Overtidstråd...

4 dager over termin. Her har jeg hatt rier med 8-10 minutter mellomrom siden kl 8 I dag morges. Håper det tar seg opp i løpet av dagen. Vil ha baby [emoji170][emoji170] slimproppen gikk lørdag morgen.

Krysser fingrene for deg!
 
Er fortsatt på nøyaktig 10 minutter enda [emoji28] ser ut som det vil ta tid dette. Klarer fortsatt å konsentrere meg gjennom de [emoji4]
Her kjenner jeg ingenting [emoji14] hadde 2 cm åpning på torsdag etter at jordmor tøyde litt der. Men det eneste som har skjedd er at det har kommet litt slim over helga. [emoji14] har ikke termin før i morgen da. Men kroppen hadde hatt godt av fødsel for 2 uker siden [emoji23][emoji23]
 
Slimproppa gjekk i dag her :) har litt mensmurringer og nedpress? Ikkje vondt. Skal på overtidskontroll imorgon, spent på kva som blir funne ut der. Er for få dager over termin til å bli satt i gang, men er spent uansett :happy:
 
Ser ut til at jeg og flytter inn på overtid [emoji21] termin i dag å ingen antydning til nært forestående fødsel. [emoji14] jordmor skulle bestille overtidskontroll til neste mandag.
 
Dag 2 på overtid og venter veldig på en ny tøye runde hos en jordmor i kveld.. har kynnere og mensmurringer, men det har jeg jo hatt i ganske mange uker, så det har visst ingenting å si..
Lei.no
 
1 cm åpning med jordmor so er i allefall litt moden :) har komt ein del slim i dag også. Har mensmurring/nedpress som kjem og går.
Blir satt i gang om ei veke, men jordmor hadde tru på at ting ville skje før den tid. Håper det stemmer :)
 
Slenger ut litt fødestøv her, det trengs :) :smiley-bounce016:happy093
 
Første dag på overtid. Men merkelig nok mer energi i går å i dag enn de to siste ukene [emoji14] fikk til og med bakt brød i går :)
 
Satser på at det hjelper! Jeg og storesøster satt og ropte «kom ut!» til magen forrige søndag, og jammen fødte jeg ikke på mandagen. [emoji23]
Lagde pannekaker til middag i dag og hørte på musikk.. tok litt dance moves i samme slengen.. litt hofterulling og diverse.. [emoji14] alt for å prøve å få litt fortgang ;p lagt meg nå, og håper at jeg våkner i natt av at det endelig er noe på gang. [emoji14]
 
Da var vi kommet til dag 3 på overtid. Nå begynner virkelig tålmodigheta å ta slutt. 10 dager igjen til samboer sitt første barnebarn skal døpes. Hadde vært fint og fått mer enn en uke hjemme før den tid [emoji14] For å få dagen til å gå blir det litt rydding på kjøkkenet så jeg får plass til å bake serinakaker i ettermiddag. Like greit å begynne med julebaksten mens man venter [emoji23]
 
Da var vi kommet til dag 3 på overtid. Nå begynner virkelig tålmodigheta å ta slutt. 10 dager igjen til samboer sitt første barnebarn skal døpes. Hadde vært fint og fått mer enn en uke hjemme før den tid [emoji14] For å få dagen til å gå blir det litt rydding på kjøkkenet så jeg får plass til å bake serinakaker i ettermiddag. Like greit å begynne med julebaksten mens man venter [emoji23]
Barnebarn? Wow! Kult å få barn og barnebarn nesten samtidig, da. [emoji2]
 
Barnebarn? Wow! Kult å få barn og barnebarn nesten samtidig, da. [emoji2]
Hehe.. eldste dattra fikk en liten gutt i august :) hun er 20. Jeg er 28 [emoji14] og gubben 44. [emoji14] men artig er det. Onkelen blir 3 mnd yngre [emoji14]
 
Nei nei nei... dag 4.. vet ikke om jeg skal le eller gråte [emoji14] blir han der inne lenger nå blir han å knekke ribbeina mine [emoji14] [emoji23][emoji21][emoji22][emoji24]
 
Hehe.. eldste dattra fikk en liten gutt i august :) hun er 20. Jeg er 28 [emoji14] og gubben 44. [emoji14] men artig er det. Onkelen blir 3 mnd yngre [emoji14]
Artig :D
 
Back
Topp