Overtidstråden

Er vi mange igjen her som går og venter? Føler hele juligjengen har fått sine små nå..[emoji85]
 
Går å venter,er 41+5 i dag. Blir sett i gang på mandag,viss det ikkje skjer ting i helga. Blir fødepizza i kveld:)

Lykke til!!! [emoji3][emoji3][emoji3] hos meg funka d å sette seg å grine i sofaen og synes synd på meg selv, da gikk vannet [emoji28]
 
40+5 her. Hadde kanskje trodd han skulle komme før termin, men dengang ei. Er ikke så altfor utålmodig enda (termin var lørdag), men begynner å kjenne at jeg går og venter. Krysser fingre for at han vil møte oss snart! Har en den kynnere og modningsrier, spesielt på kvelden og natta. Inatt våknet jeg flere ganger pga smertene, men det ble aldri regelmessig eller til noe mer...
 
Last edited:
41+0[emoji175]
Nå er jeg virkelig sliten og lei.. og ingen tegn til at kroppen gjør seg klar heller. Må visst se langt etter julibarnet jeg trodde det skulle bli!
 
41+0[emoji175]
Nå er jeg virkelig sliten og lei.. og ingen tegn til at kroppen gjør seg klar heller. Må visst se langt etter julibarnet jeg trodde det skulle bli!
Nå er det kun dager igjen;så har du denne nydelige babyen i armene[emoji7][emoji7]masse lykke til![emoji3]
 
41+0[emoji175]
Nå er jeg virkelig sliten og lei.. og ingen tegn til at kroppen gjør seg klar heller. Må visst se langt etter julibarnet jeg trodde det skulle bli!
Hei. Vil bare si til deg at du ikke er alene. Jeg venter jeg og, og er like langt som deg :) Null tegn på noe som helst.
 
Lykke til med siste innspurten til dere som går og venter spent [emoji171][emoji171] d er tungt med de siste dagene, men hold ut og gled dere til tiden som kommer [emoji171]
 
41+3 nå. Begynner å bli ganske utålmodig. Planen var å føde på ABC, men hvis jeg må settes igang så kan jeg ikke føde der... :( Kjenner jeg går fra å tenke at jeg skal prøve alle mulige kjerringråd til å tenke at det beste er å bare slappe av... hvordan går det med dere andre?
 
41+1 her og det mases fra alle kanter om ikke babyen snart kommer. Svigerfar presterte tilogmed å si til meg at nå var han lei av å vente. Trodde virkelig jeg skulle klikke da[emoji13].Håper lille har tenkt å komme snart for jeg vil virkelig ikke bli satt i gang[emoji53]
 
Back
Topp