Overtidstråden

Termin idag... ingen tvil om overtid her....

Termin her også i dag, og blir nok å gå over her også.
Niesen min prøvde å prate og "massere" han ut i går, men det har ikke hatt noe virkning:p Svigermor mener han kommer på søndag, når han ikke er kommet tidligere, siden det er bursdagen til mannen.

Har fått time til terminkontroll (heter vist ikke overtidskontroll lengre) den 30. men håper jeg ikke behøver den.
 
Termin her også i dag, og blir nok å gå over her også.
Niesen min prøvde å prate og "massere" han ut i går, men det har ikke hatt noe virkning:p Svigermor mener han kommer på søndag, når han ikke er kommet tidligere, siden det er bursdagen til mannen.

Har fått time til terminkontroll (heter vist ikke overtidskontroll lengre) den 30. men håper jeg ikke behøver den.
Å massere baby ut??:D hehe,hvordan fåregår det??:D jeg vurderer å legge meg på magen snart,har prøvd ALT annet... utenom medikamenter å alkahol da:p
Søndag er det fullmåne igjen så da er sjansen stor:)
Håper du slipper å gå til den 30, dagene etter termin er jo ett maaareritt!
 
Å massere baby ut??:D hehe,hvordan fåregår det??:D jeg vurderer å legge meg på magen snart,har prøvd ALT annet... utenom medikamenter å alkahol da:p
Søndag er det fullmåne igjen så da er sjansen stor:)
Håper du slipper å gå til den 30, dagene etter termin er jo ett maaareritt!

Var vel mer dulting på magen enn massasje, men hun prøvde ihvertfall :p Søndag er det nymåne (ingen måne), men den kan jo kanskje ha like mye innvirkning som fullmånen liksom skal ha:D
 
Var vel mer dulting på magen enn massasje, men hun prøvde ihvertfall :p Søndag er det nymåne (ingen måne), men den kan jo kanskje ha like mye innvirkning som fullmånen liksom skal ha:D
Hehe ja alt er forsøket verdt nå:D
Åååh,er det sånn å forstå.. faaader,da har jeg missforstått... kjente håpet datt ut av kroppen igjenn:arghh::hilarious:
Men en ting er iallefall sikkert ,at hver morgen man åpner øynene så er man en dag nærmere baby.. det er det eneste man kan si 100% :)
 
Hehe ja alt er forsøket verdt nå:D
Åååh,er det sånn å forstå.. faaader,da har jeg missforstått... kjente håpet datt ut av kroppen igjenn:arghh::hilarious:
Men en ting er iallefall sikkert ,at hver morgen man åpner øynene så er man en dag nærmere baby.. det er det eneste man kan si 100% :)

Helt sant, vi har aldri vært nærmere enn det vi er nå :)
 
3 dager over i dag fikk en haste time hos jordmor for stripping, og det var nå hvertfall ca 3 cm åpning og hodet hadde festet seg. Så det er jo noe å holde fast ved i ventetiden. Hun lurte meg i natt da jeg våknet av noen heftig tak, men dengang ei...blir ikke noe regelmessig eller vondt nok[emoji4]
 
I dag er det mens-termin, så føler jeg mentalt går inn i overtid nå :p Hehe! Har ikke UL-termin før 25., men pga. veldig mye masrier og snart sommerstengt sykehus fikk jeg stripping i går og skal få en ny omgang i morgen ☺️ Håper mageboeren da melder sin ankomst! Skjønner nå veldig godt hva de mener med at nummer tre er en luring, for jeg har blitt lurt mer enn en gang med at fødselen er i gang... Tilogmed reist inn på natta uten at det ble noe fødsel ut av det! Veldig klar for å bli ferdig med denne fødselen nå og få hilse på lille i magen ❤️
 
To dager over termin i dag, på kontroll på torsdag fikk jeg beskjed om at jeg er moden og at jordmor fikk inn en finger. Men det kunne enda gå noen dager (tydeligvis). Slimproppen gikk i går ettermiddag/kveld, da ble jeg rimelig sikker på at det skulle starte i natt på grunn av mor og søsters erfaringer. Men neeeeida, ungen trives altfor godt i magen [emoji13]
 
5 overtidsdagen lite effekt av strippinga likevel, annet enn en slitsom dag med maserier hvert femte minutt hele dagen. Dro inn for en sjekk men ingenting hadde skjedd og jeg fikk tilbud om p overnatte pga maserier og at jeg var utslitt. Takka ja jeg da[emoji4] og jordmødrene og legene på sykehuset er ikke videre begeistra for stripping, det er helt tydelig. På en måte skjønner jeg det jo også...vet ikke hvor mange det er effektivt for jeg.
Var ihvertfall en syk nedtur å reise hjem igjen, dag 4 på overtid[emoji26]samtidig som ikke jeg vil bli satt i gang heller, men likevel hadde jeg ikke sett for meg overtid
 
Hva gjør dere andre som er på overtid for å få dagen til å gå a?!? Dag 6 og ikke noe som minner om fødsel her
Ikke klarer jeg å gå så mye og konsentrasjon til å kjøre har jeg ikke[emoji85]
 
Begynner å nærme seg for meg også nå. 40+1 i dag.
To ganger har vi vært usikre på om noe er i gang og har fått ungene bort på overnatting i tilfelle.
Lørdag gikk jeg med regelmessige maserier hele dagen, og da de økte i både styrke og lengde reiste jeg inn for en sjekk.
Joda, jordmor skjønte det var rier og skulle sjekke åpning. Var myk og hoven og moden, men fullstendig lukket og låst.
Går nå rundt med masse nedpress og maserier som aldri blir noe mer. Har ikke noe tro på fødsel før termin, i hvert fall..
Han ligger tungt nederst i magen, så det er ikke særlig godt å gå for mye, men det betyr vel i hvert fall at det er lite sannsynlig han snur seg selv om hodet ikke er festet enda. Sånn for å se positivt på det :p
 
I går kom endeleg jento vår 8 dager over termin hadde ingen tegn eller tru på at ho ville finna veien ut på egenhånd, men plutseleg bestemte ho seg! Frå eg våkna med rier til ho var ute gjekk det under 4 timer! Og med to langdryge fødsler tidlegare så var me ikkje heilt forberedt på det... frå me parkerte utanfor sjukehuset til ho var født gjekk det bere 1 time, veldig fin fødsel (spesielt i forhold til sine brødre som begge var setefødsler). Eg har gått over med alle mine tre, men alle har starta av seg sjølv til slutt (7, 12 og 8 dager over) Så hold ut! Plutseleg har de premien i armane
 
I går kom endeleg jento vår 8 dager over termin hadde ingen tegn eller tru på at ho ville finna veien ut på egenhånd, men plutseleg bestemte ho seg! Frå eg våkna med rier til ho var ute gjekk det under 4 timer! Og med to langdryge fødsler tidlegare så var me ikkje heilt forberedt på det... frå me parkerte utanfor sjukehuset til ho var født gjekk det bere 1 time, veldig fin fødsel (spesielt i forhold til sine brødre som begge var setefødsler). Eg har gått over med alle mine tre, men alle har starta av seg sjølv til slutt (7, 12 og 8 dager over) Så hold ut! Plutseleg har de premien i armane
Gratulerer [emoji1]
 
Termindag var i går så er jeg offisielt med i klubben! Tidlig i går morges fikk jeg en smakebit på hva jeg har i vente da det som må være maserier begynte. Jeg hadde et opphold omtrent hele dagen, helt til det begynte igjen sent på ettermiddagen og økte i hyppighet fra 22-23 tiden. Har hatt maserier gjennom natta, men takk og lov for at de ikke har vært så plagsomme at jeg ikke har kunnet sove i mellom!
I går var jeg for engangsskyld ganske hard i magen også, noe jeg syns var litt rart. Men i dag har det løsnet seg igjen (bokstavelig talt! Sorry detaljene!), så det må jo bety at noe er i ferd med å skje for alvor??
Jeg er så nervøs! Men hun må jo ut, og jeg vil jo gjerne kose henne snart!!
 
Slenger inn en haug med fødestøv i denne tråden her!! :) (Ehm ja, de hopper nemlig.. :p )

:smiley-bounce016
 
Tredje og foreløpig det kjipeste døgnet med modningsfase nå☹️ Hadde rier gjennom natten og som var sterkere enn de i går, så jeg sov minimalt, og i dag har riene vært mer eller mindre regelmessige. Nå er jeg sliten altså. Også er mange av riene såpass vonde at det blir litt vanskelig å holde fokus! Og nå gruer jeg meg til fødselen også. Dette er skikkelig kjipt!
 
Termindatoen er her, og kroppen jobber ikke med noe føles det som.. tror ikke denne frøkna har tenkt seg ut med det første..
 
Back
Topp