Overtids/sytetråd!

Va ikkje veldi vondt nei, men ganske ubehagelig.. [emoji14] ana kje om da hadde vore "bedre" om eg va meir moden.. vil egentli tru da.... [emoji14]
Det skal være "bedre" når du er mer moden, ja :) Men er ubehagelig/vondt likevel :) Masse lykke til, håper det skjer noe nå snart da :)
 
Nei da er eneste å slappe av og gå små turer om du orker det. Hverken du eller den lille er tjent med at du er helt utslitt av husvask eller syk fordi du har spist det ene eller annet ;) Prøvde selv mange kjerringråd i første svangerskap for 17 år siden, fullmåne og storflo som kom og gikk (myter). Ingenting virket, annet at jeg var så møkk lei at da kunne jeg henta han selv ut :p Nå har jeg tatt det med ro og slappet av slik at jeg er bedre rustet når fødselen starter. Den har jo selvsagt latt vente på seg altfor lenge, så i kveld blir det ballong for å se om det hjelper:p:)
Nei, har ikke tenkt å stappe i meg mat som gjør meg dårlig og sånn.. Tar de "snille" kjerringrådene, som å gå litt i trapper og slappe av :p Husvask har jeg ikke ork til, selv om jeg har veldig lyst å vaske ekstremt møkkete vinduer :p Blir noen småturer med hunden, smårydding på kjøkkenet, og resten avslapping :)
Håper det hjelper med ballong :)
 
Kvaaaaaalm... og elendi dårli i bekkenet .. [emoji31] skikkeli sytehumør i dag.. [emoji20]
 
Kvaaaaaalm... og elendi dårli i bekkenet .. [emoji31] skikkeli sytehumør i dag.. [emoji20]
Ta deg litt cola og slapp av så mye du klarer :) Har og vondt bekken, pleier å stå på knærne i sofaen og vugge frem og tilbake med armene over ryggen på sofaen :)
 
Ta deg litt cola og slapp av så mye du klarer :) Har og vondt bekken, pleier å stå på knærne i sofaen og vugge frem og tilbake med armene over ryggen på sofaen :)
Ja, blir nok litt cola når eg orke å dra meg opp av sofaen.. [emoji14] Klarte å laga kvelds og legga litlo i hus då heldigvis, men no e da sofa resten av kvelden. Håpa bare ho ikkje hoste so mykje ikveld/natt..

Får prøva meg på da trikset ettepå! :) har jo sånn treningsball eg sitte litt på innimellom.. blei litt bedre, men ganske vondt når da står på.. :/
 
Ja, blir nok litt cola når eg orke å dra meg opp av sofaen.. [emoji14] Klarte å laga kvelds og legga litlo i hus då heldigvis, men no e da sofa resten av kvelden. Håpa bare ho ikkje hoste so mykje ikveld/natt..

Får prøva meg på da trikset ettepå! :) har jo sånn treningsball eg sitte litt på innimellom.. blei litt bedre, men ganske vondt når da står på.. :/
Sitter av og til og vugger i sofaen og, har sånn ringpute å sitte på, men så lenge jeg sitter så er det vondt.. Da er sofa-kneståing reddningen :p
 
Sitter av og til og vugger i sofaen og, har sånn ringpute å sitte på, men så lenge jeg sitter så er det vondt.. Da er sofa-kneståing reddningen :p
Prøve å ligga mest muli,føle da og hjelpe litt .. :) men om natto får eg jo ikkje såva spesielt godt lengre, pga bekkenvondt.. :( ska bli godt å få bekkenet tebake te "normalen" ettekvart .. :)
 
Prøve å ligga mest muli,føle da og hjelpe litt .. :) men om natto får eg jo ikkje såva spesielt godt lengre, pga bekkenvondt.. :( ska bli godt å få bekkenet tebake te "normalen" ettekvart .. :)
Ja, å ligge hjelper på det og :) Det skal bli godt å få det meste tilbake til normalen i grunn :p
 
Ja, å ligge hjelper på det og :) Det skal bli godt å få det meste tilbake til normalen i grunn :p
Mhm! .. tenkte på da me ka me kan eta no og ikkje.. tok meg sjøl i å gleda meg te å spisa feks kebab igjen..:p men so kom eg på at sist eg amma og åt kebab nekta litlo å drikka nåke frå meg på ei stond......... [emoji15] heh.. så tar litt meir tid å få kroppen sin heilt tebake enn bare rett øve fødselen.. [emoji14]
 
Mhm! .. tenkte på da me ka me kan eta no og ikkje.. tok meg sjøl i å gleda meg te å spisa feks kebab igjen..:p men so kom eg på at sist eg amma og åt kebab nekta litlo å drikka nåke frå meg på ei stond......... [emoji15] heh.. så tar litt meir tid å få kroppen sin heilt tebake enn bare rett øve fødselen.. [emoji14]
Har spist kebab som gravid og jeg.. :wideyed::angelic:Men f.eks fårepølse, det har jeg holdt meg vekke fra.. Pleier ikke spise det i grunn, men bare noen dager etter jeg ble gravid fikk jeg plutselig lyst på :p
 
Har spist kebab som gravid og jeg.. :wideyed::angelic:Men f.eks fårepølse, det har jeg holdt meg vekke fra.. Pleier ikke spise det i grunn, men bare noen dager etter jeg ble gravid fikk jeg plutselig lyst på :p
Heh.. Ja, eg hadde spist da eg og hadde ikkje min kjære samboer vore so påpasselig.. [emoji14] han lika kje kebab og meina da kan vera ka so helst oppi der.... [emoji58] [emoji57] Men trur nok eg ska få sneket te meg litt likavel når mini har begynt me litt flaska.. so får eg heller pumpa av meg kvitløksmelko... [emoji14]

Fårepølsa har eg faktisk åte.. [emoji14] og skinka.. men kun fra den dagen eg åpne pakken og dagen ettepå!..:)

Har mista to gonga før, so har vore litt ekstra forsiktig me ulike ting oppøve.. :)
 
Så det er flere enn meg igjen her[emoji23]. Overtidskontroll i går, og det er bare å fortsette og vente...[emoji15]
 
Heh.. Ja, eg hadde spist da eg og hadde ikkje min kjære samboer vore so påpasselig.. [emoji14] han lika kje kebab og meina da kan vera ka so helst oppi der.... [emoji58] [emoji57] Men trur nok eg ska få sneket te meg litt likavel når mini har begynt me litt flaska.. so får eg heller pumpa av meg kvitløksmelko... [emoji14]

Fårepølsa har eg faktisk åte.. [emoji14] og skinka.. men kun fra den dagen eg åpne pakken og dagen ettepå!..:)

Har mista to gonga før, so har vore litt ekstra forsiktig me ulike ting oppøve.. :)
Det er så sjelden jeg spiser kebab uansett, fikk bare halsbrann av det :p
Kanskje denne babyen din ikke bryr seg om løk og hvitløk? :p
Har spist skinke, og roastbiff, og ikke-gjennomstekt biff..! :p Har passet på litt, men ikke vert "hysterisk", tenker Norge har så strenge regler på mat/kjøtt :)
Mistet vår første, samme kveld som jeg spiste mikropopcorn og hadde sex, så var livredd denne gangen, grein faktisk etter sex første gangen... :p Men sex er sunt, og popcorn kan poppes i kjele :p
 
Det er så sjelden jeg spiser kebab uansett, fikk bare halsbrann av det [emoji14]
Kanskje denne babyen din ikke bryr seg om løk og hvitløk? [emoji14]
Har spist skinke, og roastbiff, og ikke-gjennomstekt biff..! [emoji14] Har passet på litt, men ikke vert "hysterisk", tenker Norge har så strenge regler på mat/kjøtt :)
Mistet vår første, samme kveld som jeg spiste mikropopcorn og hadde sex, så var livredd denne gangen, grein faktisk etter sex første gangen... [emoji14] Men sex er sunt, og popcorn kan poppes i kjele :p
Ja, eg håpe på ein beibi so ikkje har nåke i mot verken sjokolade,løk eller druer... helst ingenting.. [emoji14] va litt mykje styr me forrige, då visste eg bare om løk og kål.. so kom alle å ramsa opp resten.. blei litt koko... [emoji14]

Altså... e mikropoppa popkorn og nåke?!... :eek: da har eg ete mykje av...[emoji15] [emoji23] e mykje ein ska tenka på ja!... [emoji14]
 
Ja, eg håpe på ein beibi so ikkje har nåke i mot verken sjokolade,løk eller druer... helst ingenting.. [emoji14] va litt mykje styr me forrige, då visste eg bare om løk og kål.. so kom alle å ramsa opp resten.. blei litt koko... [emoji14]

Altså... e mikropoppa popkorn og nåke?!... :eek: da har eg ete mykje av...[emoji15] [emoji23] e mykje ein ska tenka på ja!... [emoji14]
Mikropopcorn er visst ikke bra for noen, er noe kreftfare eller noe i posen. Men så var det noe som gjorde det farligere i første trimester, økt fare for SA. Men om det er fakta kan jeg ikke si noe om da.. :) Har spist det innimellom nå på slutten, elsker jo popcorn :p

Når søsteren min skulle føde hadde hun med en snickers, som hun ikke rakk å spise pga ting gikk så fort. Skulle spise den etterpå, og da var mamma på besøk. Da fikk hun beskjed at hun måtte for all del ikke spise den! Sjokolade Og peanøtter, var hun gal liksom :hilarious: En må nesten teste for å se hva baby godtar :)
 
Sykehuset neste her, modningsakupunkturen har funka som rakkeren! Tok i dag også, og da endret alt seg på tjue min. Håper babyen er ute før vaffeldagen er slutt[emoji1319]

Oi, spennende! Lykke til [emoji2][emoji173]
 
Sykehuset neste her, modningsakupunkturen har funka som rakkeren! Tok i dag også, og da endret alt seg på tjue min. Håper babyen er ute før vaffeldagen er slutt[emoji1319]
Får eg lyst opp å finna knappenålene mine.... heh.. [emoji14] lykke te! Gleda meg te å sjå vaffeldagens søte Brud86-mini! :D
 
Ingenting nytt her i gården anna enn fryyyykteli mykje vatn i kroppen... [emoji15] [emoji58] tar på å spisa italiensk pizza te middag visst.... [emoji14] heh.. godt da e sofa resten av kvelden!
 
Back
Topp