffende følelse av kjenner :(
 
Må melde meg på her dessverre. Jeg som var sikker på å føde før. Fødte første dagen etter termin (startet på termin) og andre på termin. Nå går plutselig over med tredje. Ikke helt klar for det kjenner jeg...
 
Da var jeg over termin i går 19.07.17. Forventet egentlig å føde i dag. Det er rett termin iflg mine beregninger! Dagen er ikke over så kan jo fort skje! Nyter sola og den lette/positive følelsen jeg har om dagen.. syntes uka før termin var en verre tålmodighetsprøve. Jeg kommer liksom til et punkt hvor det føles samme kan det være! Snart ferdig uansett! Mulig sytingen kommer tilbake hvis jeg må gå leeeeenge over og bli satt i gang.. men det gidder jeg ikke gi en tanke nå! Har hatt to dager med mye slim hver gang jeg er på do, det er jo bittelitt fremgang. Selv om jeg vet at jeg kan gå sånn lenge. Slimproppen med litt gul/brun/blod slim gikk for flere uker siden. Jeg har gått med noen cm åpning i 3 uker og siste vaginale undersøkelse på mandag var det ca 3/4 cm åpning. Så her modnes det;):) Vi pakker sakene og tar en tur på stranda, god sommer alle sammen! Koser meg med storebror før 3 blir til 4!
 
Back
Topp