Overtids/sytetråd!

Jeg er også igjen her.. termin om tre dager. Litt "kjipt" å ha termin i slutten av mnd da så mange har fått baby allerede:p får vel titte innom april også :) spennende tider dette! Førstegangs og litt nervepirrende å bare vente...
 
Ingenting nytt her heller. Går mot 7 dager på overtid[emoji1]
Har vært litt mer i aktivitet og gått tur idag kanskje det hjelper[emoji23]
Er forberedt på å bli sendt hjem med ballong på mandag på kontrollen på sykehuset[emoji85]men får iallfall da sjekket hvordan det står til og hvor mye større pluggen min har rukket å bli[emoji12]
 
Masse maserier i dag, vil at det skal være "skikkelige" rier :) Men det er begynt å komme flere på kortere tid nå da hvertfall :)
 
Masse maserier i dag, vil at det skal være "skikkelige" rier :) Men det er begynt å komme flere på kortere tid nå da hvertfall :)
E nok på g hos deg no då! Heldig... [emoji19] [emoji12] [emoji16] Høyres vertfall veldi lovende ut! :D
 
Ingenting nytt her heller. Går mot 7 dager på overtid[emoji1]
Har vært litt mer i aktivitet og gått tur idag kanskje det hjelper[emoji23]
Er forberedt på å bli sendt hjem med ballong på mandag på kontrollen på sykehuset[emoji85]men får iallfall da sjekket hvordan det står til og hvor mye større pluggen min har rukket å bli[emoji12]
Får håpa da hjelpe me litt ekstra aktivitet! :) eg har har store håp om at avslapping e ekstra hjelp her.. for i dag har eg nesten ikkje gjort nåke.. [emoji14] sååå sliten og!:p

Off.. ballong ja... [emoji53] e da fordi pottisen e so stor? Eller e da vanli å gjer for å få fart på ting?.. begynte å lura på om eg og sku ha forberedt meg på da te mandag?!...[emoji15]
 
Får håpa da hjelpe me litt ekstra aktivitet! :) eg har har store håp om at avslapping e ekstra hjelp her.. for i dag har eg nesten ikkje gjort nåke.. [emoji14] sååå sliten og!:p

Off.. ballong ja... [emoji53] e da fordi pottisen e so stor? Eller e da vanli å gjer for å få fart på ting?.. begynte å lura på om eg og sku ha forberedt meg på da te mandag?!...[emoji15]

De vil vel prøve alt for at kroppen skal fikse det selv før de begynner på medikamenter som tukler med naturens gang[emoji1]og leste at det bare er små babyer de evt setter igang på tidligere, ikke store.

Imorgen blir det gåing i trapper hvis ikke noe har skjedd[emoji12]har hørt at det skal være omtrent likestilt med å hoppe til køys.

Vi kan jo strengt tatt bli gående til fredag før de sier at de setter i gang med tabletter og drypp så sikkert ikke dumt å være forberedt på alt fra å bli sendt hjem igjen til å bli satt igang. Får forberede meg på at de sier at han har bikket 5kg[emoji23][emoji85]ikke spøk å ha stor unge og i tillegg gå på overtid!![emoji1][emoji4]vil heller at pjokken legger på seg mens han ligger utenpå magen min enn inni magen[emoji170]han skal få sååå mye kos når han kommer ut. Storesøster er lei av å vente også. Begynner å tære på henne[emoji4]
 
E nok på g hos deg no då! Heldig... [emoji19] [emoji12] [emoji16] Høyres vertfall veldi lovende ut! :D
Haha, ja, har til og med begynt å bruke rie-app.. :p Mest fordi sambo maser og graver, hvor lenge varer de, hvor lang tid er det mellom hver..? :p
 
Haha, ja, har til og med begynt å bruke rie-app.. [emoji14] Mest fordi sambo maser og graver, hvor lenge varer de, hvor lang tid er det mellom hver..? :p
[emoji16] ..ja...? Og kor long tid mellom kvar!?!?..... [emoji14] ;)
 
Hehe. Men skal vi forsøke å gå i trapper idag da?[emoji1]en bekjent av oss som er lege sier at det er det eneste han kjenner til som har funket[emoji1]øyner et håp på at vi kan slippe den dumme timen på mandag!
Hehe... ja, kan gi da eit forsøk![emoji28] Kunne fint ha sloppe den timen i måro!... [emoji14]
 
Hehe. Men skal vi forsøke å gå i trapper idag da?[emoji1]en bekjent av oss som er lege sier at det er det eneste han kjenner til som har funket[emoji1]øyner et håp på at vi kan slippe den dumme timen på mandag!

Jeg gikk 1078 trappetrinn på fredagskvelden (hoppbakken)- og riene startet i går natt. Nå ligger babyen ved siden av meg her:) anbefales!
 
Jeg gikk 1078 trappetrinn på fredagskvelden (hoppbakken)- og riene startet i går natt. Nå ligger babyen ved siden av meg her:) anbefales!
Hellane..! Må gå eit par gonga opp og ner trappene her då... [emoji14]

Men gratulera so mykje me å få kneipen ut!! :D
 
Jeg gikk 1078 trappetrinn på fredagskvelden (hoppbakken)- og riene startet i går natt. Nå ligger babyen ved siden av meg her:) anbefales!

Gratulerer!!! Jeg har gått opp og ned trappen på utsiden av huset nå i 15min. Maktet ikke mer. Er helt gjennomvåt av svette! Ikke bare bare å gå i trapper med den vekten[emoji1]får håpe det holder. Har jo en 3 åring i hus som gjør det naturlig å ikke sitte i mer en 5 min om gangen fordi det alltid skjer noe så skal sånn sett ikke stå på aktivitetsnivået. Men nå har pluggen fått en liten boost med puls og frisk luft[emoji23]

Håper på mer en kynnere og maserier!
 
Kom ann. Nå er det bare å gå i trapper! Send ut mannen og storesøster, sett musikk på ørene og begynn på trappene[emoji1]
Haha.. [emoji1] Ja, da ska bli trappegåing!... må bare kvila litt først.. [emoji12] (vore ei heavy natt me mykje hosting frå ho litla.. eg va våken frå 1-6... [emoji42] ) men ettepå!!! Då ska eg gå! [emoji1]
 
Back
Topp