Overtidstråd...

Devilina

Gift med forumet
Høsthjerter 2017
Altså, det må vi ha... eller har vi?

Noen har jo kommet over der allerede, da får vi motivere og heie de frem :)
 
Tenkte på det i går kveld, klart vi må ha det! Bra du laget en. [emoji106]
 
Jeg er lei.. fler? 5 dager over. Masrier hverdag fra 14 til jeg sover, så våkner jeg morgenen etter (hvis jeg har fått sove) også er det påan igjen kl 14 :/ blæææ. Tror han har tenkt å bli der...
 
Jeg er lei.. fler? 5 dager over. Masrier hverdag fra 14 til jeg sover, så våkner jeg morgenen etter (hvis jeg har fått sove) også er det påan igjen kl 14 :/ blæææ. Tror han har tenkt å bli der...
5 dagen, da skjønner jeg godt du er lei ja! Håper han tar seg en tur ut snart. Holder en knapp på 4 november ;)
 
Hadde termin søndag, venter enda.. pusler på med hobbyer og unger så tiden går egentlig greit. Verre med de dårlige nettene uff
 
10 dager over. Lite tegn til noe som helst...:(
 
10 dager over. Lite tegn til noe som helst...:(
Blæ! Men nå blir du vel satt i gang i dag eller senest i morgen? Uansett er det ikke mange timene igjen nå, sammenlignet med det du allerede har vært igjennom!
 
Blæ! Men nå blir du vel satt i gang i dag eller senest i morgen? Uansett er det ikke mange timene igjen nå, sammenlignet med det du allerede har vært igjennom!

2. Overtidskontroll i morgen, blir vel noe hjelp å få da. Har vært mye våken i natt med maserier. Kanskje han vil bli født under fullmånen i morgen tidlig?
 
Blæ. Det var lenge. Blir du satt i gangvi morgen hvis ikke? Håper det blir i dag!! :)

Blir nok satt i gang i morgen hvis han ikke kommer ila dagen/natten. Har time på sykehuset, så regner med det er igangsetting de har tenkto_O
 
Spent på om det har skjedd noe [emoji4][emoji173] håper du har fått babyen din!

Det har ikke skjedd så mye enda. En del smårier i går og i natt. Nå labber jeg rundt på stuegulvet for å få det skikkelig i gang. Litt fostevann har og kommet. Kontroll på sykehuset om noen timer. Håper det har tatt seg opp før det. Hvis ikke skal de få sjekke om det i det hele tatt har skjedd noe modning, eller om det er noe åpning.

Ha en fin dag alle sammen:hello
 
Det har ikke skjedd så mye enda. En del smårier i går og i natt. Nå labber jeg rundt på stuegulvet for å få det skikkelig i gang. Litt fostevann har og kommet. Kontroll på sykehuset om noen timer. Håper det har tatt seg opp før det. Hvis ikke skal de få sjekke om det i det hele tatt har skjedd noe modning, eller om det er noe åpning.

Ha en fin dag alle sammen:hello
Lykke til i dag [emoji5]
Får håpe det tar seg opp og du slipper igangsetting da [emoji5]
 
Back
Topp