Overtidstråd...

Det har ikke skjedd så mye enda. En del smårier i går og i natt. Nå labber jeg rundt på stuegulvet for å få det skikkelig i gang. Litt fostevann har og kommet. Kontroll på sykehuset om noen timer. Håper det har tatt seg opp før det. Hvis ikke skal de få sjekke om det i det hele tatt har skjedd noe modning, eller om det er noe åpning.

Ha en fin dag alle sammen:hello

Håper du får gode nyheter i dag og at din lille kommer veldig snart :) Masse lykke til!
 
Det har ikke skjedd så mye enda. En del smårier i går og i natt. Nå labber jeg rundt på stuegulvet for å få det skikkelig i gang. Litt fostevann har og kommet. Kontroll på sykehuset om noen timer. Håper det har tatt seg opp før det. Hvis ikke skal de få sjekke om det i det hele tatt har skjedd noe modning, eller om det er noe åpning.

Ha en fin dag alle sammen:hello
Håper det tar seg opp og at du slipper å vente så mye lenger nå.. Masse lykke til [emoji4] Håpe du snart har babyen hos deg.
 
Det har ikke skjedd så mye enda. En del smårier i går og i natt. Nå labber jeg rundt på stuegulvet for å få det skikkelig i gang. Litt fostevann har og kommet. Kontroll på sykehuset om noen timer. Håper det har tatt seg opp før det. Hvis ikke skal de få sjekke om det i det hele tatt har skjedd noe modning, eller om det er noe åpning.

Ha en fin dag alle sammen:hello
Høres jo ut som det så smått kan være noe på gang nå, da. Kanskje du slipper unna med litt røsking oppi der når du er på kontroll. [emoji6] Lykke til! Uansett er det vel stor sannsynlighet for at du ikke lenger er gravid når denne helgen er over!
 
Det har ikke skjedd så mye enda. En del smårier i går og i natt. Nå labber jeg rundt på stuegulvet for å få det skikkelig i gang. Litt fostevann har og kommet. Kontroll på sykehuset om noen timer. Håper det har tatt seg opp før det. Hvis ikke skal de få sjekke om det i det hele tatt har skjedd noe modning, eller om det er noe åpning.

Ha en fin dag alle sammen:hello
Jeg heier!!!! :D:D
 
Det ble ballong inn, og ballong ut. Tilbake på sykehuset for ny sjekk og vurdering. Ctg nå:(
 
Så var en her... skulle virkelig ønske at en slapp inn i denne tråden! Ingen tegn til baby endå bare masse vondt og generelt elendig form!! Masse lykke til alle andre som er på overtid og som venter og venter...
 
Når du håper babyen kommer i natt fordi du har time alt for tidlig på sykehuset i morgen, lang kjøre vei til sykehuset og to som skal leveres i bhg før den tid hehe blir vel å vente noen dager til etter kontrollen også, jaja neste søndag er han iallfall ute så overlever noen dager til :)
 
Slenger inn masse fødestøv i denne tråden i håp om at det hjelper! :)
 
1 dag over termin! Det er jo ikke så gale til å være førstegangs, men er null tegn på at det er noe på gang heller.. :meh:
 
Håper du enten har født, eller er i fødsel nå! Heier på deg!

Lillegutten ble født 04.06 søndag morgen:)
De tok vannet da ballongen hadde hjulpet meg til 3 cm. Måtte etterhvert få drypp også, det var effektfullt!
7t effektiv fødsel og ingen smetelindring. Jeg brukte pusten hele veien. Var litt vanskelig noen ganger, men det funket veldig bra:dance018

To rifter, og litt hoven, men her hjemme har vi stort sett en fornøyd baby som ammer mer enn jeg trodde var mulig:happy090
 
Åååhh. [emoji21][emoji30] Kom igjen da, baby!!

Han kom tilslutt med en del hjelp. Fostervannet ble tatt, og jeg fikk drypp for å øke riene. Det gikk overraskende fort:) Babygutt og jeg er hjemme igjen, vi forsøker å kose/sove innimellom all ammingen;)
 
Lillegutten ble født 04.06 søndag morgen:)
De tok vannet da ballongen hadde hjulpet meg til 3 cm. Måtte etterhvert få drypp også, det var effektfullt!
7t effektiv fødsel og ingen smetelindring. Jeg brukte pusten hele veien. Var litt vanskelig noen ganger, men det funket veldig bra:dance018

To rifter, og litt hoven, men her hjemme har vi stort sett en fornøyd baby som ammer mer enn jeg trodde var mulig:happy090

Gratulerer så mye med den lille!! :happy::Heartblue Nyt tiden!!
 
Lillegutten ble født 04.06 søndag morgen:)
De tok vannet da ballongen hadde hjulpet meg til 3 cm. Måtte etterhvert få drypp også, det var effektfullt!
7t effektiv fødsel og ingen smetelindring. Jeg brukte pusten hele veien. Var litt vanskelig noen ganger, men det funket veldig bra:dance018

To rifter, og litt hoven, men her hjemme har vi stort sett en fornøyd baby som ammer mer enn jeg trodde var mulig:happy090
Hurra og gratulerer så mye! ENDELIG! [emoji119]
 
Dag 2 over termin. Får noen heftige menssmerter hvert 10. Min ca., men de varer ikke så lenge om gangen. Håper det er ting på gang og ikke bare modning... :nailbiting: Har hatt det i noen timer allerede, men sendte mannen på jobb og satte på vaskemaskinen så er i grunn ikke så optimistisk :hilarious:
 
4 dager over termin. Her har jeg hatt rier med 8-10 minutter mellomrom siden kl 8 I dag morges. Håper det tar seg opp i løpet av dagen. Vil ha baby [emoji170][emoji170] slimproppen gikk lørdag morgen.
 
Back
Topp